Mainos

Pe 1.12.2023 Otteluseuranta (Liiga)

• 17 435
  • 516

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Aahhaa siinä padan nokka tummuu! Jes!!

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Näyttävä kamppi Morolta. Koukkiko kuitenkin luistimien sijaan naamaa?
Sarjassamme kevyt jäähy tällä kaudella SaiPalle osa 1000. Olihan siinä ehkä pieni kontakti, mutta jos nuo kaikki vihelletään, niin jäähyllä on koko ajan joku.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Vitun Appeli, nuo otetaan takaperin luistellen haltuun jos ei näe.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lopulta tippuivat. Eivät tainneet siinä kohtaa enää montaa iskua vaihtaa.
En mä tiedä onko mun silmissä niin paljon vikaa mutta mun mielestä Hämäläisellä pysyi hanskat kädessä, Ässien pelaajalta putosi toinen. Kai sitten on.

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tappara kesti alivoiman, tasta alkaa hilliton rummutus ja riemumarssi?

E: Heti alkaa kun noituu, suunniteltu kimmoke pakista

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Virtanen sais eläkeläisten ompelusarjakerhossakin turpaan. No kiva että yritti, kai se on sitä hullua porilaisuutta.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Täytyy kysyä miksi SaiPan kaksi hyökkääjää oli alivoimalla kaverin siniviivala odottamassa kiekkoa?
Ja paitsion vielä onnistuivat taikomaan vaikka Sportin ukkoja ei ollut lähimaillakaan

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Tuossa äsken katselin, että Meskasen luistelu on kyllä aivan onnettoman näköistä. Eihän Mese koskaan mikään pikakiituri ole ollut, mutta alkaa olla niin yksiulotteinen pelaaja nykyään, että tällaisenaan hänestä on Ilvekselle hyvin vähän hyötyä. Toki tuli vähän aikaa sitten pitkältä sairaslomalta takaisin peleille, mutta kuitenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy