Mä olen kokenut valaistuksen ketjussa missä en ikinä uskonut sitä kokevani. Ensinnäkin cobol tässä ketjussa ja sm-liigan tappeluketjussa, jumalauta mehän ollaan täysin samaa mieltä. Tätä ei ole voinut aiemmin käydä. Jätkä lätki mun näppärilla tuon paikallisten kuvauksen.
Toisekseen, Nielikäinen vs. "Topo vs. Saipa / co. hoitaa Pulkki" tapauksessa taas todella helppo olla samaa mieltä Saipa-ukkojen (mm. Kissojenvihaaja) kanssa. Minä en ole mikään suuri kiekkotappelijoiden ja tappeluiden fani. Saipa otti nuo elementit kylmästi pois, isoa isoa hattua Lappeenrantaan. Pitkään itse kiekkoa pelanneena voin kuvitella Topon fiiliksiä, äijä tiedetään kovaksi, mutta samalla tärkeä pelillisesti. Topo takuulla tiedosti Pasit ym. kuten Kissojenvihaaja kirjoitti, soturi Pulkki astui vierestä eteen ja hoiti homman. Pelaa Topo sinä, mie lyön niin kuin idässä sanotaan. Lyön pääni vetoa, että Topo tarjoaa Pulkille Pizzan ja Saipa on entistä vahvempi. Kärki tietää, että takaa tullaan ja selusta hoidetaan.
Siihen ei vieläkään ole tullut vastausta kuka tämä homman Jokereista olisi ilman Nielikäistä hoitanut ? Odotellaan.