Mainos

Patrik Bartošák – hymyilevä mies maskin takaa

• 85 841
  • 385

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Onko siis niin, ettei Bartosak ole naistenhakkaaja? Ihan vilpittömästi kysyn kun olen vain joitain otsikoita nähnyt ja on jäänyt kuva aikamoisesta ihmishirviöstä. Voin olla aivan väärässä.

Ihan vilpittömästi kysyn että oliko se Rask kuka juuri kesällä repi tuoretta morsianta hiuksista ja kutsui suihinottokoneeksi? Olen vain joitain otsikoita nähnyt ja on jäänyt kuva aikamoisesta ihmishirviöstä. Voin olla aivan väärässä.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kaikkea hevonpaskaa sitä saa taas lukea. Toivottavasti kyseiset möläyttelijät saavat potkun perseelle tältä palstalta, ihan turhia heittoja.

Greffin

Jäsen
Ihan vilpittömästi kysyn että oliko se Rask kuka juuri kesällä repi tuoretta morsianta hiuksista ja kutsui suihinottokoneeksi? Olen vain joitain otsikoita nähnyt ja on jäänyt kuva aikamoisesta ihmishirviöstä. Voin olla aivan väärässä.

Oli ja ihan todistetusti hän oli näin toiminut. Äärimmäisen typerää toimintaa oli häneltä. Mutta en saanut vastausta kysymykseeni?

Greffin

Jäsen
Edellisellä sivulla on vastattu, silmä käteen.
Oli ja olikin asiallinen vastaus. En tiennytkään, että asiasta on noinkin kauan ja se itse asia ei välttämättä olekaan aivan mustavalkoinen. Hänelle kiitos vastauksesta.

En ymmärtänyt sinun viestiäsi tai avautumistasi ollenkaan, mutta eipä se mitään. En myöskään loukkaantunut tai närkästynyt kuten sinä vaikutit tekevän.

Parempi maalivahti tämä Bartosak kuin kukaan IFK:n veskareistsa.

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Oli ja olikin asiallinen vastaus. En tiennytkään, että asiasta on noinkin kauan ja se itse asia ei välttämättä olekaan aivan mustavalkoinen. Hänelle kiitos vastauksesta.

En ymmärtänyt sinun viestiäsi tai avautumistasi ollenkaan, mutta eipä se mitään. En myöskään loukkaantunut tai närkästynyt kuten sinä vaikutit tekevän.

Parempi maalivahti tämä Bartosak kuin kukaan IFK:n veskareistsa.
Pelsulaisten kärkkäätkin vastaukset johtunee varmaankin siitä, että sun alkuperäinen viestisi vaikuttaa pelkältä (ja myös huonolta) provolta. Itsekin sen sellaiseksi ajattelin...

Greffin

Jäsen
Pelsulaisten kärkkäätkin vastaukset johtunee varmaankin siitä, että sun alkuperäinen viestisi vaikuttaa pelkältä (ja myös huonolta) provolta. Itsekin sen sellaiseksi ajattelin...

Okei. En oikein ymmärrä miten se kysymys täällä keneenkään liittyy tai miksi siitä pitäisi provosoitua. Mutta se lienee enempi omaa tyhmyyttä tai ajattelemattomuutta.

Mutta otan opiksi ja tietääpähän olla jatkossa kysymättä, jos on epätietoinen jostain negatiivisemmista jutuista, niin ei aiheuta provokaatiota.

Jatkan himpun viisastuneena eteenpäin.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Okei. En oikein ymmärrä miten se kysymys täällä keneenkään liittyy tai miksi siitä pitäisi provosoitua. Mutta se lienee enempi omaa tyhmyyttä tai ajattelemattomuutta.

Mutta otan opiksi ja tietääpähän olla jatkossa kysymättä, jos on epätietoinen jostain negatiivisemmista jutuista, niin ei aiheuta provokaatiota.

Jatkan himpun viisastuneena eteenpäin.
Aina kannattaa kysyä. Reaktiot nyt toki voi olla kaikenlaisia, kun täällä tekstipohjaisella foorumilla jää kaikki niin tulkinnanvaraiseksi.

Itse olen sitä mieltä, ettei Bartosakin menneisyydessä ole mitään peiteltävää eikä Pelsuilla mitään hävettävää ko pelaajahankinnasta. Kaikki me tehdään virheitä, Bartokin on pelkkä ihminen. Onhan se välillä tylsää, että se historia kaivetaan aina esille kaverista puhuttaessa, mutta toisaalta, itse teki virheensä. Hän on kuitenkin tuomionsa jo kärsinyt, joten katse tulevaisuuteen, ja keskitytään tästä eteenpäin herran esiintymisiin kaukalossa.

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pakko vaan ihmetellä miten tuo kaveri on noin hyvä vaikka pelituntuma melkolailla olematon. Toki teknisesti helvetin hyvä maalivahti ja siihen on helppoa nojata pitkänkin tauon jälkeen mutta silti jaksaa hämmästyttää. Lukee peliä ihan mahtavasti ja vaikka olisi välillä myöhässäkin niin taistelee usein torjunnan niissäkin tilanteissa. Toivotaan vaan että pysyisi paikat ehjänä ja kunto kestäisi kun pelikuormaa tulee nyt pitkän tauon jälkeen todella paljon.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Showmies. Otti viimeisellä minuutilla koko yleisön mukaan kannustukseen. Huikeeta nähdä miten yksi mies voi vaikuttaa noin paljon koko hallin fiilikseen!
Tänään tosiaan ei edes ollut miehen parhainta peliä, otti silti enemmän tärkeitä kiinni ja ei päästänyt yhtään helppoa. Eniten tässä vaan vituttaa tuo että joudutaan Bartoon noin paljon luottamaan kun puolustus sekoilee välillä, ei ole hyvä jatkoa ajatellen, mutta toivottavasti tuo nyt vielä tästä paranee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy