Patrik Bartošák – hymyilevä mies maskin takaa

• 98 289
  • 436

Ahtiala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Rangers
Jokaisella tietysti oikeus toimia niinkuin parhaaksi näkee, mutta koska tälläisistä jutuista, vaikka kuinka olisi julkisia jonkun ex-vaimon tarinoista on Bartolle, ja täten myös seuralle ainoastaan haittaa, itse jättäisin julkaisematta. Varsinkin jos tossa suosikki joukkueen kohdalla lukee Pelicans, tai vaikka sitten pelikanat. Mutta tyyli on vapaa

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Hyssyttelyä tai ei, mutta jos itse tietäisin jotain mistä on omalle joukkueelleni haittaa, en lähtisi sillä tiedolla täällä mehustelemaan, varsinkin jos kyse olisi pelaajan yksityiselämästä.

Esim. Lahtisen raiskaustuomiot yms. onkin sitten asia erikseen, kun ne on julkista tietoa muutenkin.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
itse jättäisin julkaisematta
Eihän täällä niitä kirjoituksia olekaan julkaistu kenenkään toimesta, vaan jokainen voi ihan itse niin halutessaan käydä ne lukemassa muualta ja sitten miettiä, että millainen kaveri tämä nyt mahdollisesti onkaan. Ja jos ei halua, niin ei siinäkään mitään, kuten sanoit: tyyli on vapaa. Ne nyt kuitenkin liittyvät aika vahvasti vain Patrik Bartošák nimiseen jääkeikkoilijaan, joka edustaa tällä hetkellä Lahden Pelicansia, ja hän on itse aiemmin näkyvästi omaa perhettään tuonut esille, joten kyllä niistä silloin keskustellaankin. Tuskinpa Barton mieli nyt noista kuitenkaan järkkyy, eiköhän mies ihan itse tiedä ja puhelimestaankin näe, että mitä on kirjoitellut ja millaisin seurauksin.

mutta jos itse tietäisin jotain mistä on omalle joukkueelleni haittaa
Niin siis mitä haittaa tästä keskustelusta nyt konkreettisesti on omalle joukkueelle? Eiköhän joukkueessa jo tiedetä Barton tilanne, varmaan tiedetty jo ennen kuin on tänne edes tullut. Barto itse on nämä asiat käynyt läpi henkilökohtaisesti ja selvästi mennyt elämässä eteenpäin kun täällä pelaa hyvällä tasolla, joten häntä nyt tuskin kiinnostaa jonkun Wenzel nimimerkin tai muutaman muun paheksuva kommentti hänen yksityiselämästään. Eihän tämänkään palstan perusteella tästä nyt koitunut mitään haittaa miehen maineelle, päinvastoin kaikki on valtakunnassa hyvin ja ex-vaimo on se sekopää kun kehtaa tuollaisia jakaa.

Le Deal

Jäsen
Oma mielipide on että someen ei edes kuuluisi yksityiselämän tarkimmat seikat, ikinä. Toki jos sillä saa itselleen turvaa tai vastaavaa jakamalla asioita julkisesti niin ymmärrän.

Mutta noin yleisesti itse en jakaisi esim lasteni kuvia somessa tai etenkään parisuhde asioitani. Minusta some on yhteydenpito väline/markkinointi väline/työ väline ja jopa deittailu väline.
Ei taas perhe arjen kuvailu muille, etenkään nykypäivänä, ehkä 10 v sitten vielä kun somemaailma ei ollut niin pinnallinen ja härski kuin nykyisin ymmärsin elämän jakamisen isomminkin.

Siihen pitääkö asiasta täällä keskustella, ymmärrän molempia kantoja ylempänä. Asioista puhuminen täällä saattaa tuoda turhaa painetta juuri hyvin pelaavalle joukkueelle jos roskalehtien toimittajat innostuu.. katsos niitä ei ihmisten tunteet tai elämät kiinnosta, tai etenkään pelicansin menestys, oli kyseessä faktaa tai fiktiota, jos hyvän otsikon saa niin rahahan sielä mielessä näillä on heti ei mikään muu.

Toisaalta hyssyttely ei myöskään ole aivan oikein jos asiat on sellaisia että niistä on syytä keskustella. Vaikeita juttuja kokonaisuudessaanhan nämä on.
Asiasta en itse tiedä mitään, mutta tälläinen yleinen kanta tälläisiin spekulointeihin on että ehkä parempi antaa asiaankuuluvien hoitaa ne, eli lähipiiri ja työnantaja esimerkiksi.

lähtölaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pelicans, Pittsburgh Penguins, VGK
Itse jätän menneisyyden asiat sinne menneisyyteen, mutta mielestäni on silti hieman huolestuttavaa, että Barto on kuitenkin tälläkin visiitillä useampaan otteeseen nähty baarissa. Toivoo kuitenkin ettei mitään kävisi, jo miehen itsensä puolesta.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse jätän menneisyyden asiat sinne menneisyyteen, mutta mielestäni on silti hieman huolestuttavaa, että Barto on kuitenkin tälläkin visiitillä useampaan otteeseen nähty baarissa. Toivoo kuitenkin ettei mitään kävisi, jo miehen itsensä puolesta.

Etenkin sinkkuna.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Alan pikkuhiljaa hyväksymään vaikka Bartolta lipsuis pari helppoa silloin tällöin .
Kaveri taputtaa rytmiä, kun turkoosit huutaa Bartoa. Ja luonnollisesti peli käynnissä
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Barton sanoin, " Just enjoy the show, its gonna be a great ride " !

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jätkä on käytännössä vuoden täysin pelaamatta ja palaa sit kotiin Lahteen kuin ei koskaan olisi lähtenytkään.

Huikea ukko ja yksi kaikkien aikojen maalivahdeista turkoosinutussa.

Suosikkijoukkue
Pelicans
On/off kaveri kuten tämän kaltaiset tyypit ovat. Käy vaikka kuussa kun hyvä kausi päällä. Dropit ovat sen mukaisia myös eli kun elämässä mennään syvissä vesissä niin silloin uidaan todella syvällä.

Jan Latvalat ovat sitten toinen ääripää. Joukkue tarvitsee molempia tyyppejä.

Tunne ja järki sopivassa tasapainossa joukkueessa. Barto tuon ensimmäisen. Naatitaan, kun meillä on liigan paras veska.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy