Sarjassamme kevyt jäähy tällä kaudella SaiPalle osa 1000. Olihan siinä ehkä pieni kontakti, mutta jos nuo kaikki vihelletään, niin jäähyllä on koko ajan joku.Näyttävä kamppi Morolta. Koukkiko kuitenkin luistimien sijaan naamaa?
Kun eivät edes tippuneet. Eihän?Tippuihan ne hanskat lopulta Porissa. Hämäläinen-Virtanen
Kun eivät edes tippuneet. Eihän?
En mä tiedä onko mun silmissä niin paljon vikaa mutta mun mielestä Hämäläisellä pysyi hanskat kädessä, Ässien pelaajalta putosi toinen. Kai sitten on.Lopulta tippuivat. Eivät tainneet siinä kohtaa enää montaa iskua vaihtaa.
Ja paitsion vielä onnistuivat taikomaan vaikka Sportin ukkoja ei ollut lähimaillakaanTäytyy kysyä miksi SaiPan kaksi hyökkääjää oli alivoimalla kaverin siniviivala odottamassa kiekkoa?
Yhtä kaikki 2min noista pitäisi riittää.En mä tiedä onko mun silmissä niin paljon vikaa mutta mun mielestä Hämäläisellä pysyi hanskat kädessä, Ässien pelaajalta putosi toinen. Kai sitten on.
Pikku tappelunpoikanen Porissa.
Ei kai ne tosta suihkuun heitä? Voi vittu heittää kyllä.
Tuolta se saattaa näyttää kun junnut intoutuu.Virtanen sais eläkeläisten ompelusarjakerhossakin turpaan. No kiva että yritti, kai se on sitä hullua porilaisuutta.
Meinasin kysyä samaa.Pätkiikö muilla Vaasan peli vai onko se meikäläisen netti?