Patrick Khodorenko Lukossa

  • 30 159
  • 235
Tämän kauden (ampumahiihtotermein) pummi
Odotettiin sateentekijää ja julistettiin kuinka kova mies tuli Mattilan paikalle. Sanon,.että paskat. Sen lisäksi, että Mattila vetää Tapparan ykkösessä ja maajoukkueessa, tämä mies on kaikessa potkun perässä. 10 X kymmenestä valitsen Mattilan (tai eihän sitä voi enää valita). Onneksi löytyi yhtä kallis mies kuitenkin.

Olisin ottanut aika monta Liigaan tullutta sentteriä ennen Khodorenkoa (ja olin tätä mieltä jo aiemmin. Siitä löytyy dataa.).
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En vielä heitä bussin alle, katsotaan 10 peliä. Hieman verkkainen on, vaikka uskaltaa pitää kiekkoa. Pelinopeutta on saatava lisää ja kiekkoa liikkeelle.
 

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän kauden (ampumahiihtotermein) pummi
Odotettiin sateentekijää ja julistettiin kuinka kova mies tuli Mattilan paikalle. Sanon,.että paskat. Sen lisäksi, että Mattila vetää Tapparan ykkösessä ja maajoukkueessa, tämä mies on kaikessa potkun perässä.
Olisin ottanut aika monta Liigaan tullutta sentteriä ennen Khodorenkoa (ja olin tätä mieltä jo aiemmin. Siitä löytyy dataa.).
Ei vakuuta muakaan. Mutta camaan yks peli vasta runkosarjaa takana. Jos hiukan annetaan aikaa
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mun mielestä Khodorenko kärsi tänään enemmän ketjukavereistaan kuin toisin päin. Jos tietysti katsoo eliteprospectsista, flashscoresta tai teksti-tv:stä niin sitä ei voi nähdä. Esim. kolmannen erän alussa käänsi yksin painopisteen KooKoon alueelle ja piti sen siellä yksin, apuja ei kavereilta juuri tullut.
Koko ketju oli paska mutta ei se silti Khodorenkosta hyvää tee.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Tämän kauden (ampumahiihtotermein) pummi
Odotettiin sateentekijää ja julistettiin kuinka kova mies tuli Mattilan paikalle. Sanon,.että paskat. Sen lisäksi, että Mattila vetää Tapparan ykkösessä ja maajoukkueessa, tämä mies on kaikessa potkun perässä.
Olisin ottanut aika monta Liigaan tullutta sentteriä ennen Khodorenkoa (ja olin tätä mieltä jo aiemmin. Siitä löytyy dataa.).
Älä viitsi. Kaverilla takana vasta yksi peli liigaa + harkkapelit takana ja välissä ehti olla loukkaantuneenakin. Jos annetaan nyt reilu mahis kaverille ennenkuin dumataan ihan täysin.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Olisi aika monta laatusentteriä jäänyt Raumalla välistä kun oltaisiin yhden runkosarjapelin jälkeen kengitty. Varsinkin, kun miehessä on nähtävissä aihiota ja käsiä. Kyllä se siitä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Niin kuin sanoin, sellaiset 10-15 ottelua. Saadaan parempi kuva miehestä. Joulutaukoon mennessä voidaan sitten vetää isompia johtopäätöksiä. Kauden jälkeen sitten joko muistellaan hyvällä tai pahalla.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tämän kauden (ampumahiihtotermein) pummi
Odotettiin sateentekijää ja julistettiin kuinka kova mies tuli Mattilan paikalle. Sanon,.että paskat. Sen lisäksi, että Mattila vetää Tapparan ykkösessä ja maajoukkueessa, tämä mies on kaikessa potkun perässä.
Olisin ottanut aika monta Liigaan tullutta sentteriä ennen Khodorenkoa (ja olin tätä mieltä jo aiemmin. Siitä löytyy dataa.).
Älä nyt viitsi. Sulla on joku fiksaatio ottaa näitä missioita ja sulla on niitä menossa muutenkin jo ihan tarpeeksi. Saati levitä samantien sitä missiota miljoonaan ketjuun samalla asialla laittaen uutta faksia noin joka kolmas minuutti.
 
Niin kuin sanoin, sellaiset 10-15 ottelua. Saadaan parempi kuva miehestä. Joulutaukoon mennessä voidaan sitten vetää isompia johtopäätöksiä. Kauden jälkeen sitten joko muistellaan hyvällä tai pahalla.
Toivottavasti ei sinne asti pidetä jos jatkaa näin.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Liigajäille päätyneistä P-Ameikkalaisista sentteristä pidän kovimpana Peter Abbandonatoa, joka yllättäen päätyi Jukureihin. Kärppien Melnick menee myös hiukan Khodorenkon edelle.
(myös KooKoon Sawhcuk ja Espoon Hillis ovat sellaisia senttereitä, jotka saattavat nousta positiivisessa mielessä kartalle Liigassa)
Ettei jää.epäselväksi millaisin ajatuksin katselin Khodorenkoa ennen kauden alkua vs muut Liigaan tulleet sentterit.
Vaihtaisin samantien päittäin KooKoon puolta halvempaan Sawchukiin.

Lainausta viestistä tänään:
Abbandonato 1-3
Sawhcuk 2+0
Hillis 1+1

Miksi piti väkisin saada AHL-meritoitunut perusjyrä, kun tarjolla oli hyökkäyspotentiaaliltaan paljon parempia pelaajia?
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Ettei jää.epäselväksi millaisin ajatuksin katselin Khodorenkoa ennen kauden alkua vs muut Liigaan tulleet sentterit.
Vaihtaisin samantien päittäin KooKoon puolta halvempaan Sawchukiin.
Voitko avata tätä, miksi? Eliteproscpects-skouttaukseni perusteella yksi hyvä kausi ECHL:ssä (50 ottelua, 52 pistettä), mutta riittääkö tällainen otanta? Tuoreet tilastot AHL:stä (35 ottelua, neljä pistettä) ovat umpisurkeat. Muuta tilastoista on vaikea sanoa. Rohkenen otaksua, että sarjapelejä Sawchukilta olemme nähneet molemmat yhden.

Näillä faktoilla valitsen sata kertaa sadasta Khodorenkon - hänellä on näistä kahdesta aivan selvästi paremmat näytöt korkeimmalta sarjatasolta jolla herrat ovat pelannet.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Olihan siinä taas välähdyksiä. On taitava, kiekonhallinnassa Ilomäki-fibaa.

Mutta tietysti tulosta tarvitaan, jotenkin tuo koko kenttä ei nyt toimi, ei siinä Repokaan erottunut.

15 peliä. Sitten tietää paremmin.
 

Kitugränn

Jäsen
Suosikkijoukkue
NMKY
Kaikki harjoituspelit, jotka oli mahdollista katsoa. Ja tietysti tämän illan lamaannuksen.
Ei vakuuttanut myöskään AHL-jäillä.
Aika monta peliä katsonut itsekin, mutta sulla on ilmeisesti parempi näkö, kun mulla. Oli hiton vaikeaa saada numeroista selvää, sen toi esille selostajat, kun myös monet kommentoijat täällä. Eli hyvin sait kaverin peliä seurattua.
Mistä muuten olet katsonut AHL-pelejä?
 
Aika monta peliä katsonut itsekin, mutta sulla on ilmeisesti parempi näkö, kun mulla. Oli hiton vaikeaa saada numeroista selvää, sen toi esille selostajat, kun myös monet kommentoijat täällä.
Mistä muuten olet katsonut AHL-pelejä?
Erilainen näkö. En tiedä onko sen parempi.
AHL TV on kova juttu tällaiselle sohvascoutille.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Erilainen näkö. En tiedä onko sen parempi.
AHL TV on kova juttu tällaiselle sohvascoutille.
Mä oon ollut useamman Charlotten pelin katsomassa paikan päällä ja oli pirun kova esim. Penguinsin farmiporukkaa vastaan. Toki tänäänkin meidän näkö oli sen verran erilainen, että mun "gamescoressa" ko. ketju oli järjestyksessä 1. Khodorenko 2. Repo 3. Morand.

TV on varmasti kova juttu silti, en minä sitä.
 
TV on TV. Paikan päällä parasta.
Tuo ketju olisi hyvä hajoittaa alkuunsa. Nähdäänkö se samalla tavalla?
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ettei jää.epäselväksi millaisin ajatuksin katselin Khodorenkoa ennen kauden alkua vs muut Liigaan tulleet sentterit.
Se on hyvä taktiikka, että löytyy mielipiteet asioista jokaiseen suuntaan niin voi sitten tilanteen mukaan kaivaa sen mieleisimmän esiin ja esittää jotain tietäjää.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Se on hyvä taktiikka, että löytyy mielipiteet asioista jokaiseen suuntaan niin voi sitten tilanteen mukaan kaivaa sen mieleisimmän esiin ja esittää jotain tietäjää.
On kyllä. Mulle tulee tästä joku komediasarjan hahmo mieleen, mutta en saa nyt millään mieleen mikä. Joku maalaiskomedia varmaan...
 
1998 syntyneet Liigasentterit Peter Abbandonato vs Patrick Khodorenko AHL:ssa 2 viimeistä kautta:

Khodorenko 69 ott. 7+20=27 PPG 0,39 (Liigassa PPG 0,00)
Abbandonato 111 ott. 19+53=72 PPG 0,65 (Liigassa PPG 4,00)

Toinen meni Mikkeliin, toinen Raumalle. Hyvällä palkalla, ykkös-sentteriksi.

Sitten on nämä ECHL-arvat (2 viimeistä kautta):
Cameron Hillis (Espoo) 99ott. 32+79=111 PPG 1,12 (Liigassa 2,00)
Riley Sawchuk (KooKoo) (1.kausi ECHL) 64 ott. 35+35=70 PPG 1,09 (Liigassa 2,00)

En ole alan ammattilainen, mutta näkee kai noista hiukan suuntaa kenet kannatta YV-ukoksi hankkia peliä pyörittämään?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös