Tästä veljestä todella tulee ehkä yksi kaikkien aikojen vihastuttavimmista/ihastuttavimmista pelureista Helsingin IFK:ssa. Itse liityn ihailijoihin. Joko laitetaan Patrickin adoptioketju pystyyn?
Olen mukana sekä adoptio- että patsashankkeessa ja lisäksi uskon POS:n viilettävän HIFK:n riveissä vielä sen jälkeenkin kun Kibe & Ville ovat lopettaneet uransa. Ne, jotka seurasivat vain Patea, eivät ilmeisesti huomanneet, että kentän absoluuttisesti huonoimmat pelaajat olivat:
1) Varakas
Huono kaikessa. Kiekollisena ja kiekottomana. Paskoja avaussyöttöjä ynnä muuta. Ja samettikäsi Melart paikkasi monta Villen mokaa. Koska on oma jätkä, niin ei mollata niin paljon kuin 1+1 -kaveria?
2) Peltonen
Surullista, kovin surullista. Hävisi kaikki kaksinkamppailut, oli hidas ja ajoittain jopa neuvoton. Mä haluan muistaa Villen huikeista suorituksista ja jos tämä kausi on tätä, niin putoaapa ikoni korkealta. O'Sullivan oli Gretzkyn ja Lemieux'n risteytys Ville Peltosen rinnalla. Toivottavasti POS ei joudu samaan kuolemanketjuun, missä Redenbach yrittää järkätä paikkoja, mutta Ville on sata metriä myöhässä ja väärin sijoittunut siihen päälle. Mutta ei saa mollata Villeä, joten valitetaan 1+1 -kaverista. Jepjep.
3) Somervuori
Nyt vittu äkkiä kalossinkuva perseeseen tälle "pirteälle" pörrääjälle. Mestarillinen suoritus: 1.200 kilometriä luistelua ilman ainuttakaan kontaktitilannetta ja kosketusta kiekkoon. Ogelissa voi harrastaa pikaluistelua, Nordiksella on tarkoitus pelata lätkää. Jätä Eero staga pois seuraavassa matsissa, niin pääset vielä lujempaa! Janne Laakkonen potenssiin sata, Eero pelkää varmaan myös käsipäivää sanomista, sillä sehän vaatii kontaktia. Mutta ei mollata, ei, kun meillä oli se O'Sullivan tehoilla 1+1.
Silmiä auki. Kokoonpanosta kuuluisi pelillisin perustein pudottaa yllämainitut kaverit, joista kaksi on hyökkääjiä. Mutta haukutaan jenkkiä, se on kivaa. Muutetaan sääntöjä, ei lasketakaan pelaajien tehoja, vaan vedetään asiantuntevasti ihan mutu-pohjalta.