pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Sitten niitä veikkauksia. Itse olen tyytyväinen mikäli tekee tuollaiset 15+20. Eli vastaan 35 pistettä. Patulla menee kuitenkin aikaa sopeutua NHL:ään.
12+16=28 ja otteluita kertyy 71 kappaletta.
0.5 pisteen keskiarvolla jos lähes koko kauden pelaa, niin se on jo aivan huikea suoritus. Fyysinen sekä henkinen rasitus tulevat olemaan semmoista luokkaa, ettei niitä kuin aniharva pysty selvittämään kunnialla koko kauden, vaikka olisi kuinka kova talentti. Harva on vetänyt piste per peli-tahdilla uransa ensimmäistä kautta sekä nykyään juniorit saavat vielä enemmän erityishuomiota vastustajissa.
Toivotaan hyvää sekä varsinkin kehittävää kautta niin Laineelle kuin muillekin suomalaisille. Pelkäänpähän vaan, että jos ei täytä edes niitä minimiodotuksia, jotka tuntuvat jo osittain kohtuuttomilta, saa media itselleen erinomaisen paikan suolata Patrikia ja niissä kuuluisissa kahvipöytäkeskusteluissa vedetään samalla agendalla.
Jack Eichelin pistemääriin jos yltää, niin huikean huikeaa.
Laineen tyylisiä selkeitä snipereita ei oikein draftista ole viime vuosina tullut, joten hankala verrata oikein kehenkään. Hall nyt oli aika puhdas maalintekijä, mutta meni surkeaan joukkueeseen ja teki 65 peliin 22+20=42, ja itse pidän Lainetta kovempana lupauksena.
Ennustan alle kymmentä pistettä ja loppukautta AHL:ssä.
Oletko valmis lyömään vetoa tästä vaikkapa 30 eurosta? Väitän että Patrik Laine tekee kaudella 2016-17 vähintään 5 pistettä NHL:ssä, ja sinä väität että tekee alle 5 pistettä. Deal?Vähän jäi epäselväksi mistä kaudesta on kyse. Vastasin 0-19 koska oletan että keskustellaan ensi kaudesta sillä suurimmalla osalla palstan kirjoittajista on niin valtavilla sinivalkovahvuuksilla olevat lasit. NHL:ssä Laine tekee alle 5 pistettä.