Nämä Puljujärven ja Laineen ketjut on kyllä ihan huippuja. Hehkuttaa saa ja positiiviset asiat kaivetaan väkisin esiin ties mistä tilastoista - Että kahtokaa nyt tämäkin näyttää tässä kohtaa paljon paremmalta kun kenelläkään muulla pelaajalla. Sitten kun pelaaja pelaa päin persettä ja joku erehtyy tänne kirjottamaan että olipas Laineelta paska peli, niin saman tien fanipojat ovat kuorossa huutamassa että miksi dissaat sitä, ja taas kaivellaan tilastoja ties millä otannalla että ne varmasti saadaan näyttämään siltä että on se ihan hyvin pelannut, vaikka jokainen joka ottaa värilasit pois päästä näkee että Laine pelasi viime pelin ihan penkinalle.
Oon muutaman kerran miettinyt että minkähän ikäsiä nämä fanipojat oikein on?
Mä olen päivälleen samanikäinen kuin Matt Cullen.
En tosin tiedä, vaikutanko fanipojalta kirjoituksissani, mutta joo.
Minä taas luen ne Laine / Pulju pelasi päin persettä -viestit tarpeettomina lyödyn lyömisinä, jos kyseessä on lauseen tai kahden mittainen viesti vailla muuta sisältöä kuin ilkkuminen pelaajalle tai oikeastaan tämän faneille. Tiedostan, että hehkuttaminen on oikeastaan kääntäen sama asia, yhtä "turhaa".
Tämä sanottuna, suurin odotuksin katsoin viime yön pelin, kun tuli kohtuulliseen aikaan. Ja olihan se harmittavaa, että vaikutti noin lepsulta. En vain tajua sitä perisyntiään, että kun saa omissa kiekon lapaan, niin aina kääntää rystylle, ei saa nousemaan ja siirtää kiekon edessä olevan vastustajan lapaan käytännössä.
Todella turhauttavan näköistä, enkä ymmärrä mistä johtuu. Puljulta näkee joskus ihan samaa. Onks heillä sitten niin kehno lähtönopeus seisovilta jaloilta, ettei voi ottaa paria potkua kämmenen avaamiseksi tai syöttölinjan avaamiseksi toivotaan toivotaan -rystylöperön sijasta.
No siinä oli kritiikkiä, mutta ei ilman pointtia, vaan pohjustuksena kysymykseen:
Ite pelanneet tai lajia syvemmin tuntevat, onks toi kuvattu pelikäsityksen, fysiikan vai asenteen puutteesta eniten?