Pendo sanoi tuhmasti eilen pyhille lehmille, sehän ei käy.Näköjään lähinnä yhden joukkueen "rikkeet" löydetään Nokialla tänään. Huhhuh.
Pendo sanoi tuhmasti eilen pyhille lehmille, sehän ei käy.Näköjään lähinnä yhden joukkueen "rikkeet" löydetään Nokialla tänään. Huhhuh.
Tätähän tämä on. Tässäkin pelissä varmaan kymmenen jäähyä tulisi jos sääntökirjan mukaan mentäisiin. Liigassa vaan halutaan korostaa kovaa mutta rehtiä kamppailua:)Liigan linjan mukainen.
Jos joku kaatuu, niin jäähy. Jos ei, niin linjanmukaista kamppailua.
Hyvä ukko. Kunhan saadaan porilaista ilkeyttä lisää, niin vastustajalla ei oo kivaa hyökkäysalueellaan. Perusvarma peluri, me like.Mites Riekkinen on noin muuten pelaillut?
Tai haisteluaKaverin muniin puhaltelua.
Ja sitten ihmetellään, kun porukka filmaa.Liigan linjan mukainen.
Jos joku kaatuu, niin jäähy. Jos ei, niin linjanmukaista kamppailua.
Liiga antoi TPS:lle lepoedun. Liiga antaa TPS:lle tuomariedun suhteessa 3-0. Mä kysyn että missä kohtuus? My god!Ei vissiin riitä, että Ilveksellä on peli eiliseltä alla, kun tuomaritkin joutuu tasoittelemaan tähän tahtiin.
Nyt on kyllä pakko kysyä, että kuka on Hämäläinen? Eepikö siellä läimää lyö?En mä tiedä onko mun silmissä niin paljon vikaa mutta mun mielestä Hämäläisellä pysyi hanskat kädessä, Ässien pelaajalta putosi toinen. Kai sitten on.
Kyl mä melkein sanon, että yhtä monta meiltäkin viheltämättä.TPS ei tänään jäähyjä saa. Koodarien ruskeat kuoret matkanneet Tampereelle.
Joo. Muistankin joidenkin harmitelleen lähtöä kun lopulta kehittyi. Lähinnä sitä toki että aiemmin oli aihio ja sitten alkoi sujua paremmin Liigan vatimalla tasolla.Osa tykkäsi, osa ei todellakaan. Ihan hyvä peruspakki omasta mielestä ja toivottavasti kehittyy edelleen.
Kyl mä melkein sanon, että yhtä monta meiltäkin viheltämättä.
Esim äsken Lesterin maila Nurmen(?) kainalossa pitkään.
ÄlkääVaihdetaan Camper Kivenmäkeen...
No toi on jo väärän kuuloista. Ja varmaan näköistäkin.Tai haistelua
Lenni Hämäläinen. Ei ole sukua Eepille.Nyt on kyllä pakko kysyä, että kuka on Hämäläinen? Eepikö siellä läimää lyö?