Miksi sitten lainaat minua? FASlapsi sen keskustelun heistä aloitti, minä keskustelin Laineen kesän kissanristiäisistä.
Mutta FASlapsen tapaiset torspot poimivat tekstistä lillukanvarsia ja kääntävät keskustelun aivan johonkin muuhun.
Äääh, ei saisi saatana enää sotkea tätä ketjua, mutta pakko antaa sinulle vielä yksi mahdollisuus myöntää olleesi väärässä.
Tässä viesti minkä kirjoitit tänään 20.3.2017 klo 12:14 (ja jota muokkasit klo 12:22)
Voi olla myös että Jetsillä on sanansa sanottavana Laineen kesäohjelmistoon, eivät tietysti voi suoranaisesti komentaa, mutta uskoisin että kehottavat pysyttelemään poissa kissanristiäisistä.
Granlundin harjoitteluun varmasti vaikutti uran alkataipaleella se mainospojan rooli. Tosin Laine ei kyllä vaikuta yhtä julkisuushakuiselta ja ei ilmeisesti turhaan juhlikaan, eli saattaa Suomessa pystyä treenaamaan rauhassa kuten saman kylän poika Barkov.
E: Lisätään vielä sen verran että Laineen kohdalla helpottaa tuota kesäharjoittelija se että jätkä on niin ruma ettei siellä missit tule pyörimään ympärillä, tyttöystäväkin on sellainen puolipullukka hokilesbo niin ei taida oikein olla tarjontaa naismarkkinoilla. Ainoa vaara tietysti on jos Laineella löytyy fetissi vanhempiin rumiin naisiin jotka varmasti yrittävät kivittää nuorta poikaa.
Ja tässä viesti minkä minä kirjoitin tänään 20.3.2017 klo 15:00
Ensinnäkin mulkusti sanottu Laineen tyttöystävästä, ja toisekseen oot ihan kujalla jos kuvittelet ettei Patrikin oven takana ole vino pino gold diggereitä. Kato nyt vaikkapa minkä Sasha Barkov on naarannut vikittelijöiden laumasta itelleen, vai meinaatko että olisi Sashalla samanlainen muija jos hän olisi NHL-miljonäärin sijaan vaikkapa joku nobody oululainen pitkäaikaistyötön penkkiurheilija?
Ai mut hetkinen, olit sä se sama torspo joka ennen kautta julisti totuutena että Patrik Laine ei tuu tekee yli viittä pistettä? Voi sinua pientä ressukkaa. No, sait nyt ainakin minulta vähän huomiota, toivottavasti saat siitä lohtua elämääsi.
Tiesitkö, että nuo kellonajat tarkoittaa sitä että sinä kirjoitit ekan viestin jossa Patrikin ja hänen tyttöystävänsä ulkonäköön viitattiin. Jee! Olit taas väärässä! Näytä kuinka hyvin osaat myöntää sen! Lyödäänkö 100€ veto?