Patrik Forsbacka – valkoinen intiaani

  • 40 278
  • 154

Mullet1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, Leijonat, Huuhkajat
Onnittelut täältäkin Fobballe!
Oli Ässien uuden tulemisen kasvot muutaman muun kovan luun ohella.

Harmi, ettei kroppa kestänyt kuluttavaa pelityyliä pidempään. Legenda siitä huolimatta!

Jäi harmittamaan, että Valkoinen intiaani -t-paita jäi ostamatta.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onnea Patulle!

Muistan kun kesällä -99 tutustuin ohimennen nuorukaiseen. Huomasin että poika oli aika kovassa kunnossa ja kysyin, että taidat olla punttimiehiä? Vaatimattomasti sanoi vaan kiekkoa vähän pelailevansa.

Meni muutama vuosi ja Ässiin tuli try-outille pitkäfledainen, kovanyrkkinen ja kaiken tieltään raivaava villimies, jossa oli jotain kovin tuttua... Keväällä 2006 oltiin keskustan kuppilassa juhimassa hopeaa ja sisään asteli muutama Ässäpelaaja. Ja tämä yksi istahti meidän pöytään. Kysyin että muistaako hän minua vielä ja sanoi muistavansa. Parit kaljat siinä juotiin ja naureskeltiin yhtä jos toista. Hyvin sympaattinen kaveri oli silloinkin ja erinomainen seuramies, jolla tuntui riittävän aikaa kuunnella fanien viestiä.

Lyhyestä urasta huolimatta mies on omanlaisensa Patalegenda. Kuuluu niihin ukkoihin, jotka ainakin minä tulen muistamaan. Toivottavasti elämä kohtelee Patrikia hyvin!
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Harmi, ettei kroppa kestänyt kuluttavaa pelityyliä pidempään. Legenda siitä huolimatta!
Loukkaantumisiinko se loppui? Miten mä muistelen et olis kyllä ollut pelikuntoinen mutta ei mahtunut Rockyn joukkueeseen ja läks sitten pellailemaan Englantiin. Hieno mies joka tapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös