Pathrik och Ponthus Westerholm – kaksoset Karlskronasta

  • 101 794
  • 509

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kuinka niin raskasta? Mulla on jotakin odotuksia, mutta ei ne multa yö unia vie. Voin mä jättää mielipiteeni ilmaisemattakin, jos se jotenkin sua helpottaa.
Joo sorry meni pöhnäpäiten kaikki sekaisin.
Sää olet mun kirjoissani järkimies.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Viimeisin oli kaiketi Roland Carlsson, joka hääri vissiin autokauppiaana ja pelasi SM-liigaa.
Kännykkäkauppiaana toimi UTU:lla silloin kun Lukossa pelasi. Tosin Carlssonkin taisi täysammattilaiseksi siirtyä jo Lukko-aikanaan.
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
On nämä kyllä hienoja poikia.

Kivenkovia ammattilaisia, niinkuin täälläkin on jo aiemmin mainittu. Viikon molemmissa peleissä olleet molemmat perkeleen hyviä. Väittäisin että jopa kovempia kuin viime visiitillään. Varsinkin ylivoimaan veljekset tuo aika hemmetisti lisää.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Veljeksien, erityisesti Ponthuksen laitapelaaminen on kyllä käsittämättömän jämäkkää ja kiekkokin pysyy aina jotenkin mukana. Pathrikilla taas todella hurja pelisilmä ja on jämäkkä hänkin. Molemmilta löytyy vaarallinen laukaus. Todella kovia ovat, ihan priimaluokan ammattilaisia.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Pathrikin luistelu on nyt täysin eri tasolla mitä viimeksi, kun tuli loukkaantuneena.

Helvetin hyvä ja monipuolinen sentteri.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Veljeksien, erityisesti Ponthuksen laitapelaaminen on kyllä käsittämättömän jämäkkää ja kiekkokin pysyy aina jotenkin mukana
Tähän kiinnitin vahvasti huomiota tänään. On kyllä aika härkä tuolla kulmissa ja maalin takana.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Veljekset ovat kyllä monipuolisia. Maalintekoon kykenevät molemmat ja monella eri tavalla, kovia kamppailemaan, osaavat pysyä kiekossa, luistelu on vahvaa... Mun mielestä ainoa huono puoli on se että välillä hakevat liikaa toisiaan.
Allekirjoitan täysin tämän.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ponthus hakee aika usein vauhtia jäänpinnasta. Onko pientä filmin poikasta mukana vaiko heittääkö vaan luistimet pois alta? Pari kolme kertaa per peli.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mun mielestä ainoa huono puoli on se että välillä hakevat liikaa toisiaan.
Tässä on myös se toinen puoli.
Tietävät täysin missä, miten ja millä vauhdilla syöttö antaa toiselle.
Hyökkäysalueelle tulleet muutaman kerran sellaisilla syötöillä, että vaatii enemmän kuin toistoja.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Laatumiehet erikseen ja niin edelleen...

On kyllä pirun kivaa taas nähdä veljekset Lukkopaidassa. Monipuolisia yhdessä. Pattu rytmittää ja Pottu sähisee. Todella sitkeitä pelaamaan kiekosta.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Mun mielestä ainoa huono puoli on se että välillä hakevat liikaa toisiaan.
Samaan asiaan kiinnitti huomiota illan selostamossa Vallin.
Tuntui että eilen ei edes huomannut, että Nieminenkin oli kentällä. Tuohon duoon on vaikea sovittaa kolmatta pyörää.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kertoo veljeksistä jotain, kun ketju on pudonnut kolmannelle sivulle.
Löysää varsinkin Pathrikilta. Tekis varmaan ihan hyvää erottaa nämä kaksi hetkeksi. Krannila kakkoseen ja Pathrik kolmoseen.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Hinta vs. Laatu ei kohtaa tällä hetkellä ollenkaan.
Turha haukkua Ylitaloa tai Carolinan lainamies Tieksolaa niin kauan kuin isopalkkaiset svedut vetävät tällä tasolla.
Vetelää ja laiskanpulskaa virkamieskiekkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös