Itse pidän kyllä siitä, että puhuu mitä on mieltä - itse teen samoin. Toki voisi Pate hieman terävimpiä kulmia ulosannistaan hioa pois, esim. "Ei kiinnosta mitä karjalalippikset ajattelee" vs. "En jaksa, eikä minun kannata välittää kannattajien odotuksista ja kirjoitteluista, tiedän kyllä missä menen ja mihin olen menossa."
Monet ihmiset sanovat, että "puhuvat suoraan", mutta todellisuudessa se on vain tekosyy huonolle käytökselle. Asiat voi sanoa suoraan tahallaan ärsyttämättä määräänsä enempää. En sano, että Pate tässä paha olisi, mutta selvästi vähän menee ihmisillä viesti sekaisin, joten ei varmasti olisi pahitteeksi kovimpia karrikointeja vähän pehmennellä. Vähenee ne klikkiotsikotkin, joilla miehestä käsitystä muokataan ja mielipiteet muodostetaan enemmän sitten sen sisällön kautta.
Päätän PR-konsultointini siihen, että Pate on vitun hyvä jääkiekkoilija ja tulee jäämään historiaan yhtenä Suomen parhaista. Kaikki karjalalippikset ja jatkislaiset voi imeä sykkivää visvaista kyrpää, antaa Paten keskittyä pelaamiseen. Mitään Cheechoota Laineesta ei ole tulossa, vaikka sepalus kireänä sitä jotkut runkkarit täällä näyttävät jopa toivovankin.