Melko mukavat terveiset, puhdas kova taklaus. Hjuva Pate, eikä tuo maalikaan ruma ollut.
Matthews on tosiaan löytänyt maalivireen. Oliko 13 viime peliin tehnyt nyt 10 maalia. Viime yön maali oli kome ja tarkka ranneveto heti sinisen jälkeen. Ei ole pöllömpi hänelläkään tuo laukaus. Laine vie ehkä kokonsakkin puolesta tuota taklaustilastoa nuinkin selvästi. Toki. Myös pelityyliltään itse olen ainakin Laineessa huomannut myös sen, että haluaa olla välillä vähän vittumainen/rottakin paikan tullen. Minusta erittäin hyvä lisä miehen repertuaariin. Tiukkaa tulee kyllä tuosta vuoden tulokastittelistä ainakin nuin pistepörssin saralta. Sehän ei loppuunsa kaikkia kuitenkaan aina kerro. Fifti-siksti taitaa olla tilanne juuri nyt. Laineen eduksi.Laine on näköjään taklannut 44 kertaa, joka on ihan kiva määrä. Tuli samalla huomattua että Matthews on taklannut vain 6 kertaa, joten aikankin tässä tilastossa Laine pesee Matthewsin 100-0. Tosin Matthews on tällä hetkellä aika hyvässä vireessä ja hengittää joa Laineen niskaan tossa maalipörsissä 16 osumalla.
Musta tuntuu,että Pate on jo keksinyt sen syötön, ainakin HFBoardsin Toronto-fanipoikien mukaan Laine ei ole antanut koko kaudella yhtään hyvää syöttöä, mutta silti 11 syöttöä kasassa. :sarcasm:Laine voisi sen avaruuskudin lisäksi innovoida uudenlaisen syötön mitä vastustajat eivät näe.
Laine on näköjään taklannut 44 kertaa, joka on ihan kiva määrä. Tuli samalla huomattua että Matthews on taklannut vain 6 kertaa, joten aikankin tässä tilastossa Laine pesee Matthewsin 100-0.
Laine voisi sen avaruuskudin lisäksi innovoida uudenlaisen syötön mitä vastustajat eivät näe.
Musta tuntuu,että Pate on jo keksinyt sen syötön, ainakin HFBoardsin Toronto-fanipoikien mukaan Laine ei ole antanut koko kaudella yhtään hyvää syöttöä, mutta silti 11 syöttöä kasassa. :sarcasm:
Pate vaan kertoo joukkuekavereille salaisuuden, jolla kiekon näkee: katsomalla kieroon.Tuossa saattaa olla haastetta jo Patellekin kun sen oman kaverin pitäisi kuitenkin pystyä näkemään se syöttö...
Ei kun eikös se ollut toinen silmä kiinni.Pate vaan kertoo joukkuekavereille salaisuuden, jolla kiekon näkee: katsomalla kieroon.
Koko vastakkainasettelu taisi lähteä jonkun Jets-toimittajan aloitteesta jo heti draftin jälkeen. Todella pitkään päähän potkittujen ja nöyryytettyjen Leafs-fanien vastareaktio tuohon älyttömään pakotetttuun vastakkainasetteluun olivat ihan ymmärettäviä.
Toki suomalaiset katsovat tätä tilannetta sinivalkoisin-lasein, mutta kun itse olen tuota hfboardsia hieman lueskellut, niin minulle on jäänyt se kuva, että molempien joukkueiden kannattajat ovat ihan yhtä urpoja. Leafs-fanien fanipoikuus näkyy parhaiten esimerkiksi lukemalla pari sivua heidän viimeisintä otteluseurantaketjuaan. Oma jengi voittaa 6-0 ja 70% viesteistä liittyy siihen kuinka Babcock on urpo, kun Nylander pelasi vain niin ja niin vähän.
Pate on kyllä urheilun The Donald. Laukoo milloin huvittaa osumaprosentin ollessa silti jäätävää luokkaa.
Tämä on kyllä hyvä vertaus. Molempien osumaprosentti pyörii siellä kahdenkymmenen tietämillä.Pate on kyllä urheilun The Donald. Laukoo milloin huvittaa osumaprosentin ollessa silti jäätävää luokkaa.
Itsehän tuo on ainakin sanonut että on kevään pelaaja. Noh, katotaan nytten.Itse odotan mielenkiinnolla miten Laineen kausi tästä etenee.
Molemmat ikäluokkansa parhaita jo nuoresta asti mutta onko Jessen perhe ja tukijat oikeasti tehneet parhaansa että Jesse voi jonain päivänä saavuttaa unelmansa?
Koko vastakkainasettelu taisi lähteä jonkun Jets-toimittajan aloitteesta jo heti draftin jälkeen. Todella pitkään päähän potkittujen ja nöyryytettyjen Leafs-fanien vastareaktio tuohon älyttömään pakotetttuun vastakkainasetteluun olivat ihan ymmärettäviä.
Laine lähestyy ikäistensä NHL-maaliennätystä | NHL.com
Laineen rannelaukaus on kova ja tarkka, lisäksi se lähtee nopeasti lyhyellä virityksellä. NHL Tonight-showssa Kevin Weekes sanoi että laukaus on "hard to read", tosin puhui tuolloin lämäristä mutta mielestäni sama pätee rannelaukaukseenkin. On mielenkiintoista nähdä millainen tuo laukaus on sitten kun voimatasot sallivat jäykemmän mailan käytön, 87 flex on melkeinpä junnumaila jäykkyydeltään.