Patrick Curry – Kurrin Pate Kuopiossa

• 19 586
  • 103

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Riski on se että muiden joukkueiden pelaajat ymmärtää että tossa on kaveri jota on helppo provosoida, ja sitten kun sitä provoa tulee jatkuvasti monelta pelaajalta niin on selvää että Kurri hankkii penalttia itselleen.
Tämä on juuri se, mitä itse vähän pelkään. Toisaalta jotain osviittaa voidaan saada viime kauden ECHL:n playoffeista, eiköhän siellä ole pistepörssin kakkosta yritetty kuumentaa ottelusarjojen aikana: saldona vain 18 minuuttia jäähyjä 20 ottelussa, suhteessa saman verran jäähyjä runkosarjassa ja pudotuspeleissä.

Curry saattaa olla sen verran kova pelimies, että tiedostaa sen ettei tosipeleissä sovi hölmöillä...

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Riski on se että muiden joukkueiden pelaajat ymmärtää että tossa on kaveri jota on helppo provosoida, ja sitten kun sitä provoa tulee jatkuvasti monelta pelaajalta niin on selvää että Kurri hankkii penalttia itselleen.
Olen sanonut aiemminkin, että toivottavasti aina otteluissa vastustaja provosoi Currya. Otetaan esimerkiksi nyt vaikka nämä kaksi tämän viikon ottelua. Sport otti Currya kovaa ja provosoi myös verbaalisesti ottelun aikana. Joo, tuli yksi hölmö pikku kakkonen, mutta painoi vittuuntuneena sen jälkeen tauluun 0+2 ollen muutenkin koko ottelun viekkaalla pelipäällä. Eilen Ässät jätti häntä enemmän huomioimatta ja mielestäni ei ollut myöskään yhtä pelin ytimessä kuin edellisenä päivänä ärsytettynä. Teki toki maalin, mutta kokonaisuus oli tiistaina parempaa suorittamista.

Curry on itsekkin sanonut, että nauttii härnäämisestä ja on itse silloin parhaillaan, kun pääsee pelaamaan ärsytettynä. Jäähy silloin tällöin siitä toki seuraa, mutta kun painaa pari maalia tulostaululle vitutuksen vallassa niin saa minun hyväksynnän. Kysymys kuuluukin, pitäisikö Currylle hankkia tämän tyylinen oma personal vittuilija koppiin?*

*Linkki vie Youtubesta löytyvään sketsiin.

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen sanonut aiemminkin, että toivottavasti aina otteluissa vastustaja provosoi Currya. Otetaan esimerkiksi nyt vaikka nämä kaksi tämän viikon ottelua. Sport otti Currya kovaa ja provosoi myös verbaalisesti ottelun aikana. Joo, tuli yksi hölmö pikku kakkonen, mutta painoi vittuuntuneena sen jälkeen tauluun 0+2 ollen muutenkin koko ottelun viekkaalla pelipäällä. Eilen Ässät jätti häntä enemmän huomioimatta ja mielestäni ei ollut myöskään yhtä pelin ytimessä kuin edellisenä päivänä ärsytettynä. Teki toki maalin, mutta kokonaisuus oli tiistaina parempaa suorittamista.

Curry on itsekkin sanonut, että nauttii härnäämisestä ja on itse silloin parhaillaan, kun pääsee pelaamaan ärsytettynä. Jäähy silloin tällöin siitä toki seuraa, mutta kun painaa pari maalia tulostaululle vitutuksen vallassa niin saa minun hyväksynnän. Kysymys kuuluukin, pitäisikö Currylle hankkia tämän tyylinen oma personal vittuilija koppiin?*

*Linkki vie Youtubesta löytyvään sketsiin.
Täysin samaa mieltä. Vastustajan fanit jäävät aina ihmettelemään, että miksi Currya ei hiillosteta enemmän kun kaverilla on niin lyhyt sytytyslanka. Sytytyslanka on lyhyt, mutta monelta jää huomaamatta, että se on nimenomaan miehen vahvuus.

Curryn tyyli tiedostetaan ja se on ostettu joukkueessa eikä joukkueen peli tule sen enempää sekoamaan Curryn tuittuiluista kuin miehen omakaan peli. Rapatessa väkisinkin roiskuu, mutta se on hienosti isommassa kuvassa hallinnassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy