Mainos

Patrik Bartošák – hymyilevä mies maskin takaa

• 86 806
  • 388

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En näe miksi Pelicans ei jatkaisi yhteistyötä Barton kanssa, mikäli hänellä on mennyt korkki kiinni lopullisesti, joten tämä on täysin hänestä itsestään kiinni. Pelicans tuskin antaa enää hänelle uusia mahdollisuuksia tämän jälkeen.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täysin samaa katsoin, mielenkiintoista ois tietää onko nyt ne ehdot sitten täyttyneet mitkä ei viime keväänä täyttynyt? Mut hei, tää on mun Pelicans ja mun Lahti.
En tiedä mihin vuorokauden aikaan tää on kuvattu ja kuinka monta matkustustuntia on alla ennen tätä jos on tullut pikainen lähtö ja siihen väsymys ja tunteet sekä jännitys. Ei tehdä vielä katastrofipäätelmiä tästä.

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Edelleen sitä mieltä, että seura teki pari vuotta sitten väärälle maalivahdille jatkot.

Silloin sain täällä osakseni sorsimista. Nyt taitaa olla muillakin ääni vaihtunut kellossa.

Kaikkien aikojen Pelicans- veska!

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Huh huh, mikä show!

Itselleni kaikkien aikojen ykkönen on ollut Sindel, mutta olihan tämä ihan käsittämätön paluu! Pakko se on vanhankin nöyrtyä ja muuta ei voi kun todeta "The King is dead, long live the King!"

Barto on kaikkien aikojen lahtelainen veskari!

Jacky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Seksi-Lasse, Pittsburgh Penguins
Pelihän tuosta ei tuu miksikään muuttumaan ja keväällä varmaan karsitaan, mutta mulle on ihan vitun sama vaikka Barto pelais kännissä mutta jos kaiken tän pelillisen synkkyyden keskellä jaksaa vetää tollasta showta ja huomioida yleisöä niin mä voi pelkästään tästä maksaa ottelulipun hinnan. Oispa näitä tälläisiå yksilöitä enemmänkin tässä harmaassa liigassa.

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Miekkonen tulee ja vetelee ihan ku sunnuntai höntsässä. Napsii kaikki ihan vaan vittuillakseen. Lentelevät Kalakukot tartti kahden miehen yv:n ja täydellisen onetimerin yläkulmaan et sai kiekon ohi.

Ansaittu kunniakierros kentällä aploodien saattelemana. Aivan älytön äijä.

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Aivan huikee ukko. Kyllä noita torjuntojen jälkeisiä manöövereita ja showpisinettijuttuja oli ollukkin ikävä.

Jossain vaiheessa mietin, että mitähän Olle on mahtanut miettiä istuessaan aitiossa, on voinu tulla yllärinä miten täällä Bartoa rakastetaan.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Pelihän tuosta ei tuu miksikään muuttumaan ja keväällä varmaan karsitaan, mutta mulle on ihan vitun sama vaikka Barto pelais kännissä mutta jos kaiken tän pelillisen synkkyyden keskellä jaksaa vetää tollasta showta ja huomioida yleisöä niin mä voi pelkästään tästä maksaa ottelulipun hinnan. Oispa näitä tälläisiå yksilöitä enemmänkin tässä harmaassa liigassa.
Siitä se kuule lähtee..:huikea kumiukko maalissa….itseluottamus joukkueella nousee kohisten ja Ylli saa ansiotonta arvonnousua. Saa pitää paikkansa kauden loppuun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy