Ei myöskään Ylitalolle.Noivalla ei kutsua U20. Joku enemmän häntä seurannut voi varmaan kommentoida mutta ei ole tainnut mennä pelit ihan niin hyvin kuin ennakkoon odotettiin? Noin pinna per peli U20 peleissä mutta enemmän kai odotettiin...
Ei myöskään Ylitalolle.Noivalla ei kutsua U20. Joku enemmän häntä seurannut voi varmaan kommentoida mutta ei ole tainnut mennä pelit ihan niin hyvin kuin ennakkoon odotettiin? Noin pinna per peli U20 peleissä mutta enemmän kai odotettiin...
Todennäköisesti siis 7.2 pelattava Kärpät-Ässät ja 9.2 KalPa-Ässät jää välistä.Eemil Erholtz valittu jälleen EHT-turnaukseen.
Leijonat - Leijonat Euro Hockey Tourin Ruotsin-turnaukseen tällä joukkueella
Euro Hockey Tour -kausi jatkuu 8.–11. helmikuuta 2024 Ruotsissa pelattavalla Beijer Ice Hockey Games -turnauksella. Kyseessä on EHT-kauden kolmas turnaus. Suomen joukkueessa on mukana 12 pelaajaa, jotka eivät vielä ole tällä kaudella pelanneet A-maajoukkueessa. Heist&a...www.leijonat.fi
Ikä luokka vaihtui. Noiva (2004) on jo yli-ikäinen seuraaviin kisoihin, johon tämä joukkue valmistautuu.Noivalla ei kutsua U20. Joku enemmän häntä seurannut voi varmaan kommentoida mutta ei ole tainnut mennä pelit ihan niin hyvin kuin ennakkoon toivottiin? Noin pinna per peli U20 peleissä mutta vieläkin enemmän tehoja kai odotettiin...
On kyllä käsittämätöntä, että näitä maajoukkueläpsyttelyjä varten ei voida laittaa Liigaa siksi aikaa tauolle? On hienoa, että jostain joukkueesta pääsee pelaajia maajoukkueeseen, mutta ei sen pitäisi olla samalla rangaistus pelaajan seuralle.Todennäköisesti siis 7.2 pelattava Kärpät-Ässät ja 9.2 KalPa-Ässät jää välistä.
Ikä luokka vaihtui. Noiva (2004) on jo yli-ikäinen seuraaviin kisoihin, johon tämä joukkue valmistautuu.
Olisin kuitenkin valinnut ennemmin Heimosalmen tai Matinmikon (tai vaikka Määtän tai Salmelan). Ässillä on edelleen vähiten päästettyjä maaleja, eikä sitä nyt ihan yksin kuuluisi laittaa Rubinin ansioksi.
Tai voisiko sanoa että Jalosen aikaan se on ollut vielä vahvemmin roolitettu kuin ennen. Silloin kun pelattiin Izvestijaa ennen joulua sinne otettiin liigastakin onnistujia ja lähdettiin aina ns kokeilumaajoukkueella mukaan, mutta viimeiseen yli kymmeneen vuoteen näin ei ole tehty.Suomessa maajoukkue on perinteisesti vahvasti roolitettu ja Erholtz on juuri sopiva palanen sinne alakenttiin.
Samaa mieltä ja tätä harmitellut itsekin. Ässien puolustuspeli on ollut erinomaisesti organisoitu läpi kauden. Tästä kiitos kuuluu ihan kaikille – loistavalle maalivahdille, valmennukselle sekä hienosti suorittaville pelaajille. Jos Rubiinin löisi SaiPaan olisi kyyti suhteellisen kylmää. Tappara on paperilla huippu pakistolla ja huippu veskarilla päästänyt 2.47 maalia per ottelu ja Ässät 2.2. Tämän päälle pakistossa on tullut kivasti pinnojakin. Tämä on trendi jonka mielelläni näen myös jatkossa Ässissä – varustettuna napsun kovemmalla hyökkäyspelillä.Itseäni harmittaa kun Ässien vähistä päästetyistä on tehty ainoastaan Rubinin ansiota, sinällään toki ansaitusti, mutta kaikesta huolimatta ei Rubin siellä yksin ole kentällä ollut vaikka toki se viimeinen portinvartija onkin.
Mä taas sanoisin ettei itselläni ainakaan ollut missään vaiheessa vaaran tuntua ja oliko Lukolla sen enempää huippupaikkoja kuin Ässilläkään. Luottavaisin mielin ainakin itse seurasin peliä ja lähinnä odottelin että päätössummeri kajahtaa.@korkki, kyllä mä sanoisin, että lauantain pisteet Lukosta, olivat Rubinin ansiota, Lukon hyökkääjien tupelointia väheksymättä. Kyllä toi Rubin pelaa yksin niitä pisteitä teille välillä.
Maaliodottamat aika selvästi Ässille. Lukon veskari hoiti oman tonttinsa hyvin. Ässillä taisi olla 4-5 tolppaa, että siinä oli raumalaisillakin onnea, että päästi vain 2.Mä taas sanoisin ettei itselläni ainakaan ollut missään vaiheessa vaaran tuntua ja oliko Lukolla sen enempää huippupaikkoja kuin Ässilläkään. Luottavaisin mielin ainakin itse seurasin peliä ja lähinnä odottelin että päätössummeri kajahtaa.
@korkki, kyllä mä sanoisin, että lauantain pisteet Lukosta, olivat Rubinin ansiota, Lukon hyökkääjien tupelointia väheksymättä. Kyllä toi Rubin pelaa yksin niitä pisteitä teille välillä.
Mä taas sanoisin ettei itselläni ainakaan ollut missään vaiheessa vaaran tuntua ja oliko Lukolla sen enempää huippupaikkoja kuin Ässilläkään. Luottavaisin mielin ainakin itse seurasin peliä ja lähinnä odottelin että päätössummeri kajahtaa.
Kyllä paljon pisteistä on hyvän maalivahdin ansioita, se on selvää. Mutta silti päästettyjä maaleja olisi enemmän jos puolustus olisi heikompi. Vaikka Rubin onkin loistava niin en haluaisi väheksyä puolustusta, ei siellä kuka tahansa menisi.@korkki, kyllä mä sanoisin, että lauantain pisteet Lukosta, olivat Rubinin ansiota, Lukon hyökkääjien tupelointia väheksymättä. Kyllä toi Rubin pelaa yksin niitä pisteitä teille välillä.
Pyry Lammille nuorten U16 Olympia pronssia. Lammi pelasi Suomen ykkösveskarina, ja torjunta% 93,1% on turnauksen toiseksi paras. Pronssipelissä kaatui Kanada voittomaaalikilpailun jälkeen 5-4.
Erholtzilta aika perus pörräämistä, ei mikään paras peli tolta kentältä. Matinmikko sai vastuuta alivoimalla ja myös jatkoajalla ja pääosin pelasi omilla vahvuuksillaan, mutta omissa olivat ajoittain vaikeuksissa Leppäsen kanssa. Ainakin kerran ampui pisteiden välistä tulisen ranteen muttei uponnut.Kevään ensimmäisessä Leijonat-höntsässä Latvia kaatui vieraskaukalossa 2-3 jatkoajalla.
Sekuntiakaan en katsonut eikä pelipöytäkirjaakaan löydy kahden sekunnin hakemisella.
Erholtz legendaaristen alaketjujyrien Mäenalanen-Björninen siivellä. Leppänen-Matinmikko 3. pari.