Mainos

Pe 1.12.2023 Otteluseuranta (Liiga)

• 17 382
  • 516

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Kodytekiltä nyt heikohko jakso menossa ja tämä on kyllä ollut yksi huonoimmista otteluista häneltä

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ei vissiin riitä, että Ilveksellä on peli eiliseltä alla, kun tuomaritkin joutuu tasoittelemaan tähän tahtiin.
Liiga antoi TPS:lle lepoedun. Liiga antaa TPS:lle tuomariedun suhteessa 3-0. Mä kysyn että missä kohtuus? My god!

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
En mä tiedä onko mun silmissä niin paljon vikaa mutta mun mielestä Hämäläisellä pysyi hanskat kädessä, Ässien pelaajalta putosi toinen. Kai sitten on.
Nyt on kyllä pakko kysyä, että kuka on Hämäläinen? Eepikö siellä läimää lyö?

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Vai "Naukkarinen kaatuu siinä Leppäsen edessä"... kaatuu kun lapa menee luistimen alle. Toisin päin sama tilanne niin alkaa selostajan hehkutus miten SaiPalainen koukkaa/kamppaa...

KK-V 1994

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osa tykkäsi, osa ei todellakaan. Ihan hyvä peruspakki omasta mielestä ja toivottavasti kehittyy edelleen.
Joo. Muistankin joidenkin harmitelleen lähtöä kun lopulta kehittyi. Lähinnä sitä toki että aiemmin oli aihio ja sitten alkoi sujua paremmin Liigan vatimalla tasolla.

Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Mitä ihmettä Lantta? Ois siitä voinut edes laukauksen saada aikaan. Toivottavasti tuollaiset ei kostaudu, jos ja kun Tappara tekee nousuaan.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Katos vaan, minuutti aikaisemmin SaiPan pelaajan kampitus jäi (yllättäen!) viheltämättä. Nyt SaiPan pelaaja jäähylle, ei mistään ja Sport kuittaa. Kiitti v-usti tuomarit tästäkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy