"Olen keskustellut Pasin kanssa ja molemmat tiedostamme asian monimutkaisuuden. Joku tykkää toisesta, joku vihaa toista. Pasi kuitenkin uskoo, että muutaman pelin täällä pelattuaan hän voittaa fanit puolelleen", Virmanen toteaa.
Nielikäinen siis uskoo, että voittaa fanit puolelleen. Aika vaikea niitä faneja on voittaa puolelleen, jos Eteläpääty on täynnä flinstonen kaltaisia ihmisiä, jotka eivät anna kaverille mitään mahdollisuuksia.
Itse kuulun siihen ryhmään, joka ei Nielikäistä Jokereissa näkisi. Olisipa pysynyt vaikka HIFK:ssa. Tästä hankinnasta kuitenkin valmennus ottaa täyden vastuun eikä Virmasta voi syyttää. Toivottavasti valmentajat tietävät mitä tekevät.
Itse kuitenkin annan mahdollisuuden Nielikäiselle. Ei tule koskaan olemaan lempipelaajani enkä tule kaverista pahemmin tykkäämään. Jos kuitenkin hoitaa sen roolin 100 prosentisesti, mihin häntä kaavaillaan (taklaa, raataa, aiheuttaa hämmennystä, "pelkoa" ym.), niin hyvä juttu. Silloin ei ole mitään syytä buuata kaverille. Ja tärkeintä toki on, että pelaa joukkueelleen ja kun pukee sen jokerinutun päälle, niin tekee kaikkensa.
Vähempää ei voi pyytää - kyseessä on kuitenkin Nielikäinen. Kovaa työtä se vaatii, jos voittaa Eteläpäädyn puolelleen. Annetaan sentään mahdollisuus, vaikka onkin kyseessä The Pasi.