Carlssonin tähtihetki oli Tipi Salosen murjominen.Viimeisin oli kaiketi Roland Carlsson, joka hääri vissiin autokauppiaana ja pelasi SM-liigaa.
Carlssonin tähtihetki oli Tipi Salosen murjominen.Viimeisin oli kaiketi Roland Carlsson, joka hääri vissiin autokauppiaana ja pelasi SM-liigaa.
Joo sorry meni pöhnäpäiten kaikki sekaisin.Kuinka niin raskasta? Mulla on jotakin odotuksia, mutta ei ne multa yö unia vie. Voin mä jättää mielipiteeni ilmaisemattakin, jos se jotenkin sua helpottaa.
Joo sorry meni pöhnäpäiten kaikki sekaisin.
Sää olet mun kirjoissani järkimies.
Irjanteelta Nakkilaan on vielä parempi. Tai no, yhtä hyvä. Piti vain varoa susia siinä yhdessä t-risteyksessä.@Olkku
Offtopic: Luvialta Nakkilaan vievä tie on best rallitie.
Anssi Rantanen tai Nestori Lähde. Tai joku muu RD:n ajoilta on kanssa hyvin lähellä amatööriö.Viimeisin oli kaiketi Roland Carlsson, joka hääri vissiin autokauppiaana ja pelasi SM-liigaa.
Kännykkäkauppiaana toimi UTU:lla silloin kun Lukossa pelasi. Tosin Carlssonkin taisi täysammattilaiseksi siirtyä jo Lukko-aikanaan.Viimeisin oli kaiketi Roland Carlsson, joka hääri vissiin autokauppiaana ja pelasi SM-liigaa.
Tähän kiinnitin vahvasti huomiota tänään. On kyllä aika härkä tuolla kulmissa ja maalin takana.Veljeksien, erityisesti Ponthuksen laitapelaaminen on kyllä käsittämättömän jämäkkää ja kiekkokin pysyy aina jotenkin mukana
Veljekset ovat kyllä monipuolisia. Maalintekoon kykenevät molemmat ja monella eri tavalla, kovia kamppailemaan, osaavat pysyä kiekossa, luistelu on vahvaa... Mun mielestä ainoa huono puoli on se että välillä hakevat liikaa toisiaan.Tähän kiinnitin vahvasti huomiota tänään. On kyllä aika härkä tuolla kulmissa ja maalin takana.
Allekirjoitan täysin tämän.Veljekset ovat kyllä monipuolisia. Maalintekoon kykenevät molemmat ja monella eri tavalla, kovia kamppailemaan, osaavat pysyä kiekossa, luistelu on vahvaa... Mun mielestä ainoa huono puoli on se että välillä hakevat liikaa toisiaan.
Tässä on myös se toinen puoli.Mun mielestä ainoa huono puoli on se että välillä hakevat liikaa toisiaan.
Samaan asiaan kiinnitti huomiota illan selostamossa Vallin.Mun mielestä ainoa huono puoli on se että välillä hakevat liikaa toisiaan.
Erittäin vetelää. Muutenkaan mitään raketteja ole mutta näyttää jalka aika raskaalta jotenkin... Ja muutenkin ylivoimallakin saa onnistua...Kyllä veljekset pitäisi laittaa eri ketjuihin. Laiskaa ja vetelää tekemistä.