Pasi Viheraho

  • 94 256
  • 118

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
On se Pasi vaan kova jätkä ku on vetäny pullon viunaa neljään tuntiin
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täytyy myöntää, että jos olis kavereita, niin lähtisin Seitalan möksälle Tenolle fisustamaan lohta. Kun en tunne yhtään kalakaveria, niin ei pysty. Eikä toi viikko varmaan mikään halpa ole ja egyptiin maksaa 1800 euroa pelkät matkat+majoitus.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Itte oon viikon Tenolla viettäny eikä ne kalastusluvat mitään halpoja ole, siihen kun lisäät veneenvuokrat ja mökit niin son moro euroille
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Kunhan vastais perkel. Tulee terkut koko jatkoajalle kunhan vastaa
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Siinähän soittelette, itse olin ensimmäisen laillisen Pasiradion ensimmäinen soittaja. Se on saavutus, jota minulta kukaan ei vie. Nylon Beatia toivoin, ja ommasin #jatkoajan väelle. Good times, good times.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Tänään pasiradiossa 21:00 alkaen Lauantaitanssit ja musiikkia aikuisempaan makuun, ja tämän kaiken tarjoaa juontaja Kaide. Kaikki kuulolle!
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kesälomat ohi

Sitä on sitte "the Pasin" kesälomat ohitse. Pasiradio aloittaa syksyn klo 21.00. Joutuu varmaan ottaamaan muutaman oluen Pasin seuraksi ja kuuntelemaan lähetystä.
 

krippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ehdottomasti ja Et-Po 72 ifk5.kenttä vm05-06
joo-o, tännehän sitä tulee soiteltua ja ylpeesti..vaan liekö elämästä joku ote puuttuvan nykyään kun tähän sortuu?? Ei niin tarvi vastata..tiedetään, tai luulen tietävän - ainakin arvaan...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus tuli kuunneltua useastikkin, mutta pakko myöntää että olin jo unohtanut kyseisen ukkelin. Mikä Pasi on tässä lähiaikoina itse äänessä, niin pitänee kuunnella.

Sähköpostia tuli myös laitettua aikanaan..
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pasi pyysi tuossa joku aika sitten naisia laittamaan tisseistään kuvia ja ilmeisesti niitä on ropissut ihan hyvällä tahdilla.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Jostakin ihmeen syystä eksyin Pasi Viherahon sivustoille eilen ja olen siitä alkaen tutustunut miehen edesottamuksiin. Täytyy sanoa, että onpa varsin mielenkiintoinen seurattava näin netin välityksellä. Livenä en katselisi tai kuuntelisi kaveria ainakaan lähietäisyydeltä minuuttia kauempaa. Anyway, tuollaisia persoonia maamme kaipaa!

Toinen "sekopää", joskin hieman rauhallisempaa sorttia, on Marko Repairs, tämä Tampesterin luontoa suojeleva työtön huuhkaja. Siinä on äijä, jolla on selvästi paljonkin (tiedollisesti) annettavaa valtiolle, mutta jokin estää työnsaannin.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Missä on Pasi? Harvoin jos koskaan on ollut näin hiljaista pasiviheraho-kanavalla. Ei kai tarvitse huolestua?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Missä on Pasi? Harvoin jos koskaan on ollut näin hiljaista pasiviheraho-kanavalla. Ei kai tarvitse huolestua?

Pasi sai jäähyä Youtubesta tehtyään videon missä joi kaljaa ajaessaan autoa, uusia videoita löytyy Vimeosta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Pasi on saanut Youtubeen haastajan. Onko kukaan katsonut djpate:n videoita? :D

http://www.youtube.com/watch?v=R25ZcCjbk_g

Tuosta paten iltapalavinkki ja legendaarinen leivinpaperi.

Omissa silmissäni Pate hakkaa Viherahon ihan leikiten. Kaikki videot on katteltu ja monet makiat naurut saatu. Hieno mies, mahtavia videoita. Etenkin kännivideot ja ruokavinkit ovat loistavia.

Tässä AIVAN LIIAN LYHYEKSI jäänyt jumal-topic Patelle -> http://www.basso.fi/keskustelu/57470/djpate246-jumal-topic/s/0

Tässä muutama random suosikki ->

Kalsarikännit venähtäneet : http://www.youtube.com/watch?v=mKP2Yv-3bk4

En lähtisi vittuilemaan snagarin jonossa Patelle : http://www.youtube.com/watch?v=T1-dHWlHJek
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Miten vitussa ihmiset jaksaa nauraa tuollaisille turhakkeille? Ylipainoinen alkoholisti sähläilee valmisruokien kanssa paskaisessa kämpässä. Naurattaa niin ettei henkeä saa. Voi Jeesuksen perse!!!

En kyseisessä jannussa itsekään mitään erityisen hienoa näe, mutta kyllähän omituisen suuri osa kansasta seuraa Big Brotheriakin ihan mehuissaan. Ja niitä "en seuraa, mutta se Kaki on perseestä" - tyyppejä riittää. Tällä kundilla on sentään se, että rehellisesti on kohelo, eikä varmaankaan hae niitä silikonitissejä Hymyltä videoillaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös