Haluatko lukita vastauksen? Suosittelen kuitenkin kilauttamaan kaverille. Ei sille yliajetulle, vaan jollekin fiksummalle...ja puhtaan niitin jälkeen on turha myllyttää..
Haluatko lukita vastauksen? Suosittelen kuitenkin kilauttamaan kaverille. Ei sille yliajetulle, vaan jollekin fiksummalle...ja puhtaan niitin jälkeen on turha myllyttää..
Jos minun kaveri jäisi auton alle, en ensimmäisenä menisi potkimaan yliajanutta autoa ainakaan...
..ja puhtaan niitin jälkeen on turha myllyttää..
Jos minun kaveri jäisi auton alle, en ensimmäisenä menisi potkimaan yliajanutta autoa ainakaan...
Juurikin näin. Jos ei asialle oltaisi tehty mitään, siellä olisi äijää kolattu enemmänkin. Tuollainen kaverin puolustaminen vain antaa sen merkin vastustajalle, että älä ny helvata enää ja saat kuonoos. Ikävä homma Laineen kannalta, vaikka puhdas olikin.Väärin. Se viesti pitää lähettää HETI, ei seuraavassa vaihdossa, ei seuraavassa pelissä vaan välittömästi. Oli taklaus puhdas tai ei, kun oma tähtipelaaja menee nurin pahan näköisesti, siihen on reagoitava voimalla siltä istumalta.
Haha! Vuoden typerin vertaus, onnittelut!Jos minun kaveri jäisi auton alle, en ensimmäisenä menisi potkimaan yliajanutta autoa ainakaan...
Juurikin näin. Jos ei asialle oltaisi tehty mitään, siellä olisi äijää kolattu enemmänkin. Tuollainen kaverin puolustaminen vain antaa sen merkin vastustajalle, että älä ny helvata enää ja saat kuonoos. Ikävä homma Laineen kannalta, vaikka puhdas olikin.
Ei pitäisi tarttua näihin, mutta mitä veikkaat, kuinka moni Winnipegin pelaaja näki livetilanteessa, oliko taklaus puhdas vai ei? Laine loukkaantui --> kaverille muistutusTaklaukset kuuluvat jääkiekkoon, joten minusta edelleenkään puhdasta taklausta ei tarvitse kostaa...
Kyllä tarvii, jos taklaus kohdistuu oman joukkueen 18v-huippulupaukseen/nyt jo tähteen. Muuten näitä rupeaa tulemaan joka pelissä, ja varmasti likaisiakin taklauksia alkais olemaan seassa.Taklaukset kuuluvat jääkiekkoon, joten minusta edelleenkään puhdasta taklausta ei tarvitse kostaa...
Ikävasti näytti siltä että Laineen pää olisi kolahtanut jäähän kun kaatui tuon taklauseksen seurauksena.
Mitäs jos se taklauksen puhtaus määritellään vasta jälkeenpäin? Ei tuolla jäädä kyselemään, kuten sinulle on useasti yritetty selittää. Tähtistatuksen pelaajiin tapahtuvat kovat pommit kostetaan aina, oli puhdas tai ei. Ei uskoisi, että vielä 2017 joku on noin kujalla tässä asiassa.Taklaukset kuuluvat jääkiekkoon, joten minusta edelleenkään puhdasta taklausta ei tarvitse kostaa...
Taklaukset kuuluvat jääkiekkoon, joten minusta edelleenkään puhdasta taklausta ei tarvitse kostaa...
Kyllä tarvii, jos taklaus kohdistuu oman joukkueen 18v-huippulupaukseen/nyt jo tähteen. Muuten näitä rupeaa tulemaan joka pelissä, ja varmasti likaisiakin taklauksia alkais olemaan seassa.
Edit typo.
Sä alat kohta päästä jyvälle. Mieti vielä vartti juuri sanomaasi ideaa. Pääset varmaankin perille.Ehkä väärä ketju tälle keskustelulle. Kannattaako pelissä sitten taklata kovaa ja puhtaasti, jos siitä on vaarana saada nyrkkiä naamaan. Itse ainakin haluaisin nähdä mahdollisimman paljon hyviä puhtaita taklauksia, mutta eikö tuollainen syö niitä pois pelaajilta, jotka eivät halua tapella kentällä?
Tää on ihan ilmiselvästi joku Buffalon paikallinen Jussi Saarinen.Toivotaan, että Laine selvisi säikähdyksellä.
Ken Wiebe @WiebeSunSports 22m22 minutes ago
FWIW, #NHLJets F Patrik Laine just walked out of the rink to head to the bus
Kannattaako pelissä sitten taklata kovaa ja puhtaasti, jos siitä on vaarana saada nyrkkiä naamaan. Itse ainakin haluaisin nähdä mahdollisimman paljon hyviä puhtaita taklauksia, mutta eikö tuollainen syö niitä pois pelaajilta, jotka eivät halua tapella kentällä?
Ehkä väärä ketju tälle keskustelulle. Kannattaako pelissä sitten taklata kovaa ja puhtaasti, jos siitä on vaarana saada nyrkkiä naamaan. Itse ainakin haluaisin nähdä mahdollisimman paljon hyviä puhtaita taklauksia, mutta eikö tuollainen syö niitä pois pelaajilta, jotka eivät halua tapella kentällä?
Sporde Porttila olisi juossut bussin kiinni ja kysynyt miten kävi.Tää on ihan ilmiselvästi joku Buffalon paikallinen Jussi Saarinen.
Ehkä väärä ketju tälle keskustelulle. Kannattaako pelissä sitten taklata kovaa ja puhtaasti, jos siitä on vaarana saada nyrkkiä naamaan. Itse ainakin haluaisin nähdä mahdollisimman paljon hyviä puhtaita taklauksia, mutta eikö tuollainen syö niitä pois pelaajilta, jotka eivät halua tapella kentällä?