Joo pelaa tänään.Ainakin Live Scoren mukaan Pate kokoonpanossa!
Avatkaa joku otteluseuranta että saadaan kommentoida, kun Perry yrittää jotain kipeään nilkkaan.
Saattais saada rumemman vastaanoton kun jellonilta.Joo pelaa tänään.
Avatkaa joku otteluseuranta että saadaan kommentoida, kun Perry yrittää jotain kipeään nilkkaan.
Yllättävän hiljaista tässä ketjussa, vaikka alla Mauricen mukaan kauden paras peli. Maurice meinaa itse alkaa laukomaan Lainetta jaloille saadakseen näin hyviä suorituksia ulos.
Yllättävän hiljaista tässä ketjussa, vaikka alla Mauricen mukaan kauden paras peli. Maurice meinaa itse alkaa laukomaan Lainetta jaloille saadakseen näin hyviä suorituksia ulos.
Mauricehan taisi sanoa ennen peliä, että ei ole ikinä nähny Laineen vetävän noin kovaa treeneissä. Laine sitten itse veistelee haastattelussa, että ei juu Rocket ole yhtään mielessä, ei juu varmasti ollut... Eikä siinä tietty mitään väärää ole, mutta onhan se nyt ihan selvää että se maalikuninkuus motivoi ja varmasti todella paljon.
Varmasti motivoi. Lainehan sanoi vastikään suoraan jossain haastattelussa, että haluaa voittaa maalipörssin ja vielä yksin eikä jaettuna. Viime päivien haastatteluissa oli pointtina, ettei missään tapauksessa aio pelata loukkaantumisen jälkeen puolikuntoisena vain siksi, että olisi mahdollisuudet Rocketiin.
Kahdessa noista otteluista tosin tullut jotain loukkaantumista ja se Kings(?) peli taisi jäädä kokonaan kesken. Vai vieläköhän treenijumi painaa.
Ei tää kaveri tule voittamaan mitään tossa sarjassa. Patrick "choke" LaineHyvä peli Laineelta, maalissa joku ECHL-junnu ja 36 vuotias kirjanpitäjä eikä maalin maalia.
6 peliin Laine 0 maalia ja Ovie 1. Huvittava miten molemimlla kuivui homma kasaan.Se ois taas yöllö mahdollisuus koettaa saada ovetskinii kiinni kun vinipekki o ottavan vieraana.
Nyt tarvis tapahtua jotain. Aika "pahasti" on pisteiden teko hyytynyt...
Mennäänkö taas kiikareilla vai aukeeko ketsuppipullo ?