Tästä olisi mielenkiintoista kuulla lisää huhuketjussa.Totaalinen ALL-IN täydentyy paluumuuttavan puolustajan toteutuessa.
Tästä olisi mielenkiintoista kuulla lisää huhuketjussa.Totaalinen ALL-IN täydentyy paluumuuttavan puolustajan toteutuessa.
Tällä kai viitattiin tuohon BB kommenttiin "my phone is on"Tästä olisi mielenkiintoista kuulla lisää huhuketjussa.
Olin itse aistivinani tätä samaa, että tunteet oli miehellä pinnassa. Ja sen verran adhd-ukko on, että sen kirjoon menevät asiat ilmenee noin.
En tiedä mihin vuorokauden aikaan tää on kuvattu ja kuinka monta matkustustuntia on alla ennen tätä jos on tullut pikainen lähtö ja siihen väsymys ja tunteet sekä jännitys. Ei tehdä vielä katastrofipäätelmiä tästä.Täysin samaa katsoin, mielenkiintoista ois tietää onko nyt ne ehdot sitten täyttyneet mitkä ei viime keväänä täyttynyt? Mut hei, tää on mun Pelicans ja mun Lahti.
Mitä oli ostoskärryissä?Barto bongattu hetki sitten Launeen Prismassa joten tuskin mukana edes huomenna Oulussa.
Ei oo joo ainakaan tänään klo 14 vahvistunut pelaajasiirto.Barto bongattu hetki sitten Launeen Prismassa joten tuskin mukana edes huomenna Oulussa.
Siitä se kuule lähtee..:huikea kumiukko maalissa….itseluottamus joukkueella nousee kohisten ja Ylli saa ansiotonta arvonnousua. Saa pitää paikkansa kauden loppuun.Pelihän tuosta ei tuu miksikään muuttumaan ja keväällä varmaan karsitaan, mutta mulle on ihan vitun sama vaikka Barto pelais kännissä mutta jos kaiken tän pelillisen synkkyyden keskellä jaksaa vetää tollasta showta ja huomioida yleisöä niin mä voi pelkästään tästä maksaa ottelulipun hinnan. Oispa näitä tälläisiå yksilöitä enemmänkin tässä harmaassa liigassa.
Sindel oli kyllä kausilla 89-92 ihan helvetin hyvä!Huh huh, mikä show!
Itselleni kaikkien aikojen ykkönen on ollut Sindel, mutta olihan tämä ihan käsittämätön paluu! Pakko se on vanhankin nöyrtyä ja muuta ei voi kun todeta "The King is dead, long live the King!"
Barto on kaikkien aikojen lahtelainen veskari!