Viestin lähetti Blackie
Näin sanoo herra, joka viimeksi eilen totesi Nielikäisestä, ettei liigatason pelaaja. Todennäköisesti Ässiltä olet nähnyt korkeintaan kolme peliä tältä kaudelta. Sinäkö sitten asiakirjoittaja?
Olin ennen tätä kautta sitä mieltä ettei Nielikäinen ole liigatason pelaaja. Alkukausi alkoi muuttaa käsitystäni miehestä, mutta sen jälkeen meno on taas hiipunut ja hän tahkoaa yhdessä häntäpään joukkueessa jotain 3-4 ketjun vaihtoja, ja ainoa ilo joukkueelle tuntuu olevan juuri tuo julkisuusarvo jonka hän on saanut suurin osin puhumalla, ja nyt vahvistanut sitä ottamalla käkeen pari kertaa.
Se Nielikäinen mikä alkukaudesta pelasi mahtuu kyllä liigan häntäpään jengeihin, mutta mestiksessä hänestä saattaisi olla hieman enemmän iloa myös ihan puhtaasti hyökkäysmielessä. Miehen kiekolliset taidot ovat olemattomat, mutta tahtoa ja luisteluvoimaa riittää.
Kyllä, mielestäni tämä on asiakirjoittelua. Minulla on selkeä mielipide Nielikäisestä, ja siitä mitä odottaisin mieheltä jota sanoisin selvästi liigatason pelaajaksi. Nielikäinen on pelannut liigaa jo niin kauan, ja näytöt ovat niin heikot, että miksi häntä pitäisi tituleerata liigatason pelaajaksi? Meidän Snebullakin on paremmat näytöt, eikä häntään tällä kaudella ole suurimmalta osin ollut liigatason pelaaja. Ehkä kuitenkin jossain heikommassa jengissä olisi voinut olla. Hänellä sentään on niitä avuja mitä Nielikäisellä ei ole.
Sinä et tunnu ymmärtävän sitä mikä meidät erottaa kirjoittajana....sinä voit heittää tuollaisen trollin mihin et itsekään usko, vain siksi että saisit kinaa ja vastineita aikaiseksi. Minä en aiheesta PN halua kinastella, keskustelin enemmän siitä miten kultti on luotu ja ylläpidetty. En myöskään trollannut tuossa kiekkotoimittaja ketjussa, vaan halusin kyseenalaistaa sen mitä siltä Mikolalta odotetaan, ja näyttää miten se olisi totuudenvastaista journalismia, vaikkakin ehkä suotavaa tuossa paikassa missä hän on.