Noh, samapa tuo.Meinasin kysyä samaa.
No tästä olemme kyllä samaa mieltä.Yhtä kaikki 2min noista pitäisi riittää.
En mä tiedä onko mun silmissä niin paljon vikaa mutta mun mielestä Hämäläisellä pysyi hanskat kädessä, Ässien pelaajalta putosi toinen. Kai sitten on.
Tiedä vaikka tulisi kolme peliä kummallekin.Tuleeko pelikieltoa
On. Taas peli, joka voi olla ihan 1x2Melkosta kalpailua Nokialla molemmilta.
Totta kyllä tämäkin...herkässä on pilli, jos kotijoukkueen pelaaja kaatuu...Moron lapa oli väärässä paikassa, kun Sport pelaajan teroittamattomat luistimet pettää.
Eikö tämä ole se , että toinen voi säilyä suihkulta? Eli jos joku käy päälle ja puolustaudut, puolustautuja saa jatkaa peliä ellei hannskoja heitä ja aktiivisesti myllytä. Ymmärsin tällä, että noudot ja kostot otetaan pois.No tästä olemme kyllä samaa mieltä.
Mihin se alkukaudella puhuttu, ja käytettykin 5-minuuttinen tappeluista muuten katosi? Taisivat raitapaidat unohtaa sellaisen vaihtoehdon kokonaan.
On ollut Lukolla hankaluuksia tosiaan. SaiPaa vastaan 100 vetoa ja hävisivät.Tuolla tehokkuudella Lukko muuten häviää tänään. Ässät ei tarvitse kuin muutaman paikan ja menee menojaan.
Joku semmoinen se oli.Eikö tämä ole se , että toinen voi säilyä suihkulta? Eli jos joku käy päälle ja puolustaudut, puolustautuja saa jatkaa peliä ellei hannskoja heitä ja aktiivisesti myllytä. Ymmärsin tällä, että noudot ja kostot otetaan pois.