Pasi Viheraho

  • 94 256
  • 118

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tämän linkin myötä tunnen erittäin, erittäin suurta myötähäpeä tätä ihmistä kohtaan.

Ei todellakaan näin.

Köyhän miehen Michael Moore? Pienten ihmisten asialla...

Ei voi kuin hämmästellä tätä yhteiskunnan epäkohtien parissa painivaa miestä. Toki jossain Afrikassa joku parhaillaankin pohtii, että voi kun olisi mukava olla kuolematta nälkään vielä tällä viikolla, mutta toki Pasillakin on murhetta mitä jakaa, alkaen St1:n/Nesteen automaatilla tankkauksesta päättyen Itellan toimintaan henkilöpapereiden suhteen.

TJEU:

Tankilla
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Köyhän miehen Michael Moore? Pienten ihmisten asialla...

Ei voi kuin hämmästellä tätä yhteiskunnan epäkohtien parissa painivaa miestä.

Onhan näitä muitakin mm. Nyyssien puolella vaikuttaa muuan Matti Käki. Kirjoittelee sfnet.keskustelu.kuluttaja-ryhmässä.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders

Niin on, paras. Tietysti vaatii sen omaperäisen huumorin tajun, että voi tuollaista yhteiskunnan elättiä kuunnella.... Niin ja tänäänhän on vuorossa keskustelulähetys, joka alkaa 23.45 ja kestää sen 3-4 tuntia. Toivottavasti saadaan kunnon vääntöjä kuunnella jälleen.

Epäasiallisten/pilapuheluiden soittajien puhelinnumerot julkaistaan suorassa lähetyksessä:) Juuri näin niin pysyy radio siistinä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ihan pelle jätkä tosiaan.. Tuossa postivideossakin kirosanoja mahtui vajaaseen kolmeen minuuttiin liikaa. Ja kaveri muutenkin luulee, että hänet tunnetaan joka paikassa mihin vain ikinä meneekin. Ja onkos tuo kuvaaminen muuten sallittua ihan missä tahansa? Itse ainakin tuona postin työntekijänä olisin heittänyt Pasin kameransa kanssa pihalle..
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Heh Pasi on ehdolla Hollolan kunnallisvaaleissa. Mitähän SDP:n listan valitsijat ovat oikein ajatelleet, mutta Pasiradio on kyllä huiman kova!

Vaaliteesit ja virallinen edustuskuva(heheheheh) näkyy täältä:
http://viheraho.com/
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei jumalauta jos tuo menee vielä läpi niin ei voi kuin esittää osanottoni niille kaikille muille valtuutetuille jotka joutuvat tuon kanssa siellä taistelemaan. Olisi varmaan aika ikimuistettavia kokouksia tulossa...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varauduthan todistamaan äänestyspaikalla henkilöllisyytesi.

Mikähän ton markkinointimerkitys on? Epäileeko Pasi, että potentiaaliset äänestäjät ovat sen verran urpoa porukkaa, että pitää muistuttaa?

Siistit viiksetkin, vähän tollaset taiteiljamalliset, mihin on päälle kasvatettu natsilinjan räkäjarrut.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Köyhän miehen Michael Moore?

"Köyhän miehen Michael Moore" -käsitteestä muodostuu väkisinkin jonkinlainen ikuinen silmukka.

Eiköhän tämän Viherahon tapauksessa ole kysymys jonkinlaisesta kokeilevasta mediaperformanssista. Kuinka pitkää ja paksua tuubaa yhteiskunnalle (=meille) on mahdollista syytää median keinoin? Luulen että kaveri nauraa (teko)partaansa lukiessaan kaikkea mitä hänestä kirjoitetaan.

Kaiken kruunuksi SDP on mennyt tähän vipuun niin komeasti että huolinut kaverin vielä ehdokkaakseen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Striimi pystyssä ja Viheraho äänessä: http://www.pasiradio.com/listen.html

Aika vaisu meininki ollut tähän mennessä. Katotaan mitä tapahtuu kun Pasi saa Sisuviinat tuhottua. Tietysti känniääliöiden puhelut ovat paranemaan päin tässä tunti tunnilta. Musiikki on paskaa. No, tulihan sieltä tietysti jonkun pennun toivoma i will stay mikä oli ja on helvetin hyvä biisi.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Odotetaan, josko Sherminator toteuttaisi uhkauksensa ja soittaisi lähetykseen. :D

Muista lähettää jatkiksen Kalsarikänniketjulle terveisiä!

edit: Jaahas, nyt pukkaa virheilmoitusta. Service not unavailable.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Odotetaan, josko Sherminator toteuttaisi uhkauksensa ja soittaisi lähetykseen. :D

Muista lähettää jatkiksen Kalsarikänniketjulle terveisiä!

edit: Jaahas, nyt pukkaa virheilmoitusta. Service not unavailable.

Enhän mä ole mitään uhonnu :/ Soita sä? Mulla kaatu kanssa. Otin jonkun toisen streamin ja nyt pelittää taas ihan hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Enhän mä ole mitään uhonnu :/ Soita sä? Mulla kaatu kanssa. Otin jonkun toisen streamin ja nyt pelittää taas ihan hyvin.

Samalla ja aina niin tylsällä pelikirjalla mennään eteenpäin eli edelleen juodaan kaljaa, tällä kertaa Karhua minkä juominen on jäänyt suhteellisen vähille viime aikoina. Laitoinpa huvikseni PasRadion taustalle pauhaamaan. Pitäiskö soittaa lähetykseen?

Luvattu mikä luvattu. :) Mulla ei ratio toimi ät te moument. Mistäs tuon saa toimimaan.

edit: NO nyt toimii taas.
 

J.Petke

Jäsen
Kaide Järvinenkin soitteli. Ihan hauska, että tukee hieman pientä radioo. Päissään toki.

Ensimmäistä kertaa kuuntelen koko radioo ja suurin osa on aika lapsellista läppää mutta kyllähän tuo tuossa taustalla soi ilman suurempia naurahduksia.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Perkeleen perkele kun ei ikinä muista kuunnella. Liekkö sit sen arvoista mut taas olis ollu joutoaikaa
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt joku jatkoajan rohkea mies/naishenkilö soittamaan Pasille! Minussa ei tietenkään ole miesta,naista, koiraa tai muutakaan soittamaan. Ei ole alkoholiakaan minkä voimalla soittaisi.

Mä uskon teihin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös