kosh kirjoitti:Viime kauden liigassa 14 pelaajaa teki 20 maalia.
Nyt puhutaan maalien tekemisestä ihan väärässä ketjussa. Paten tehtävänä on estää maalien syntyminen omaan päähän.
kosh kirjoitti:Viime kauden liigassa 14 pelaajaa teki 20 maalia.
Cairns kirjoitti:Nyt puhutaan maalien tekemisestä ihan väärässä ketjussa. Paten tehtävänä on estää maalien syntyminen omaan päähän.
Punakone kirjoitti:Tostahan tulikin mieleen. Laitan oluen Patelle että tekee enemmän tehoja kaudella kuin Helge.
Cairns kirjoitti:Lostedt oli tänään joukkueensa paras penkinlämmittäjä - huomenna toivottavasti peto pääsee irti ja pudottaa pari ässää. Alkulämmittelyssä Lostedt teki myös maalin, mikä lämmitti mieltä todella paljon.
JoeyKocur#26 kirjoitti:59.40 HIFK Patrik Lostedt Väkivaltaisuus 2min
Hei, jotain sentään, pate pelasi muutaman vaihdon,taklasi ja otti väkivaltaisuusjäähyn, ei voi sanoa samaa muusta joukkueesta!
kamraterna kirjoitti:Täydellinen peli ihmiskuulalta. Pari niittiä ja kaverin ykköspakki pois pelistä. Ja näinkö oikein, että Pate sai Schnaiderin vielä itse aloittamaan tappelun? Ja vaikka Pate erikoisesta polviasennosta tappeluun lähtikin, niin silti hoiti hommaan komeasti himaan.
Cairns kirjoitti:Fight card:
Patrik Lostedt vs. Pasi Pieninkeroinen 11.12.2003 WIN
Ihmemies kirjoitti:Mistäs näin olet kuullut/nähnyt? Siis itse tappelu kyllä toteutui, mutta kuka sen voitti on toinen asia. Olin paikanpäällä seuraamassa ja aika tasaista oli muistaakseni.
Pientä pilkunviilaamista :)
Ellet välttämättä halua hamaan tulevaisuuteen asiaa lykätä, käy ihmeessä vaikka heti tuolla SM-liiga tappelut 2005-06- ketjussa.Freadrich#43 kirjoitti:Hieno homma että Pate pääsi avaamaan uransa sm-liigassa nyrkinkäyttäjänä. Harmi etten nähnyt, onko kenties klippiä mahdollista nähdä jossain tulevaisuudessa? Lisää näitä :)
No laitetaan tämä nyt tännekin.Freadrich#43 kirjoitti:Hieno homma että Pate pääsi avaamaan uransa sm-liigassa nyrkinkäyttäjänä. Harmi etten nähnyt, onko kenties klippiä mahdollista nähdä jossain tulevaisuudessa? Lisää näitä :)
Cairns kirjoitti:Patrik Lostedt vs. Jarno Kantelus 5.2.2005 WIN
Börje kirjoitti:En menisi kyllä sanomaan että Lostedt tämän nyrkkitappelun olisi voittanut, olen nähnyt kyseisen matsin monta kertaa video-clipistä. Ja iskut meni kyllä ihan tasan, ihan mukava katseltavaa. Siinä oikein pojat vaihtavat iskuja.
Börje kirjoitti:En menisi kyllä sanomaan että Lostedt tämän nyrkkitappelun olisi voittanut, olen nähnyt kyseisen matsin monta kertaa video-clipistä. Ja iskut meni kyllä ihan tasan, ihan mukava katseltavaa. Siinä oikein pojat vaihtavat iskuja.