Pasi Nielikäinen Jokereihin - Syö Silliä ja juo kuravettä päälle

  • 356 514
  • 1 073

REDNECK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -68
Paljonko sille osa-alueelle on tarvetta nykyisessä SM-liigassa nykyisillä säännöillä? Kuka on viime kausien mestareiden se tarpeellinen pelote, vai pystytäänkö mestaruudesta uskottavasti taistelemaan ilman peloitettakin?

Hurrataanko me paljonkin sitten jos tämä meidän pelote muuttaa sanat teoiksi ja pistää jonkun vastustajan taitopelaajan telakalle rikollisin ottein? Ja Heleniushan ei ole tarpeeksi hullu? Onko Helenius siis tarpeeton ja pyllykkä on itseasiassa parempi ja ennen kaikkea tarpeellisempi? Aletaanko vaatimaan Heleniuksen ulkoistamista?

Etkö todellakaan nähnyt viimevuoden Blues pelejä??? No, aika kultaa muistot. Sehän on valmennuksetakin paljon kiinni miten noita "pelotteita" käytetetään ja siihen vaikuttaa myös pelinkulku. Matikainen peluutti hienosti Lostedia ja kumppaneita ja Helge istui pelikiellossa. Matikaisen taktiikka on näköjään alkanut toimimaan tämän kauden harjoituspeleissäkin.

Ei niitä vatustajia tarvitse telakalle laittaa, riittää kun pikkasen näpäyttä nokkaan. Itseä v****a suunnattomasti kun joku I Pikkarainen käy jokeri maalivahdin nenälle hyppimään ja Hemuli ei tee mitään. Mikäli näin käy tulevan kauten ja Nivala ei tee mitään, niin jotain on pahasti pielessä.

AMEN
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paljonko sille osa-alueelle on tarvetta nykyisessä SM-liigassa nykyisillä säännöillä? Kuka on viime kausien mestareiden se tarpeellinen pelote, vai pystytäänkö mestaruudesta uskottavasti taistelemaan ilman peloitettakin?
Nykyisessä liigassa on kohtuullisen vähän tarvetta nyrkin heiluttajille, mutta jonkin verran kuitenkin. Mestaruudesta voi toki taistella ilman pelotettakin, mutta yksittäisissä peleissä Pasista on takuulla apua. Ihan samalla lailla voidaan kysyä mitä helvettiä me muillakaan junan tuomilla tehdään. Tuskin louhet, salmelaiset tai hauhtosetkaan sitä ratkaisevat voitetaanko mestaruus. Voisi jopa heittää, että noista mainituista ainakin osan merkitys ja anti Jokereille on pienempi kuin Pasin. Paikallisissa kun Pasi hoitaa naapurin Brennanin pihalle niin on työnsä siltä illalta tehnyt.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Paikallisissa kun Pasi hoitaa naapurin Brennanin pihalle niin on työnsä siltä illalta tehnyt.
Tuo saattaa olla hankalampi yhtälö käytännössä, koska a) Pasi ei hoitele Brenkkua, koska jälkimmäinen osaa liikkua ja ajatella b) IFK:lla on nykyrosterissa muitakin, jotka voivat ja osaavat hoitaa pehmo-Pasin, if needed. c) Tää on tosi lapsellista topikkia
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
a) Pasi ei hoitele Brenkkua, koska jälkimmäinen osaa liikkua ja ajatella
En varmaan ihan kokonaan ymmärtänyt, kun käsitin tän tarkottavan, että teidän kovinikinämissäänihmiskanuunankuula ei lähtis leikkiin mukaan mikäli pasi käy vähän kyselemässä. Kuulostaisi erittäin omituiselta, joten jätetään se omaan arvoonsa. Liike sitäpaitsi kuuluu myös pasin vahvuuksiin. (Ajatuksenkulusta olemme kaikki varmaan samaa mieltä.)
b) IFK:lla on nykyrosterissa muitakin, jotka voivat ja osaavat hoitaa pehmo-Pasin, if needed.
Varmasti muutkin voisivat käydä nielikkää koittamassa, mutta kuulostaako esimerkiksi Kangen, Rotta-Pikkaraisen tai Lennun uhraaminen pasin takia sinun mielestäsi järkevältä? Ei Jokeri-leirissä toivottavasti niin tyhmiä olla, että annetaan joidenkin Liivikkien tai Honkasten käydä hakemassa koohottaja ulos, sillä muuten viimeinenkin Nielikäisestä mahdollisesti koituva hyöty menetettäisiin.
Ja vaikken pasista pidäkään, niin kovin pehmeäksi kaveria ei varmaan voi moittia. Jos voi, niin meillä on niin väärä mies signattuna kun vaan on mahdollista.

Olipas sekavaa, yrittäkää ottaa edes joku selko.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Asiasta toiseen. Luulen että jos Valtosella olisi ollut sopimus Jokereihin ensi kaudelle aikaisemmin ei pasia oltaisi edes mietitty. Tomek nimittäin hoitaa Helen "kakkosmiehen" roolin riittävissä määrin, JOS sitä tarvittaisiin. Kun syy siihen, että pasi on Jokereissa on se, että tarvitaan kaksi kovaa niin tammi- tai helmikuussa viimeistään nielikkä käy viimeistään hyödyttömäksi. Tomekin olkapääleikkaus oli onnistunut setti ja 5-6 kk:n jälkeen alkaa rytisemään.

Viimeistään tammikuun lopussa voin tämän viestin kaivaa esiin ja samalla korkata kuohuvat.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Ei Jokeri-leirissä toivottavasti niin tyhmiä olla, että annetaan joidenkin Liivikkien tai Honkasten käydä hakemassa koohottaja ulos, sillä muuten viimeinenkin Nielikäisestä mahdollisesti koituva hyöty menetettäisiin.
Mä en usko et Pasi on ennenkään paljon kysellyt kun on päättänyt tappeluun lähteä. Eli jos siellä Liivik taí Honkanen Pasin painiin haastaa, niin ei sekään siitä tule perääntymään.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mä en usko et Pasi on ennenkään paljon kysellyt kun on päättänyt tappeluun lähteä. Eli jos siellä Liivik taí Honkanen Pasin painiin haastaa, niin ei sekään siitä tule perääntymään.

Samaa mieltä. SM-Liigassa tapellaan muutenkin niin vähän, että ihan turha alkaa miettimään kannattaako leikkiin lähteä mukaan. Jos tansseista kieltäydytään taktisita syistä niin kohta ei tapella ollenkaan, selitellään vaan. Toinen asia on joku tärkeä pleikkarimatsi jossa vastustajoukkueella voi olla jotain taktista yritystä saada miehiä pois pelistä.

Turpaan vaan kaikkia, jotka haluu tulla kokeilemaan.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Kun on noita Bluesin ja Pelicansin välisen ottelun raportteja lukenut niin uskallan kaikesta huolimatta väittää että Pasista voi olla paljonkin hyötyä TIETYISSÄ tilanteissa. Jos ja kun Leo Komarov yrittää vahingoittaa Jokereiden taitopelaajia niin tarvitaan joku joka hoitaa Komarovin pois pelistä mahdollisimman rumasti ja epäurheilijamaisesti. Se olkoon Nielikäinen.

Ongelmana on vain että kun noita Pelicansien otteluita seuraa niin näkee että siellä on aina miehekkäästi kaksi Pelicanssia takomassa yhtä vastustajaa. Jos Komarovin kanssa aikoo jutustella niin sieltä tulee aina joku toinen pussinokka mukaan kekkereihin. Bluesia vastaan tämän kunniakkaan "kolmantena miehenä mukaan tappeluun ja selästä kiinni"-roolin hoiti joku Sihvonen-niminen pelimanni. Eli jotta Komarovin kouluttaja saa tehtävänsä hoidettua tarvitaan myös toinen kaveri, joka voi kertoa tälle Sihvos-selkärepulle että maailmalla tapellaan yleensä yksi mies yhtä vastaan.

Jos nämä kaksi miestä Jokereilta olisivat Nielikäinen ja Helenius niin yhtälön lopputulema olisi varsin mukava. Kaksi kusipäätä vastustajalta ulos itkien ;)
 

Tuoppi

Jäsen
Kun on noita Bluesin ja Pelicansin välisen ottelun raportteja lukenut niin uskallan kaikesta huolimatta väittää että Pasista voi olla paljonkin hyötyä TIETYISSÄ tilanteissa. Jos ja kun Leo Komarov yrittää vahingoittaa Jokereiden taitopelaajia niin tarvitaan joku joka hoitaa Komarovin pois pelistä mahdollisimman rumasti ja epäurheilijamaisesti. Se olkoon Nielikäinen.

Tavallaan ymmärrän tän. Helgen olis pitäny noutaa Keller viime keväänä! ;) Kivahan se on nähdä kun rotille vedetään kuonoon mutta ainoa seuraus siitä on hyvä olo faneille. Komarovin kaltaiset kaverit ei muutu tai lopeta rottailua vaikka niitä nuijisi tuomionpäivään asti. Aravirtakin treenailee jo jeesustelua mediassa ja yksipuoleisesta noutamisesta napsahtaa varmasti ekstraa.

Olishan se aika huvittavaa jos kuulapää joutuisi taas noutamiskohuun!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tavallaan ymmärrän tän. Helgen olis pitäny noutaa Keller viime keväänä! ;) Kivahan se on nähdä kun rotille vedetään kuonoon mutta ainoa seuraus siitä on hyvä olo faneille. Komarovin kaltaiset kaverit ei muutu tai lopeta rottailua vaikka niitä nuijisi tuomionpäivään asti.
Minusta Helgen ei todellakaan olisi pitänyt noutaa Kelleriä viime kaudella. Ihan sama juttu jonkun Komarovin tai vastaavan kanssa. Komarov ja Keller ovat molemmat pelaajia, joita kukaan ei sen kummemmin ajattele. Keller on hyvä pelaaja ja Komarov kusipää, mutta jos ajattelee noita vastustajina niin eipä kumpikaan juuri kiinnosta, jos itse menisin jäälle laittaisin kategoriaan "vaarattomia".

Pasista on apua Jokereille juuri siitä syystä, että monelle liigakiekkoilijalle Pasi ei mene kategoriaan "vaaraton". En tiedän mietinkö asiaa liian paljon oman peliuran kannalta, mutta pakkohan se on myöntää, että tietyt vastustajat olivat sellaisia, joita vastaan ei mielellään pelannut. Minusta Pasi on tuollainen ja siksi joukkuekaverien kommentit "mielummin meillä kuin muualla" vakuuttavat minut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pasista on apua Jokereille juuri siitä syystä, että monelle liigakiekkoilijalle Pasi ei mene kategoriaan "vaaraton". En tiedän mietinkö asiaa liian paljon oman peliuran kannalta, mutta pakkohan se on myöntää, että tietyt vastustajat olivat sellaisia, joita vastaan ei mielellään pelannut. Minusta Pasi on tuollainen ja siksi joukkuekaverien kommentit "mielummin meillä kuin muualla" vakuuttavat minut.

Olisikohan Jere Karalahtikin sellainen pelaaja kuin mielummin meillä kuin muualla? Kerätään joukkue täyteen näitä mielummin meillä kuin muualla pelaajia ja pistetään ne meidän turhan kiltit omat jätkät, Jori Lehterät, Kim Strömbergit, Tommi Santalat Tapparaan ja Kerhoon pelailemaan.

Tää on mun Jokerit.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisikohan Jere Karalahtikin sellainen pelaaja kuin mielummin meillä kuin muualla? Kerätään joukkue täyteen näitä mielummin meillä kuin muualla pelaajia ja pistetään ne meidän turhan kiltit omat jätkät, Jori Lehterät, Kim Strömbergit, Tommi Santalat Tapparaan ja Kerhoon pelailemaan.

Tää on mun Jokerit.
Flint, Jere Karalahti on ollut yksi Suomen parhaimpia pelaajia ja Hifk:n "kansikuva". Jere oli ja on (?) hyvä pelaamaan ja sopi naapurin profiiliin kuin nokka päähän. Minä näkisin tämän niin, että meidän profiilipelaaja viime vuosilta on Valtteri Filppula. Tervejärkinen, saatanan taitava ja riittävän kova ottamaan paikan redareissa.

Mua vaan perkeleesti ihmetyttää miksi ehdotat joukkueen keräämistä täyteen näitä Hifk miehiä, onko viha mennyt yli ? Minä en ikinä tule ymmärtämään Jorin tai Kimin päästämistä Tapparaan, mutta mitä helvetin tekemistä tällä on Pasin kanssa. Kukaan ei voi olla niin pihalla, että vertaa näitä pelaajia keskenään.

Mun sydän itkee noiden junnujen kohtaloa.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisikohan Jere Karalahtikin sellainen pelaaja kuin mielummin meillä kuin muualla? Kerätään joukkue täyteen näitä mielummin meillä kuin muualla pelaajia ja pistetään ne meidän turhan kiltit omat jätkät, Jori Lehterät, Kim Strömbergit, Tommi Santalat Tapparaan ja Kerhoon pelailemaan.

Tää on mun Jokerit.

Edelleenkään en näe täällä sun avaamia ketjuja noista muista "maalaisista", mitä mä vaan niin kovasti ihmettelen. Enemmänkin tuntuu että tää Nielikäinen on sulle aika hiton kova pakkomielle.

Kieltämättä nyt alkaa näyttämään siltä että Pyllykkä (niinkuin Pasia hassunhauskasti kutsutaan) pelaa meillä vielä ainakin kun kausi alkaa.

Tänään ei ainakaan jäähyjä liiemmälti ottanut, ainakin avauskokoonpanoon oli kaveri ilmoitettu.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tänään ei ainakaan jäähyjä liiemmälti ottanut, ainakin avauskokoonpanoon oli kaveri ilmoitettu.

Kokoonpanossa oli ja sai aikaisempiin peleihin nähden paljon peliaikaa Louhen ja Saarisen kanssa. Ihan peruspeli, ei mitään erikoista. Muutama taklaus, ei jäähyjä, ei isompia munauksia.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minusta Helgen ei todellakaan olisi pitänyt noutaa Kelleriä viime kaudella. Ihan sama juttu jonkun Komarovin tai vastaavan kanssa. Komarov ja Keller ovat molemmat pelaajia, joita kukaan ei sen kummemmin ajattele. Keller on hyvä pelaaja ja Komarov kusipää, mutta jos ajattelee noita vastustajina niin eipä kumpikaan juuri kiinnosta, jos itse menisin jäälle laittaisin kategoriaan "vaarattomia".

Mun mielestä kukaan jolla on kaksi kättä ja maila ei ole vaaraton. Nyt se Kellerin viikate ei murtanut Leinon kättä, mutta yhtä hyvin olisi voinut murtaa. Helenius on mielestäni liian herrasmiesmäinen pelaaja ollakseen joukkueen ainoa kovanaama. Ottakoon Helge näitä raskaansarjan show-matseja Ustrulneja ja Brennaneja vastaan, niin Pasin tehtävä on hoitaa huitovat pikkusikailijat, joita jonkun typerän koodin mukaan Helge ei saa kouluttaa.

Tähän tarvitaan tarpeeksi törkeä jannu. Paras jätkä tähän rooliin olisi joku Gagnon (kuka voisi unohtaa nyrkin Essi Keskisen naamaan), mutta ulkomaalaiskiintiön takia Jokerit ei ole lähteny tälle Alaskan farmiliiga -tasolle, jolle IFK lähti. Kotimaisista Pasi lienee ainoa varteenotettava pelote.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Edelleenkään en näe täällä sun avaamia ketjuja noista muista "maalaisista", mitä mä vaan niin kovasti ihmettelen. Enemmänkin tuntuu että tää Nielikäinen on sulle aika hiton kova pakkomielle.

No pyllykkä on se joka tuolla kokoonpanossa eniten hiertää. Pyllykkä itse on sanonut henkisen kotinsa olevan IFK:ssa, pyllykkä ei ole IFK:n mies mutta haluaisi palavasti olla naapurin punainen pikkukissa. Pyllykkä on todellinen wannabe-IFK ja nyt tuota turhien ja tyhmien jäähyjen tarpeetonta pelotetta sitten pitäisi muka katsella vielä meidän kokoonpanossa. Pyh ja pah, pyllykkä saisi jo liukastua banaaniin ja joutua koko kaudeksi sivuun.

Jyrki Louhi, Janne Lahti, Mikko Jokela, Janne Hauhtonen, Joe Tenute, Mike Bishai, Kalle Kerman ja kumppanit eivät käsittääkseni ole missään mainostaneet henkisen kotinsa olevan naapurissa, mikseiväthän? Nämä herrat ovat palkkasotureita, osa tärkeitä osa vähemmän tärkeitä. Ja en minä kaikkien näidenkään hankintojen takana seiso, mm Kalle Kermanin täällä pelaamista olen vastustanut varsin paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
En oikeastaan ihmettele miksi tuolla BB-osiossa se poikatyttö Niko (vai mikälie) on tuon Flintstonen suosikki. Kirjoitukset tuosta Pasista ovat lähes kuin suora kopio tämän puppelipojan itkupotkuraivarit mehun loppumisesta.

Da Pasi on selkeästi hyvä hankinta Jokereille, sillä siitä näköjään kirjoitetaan lähes yhtä paljon, kuin Karalahdesta tämän mennessä poroihin viime vuonna ja kaikki tämä ennen kauden ensimmäistä ottelua.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
ulkomaalaiskiintiön takia Jokerit ei ole lähteny tälle Alaskan farmiliiga -tasolle, jolle IFK lähti.
Saahan sitä tietenkin kuka tahansa puhua miten typeriä tahansa, mutta Jokereiden roosterissa on tasan 3 pelaajaa jolla on enemmän NHL-pelejä vyöllään kuin Brennanilla eli Helenius, Lind ja Rita, jolla niitä on kokonaiset 5 peliä enemmän. Rita siis Alaskan farmiliiga tasoa?
No Tenute, Bishai, Koivisto, Riksman ja Jokela eivät sitäkään.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
En oikeastaan ihmettele miksi tuolla BB-osiossa se poikatyttö Niko (vai mikälie) on tuon Flintstonen suosikki. Kirjoitukset tuosta Pasista ovat lähes kuin suora kopio tämän puppelipojan itkupotkuraivarit mehun loppumisesta.

Priceless...=)

Kyllähän Pasi on saanut Flintin kupin sen verran pahasti kallelleen, että tuo sinun letkautushan kyllä osui ja upposi...
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Viikon kansansatu: Kaunotar ja hirviö

Olipa kerran...

Ei jullitausta ole edes lähelle se miksi nielikkä on niin vastenmielinen, se on vain yksi pieni lisä herran vastenmielisyydessä.
(--)
Täysin vastenmielinen epäkiekkoilija, joka kaiken lisäksi on pelannut IFK:ssa.
Minusta tämä taas on nimenomaan se miksi tämä siirto on täysin turha. nielikkä on marginaalipelaaja, nielikän oleminen joukkueessa ei vie sitä mestaruuteen eikä auta pelillisesti mitenkään.
(--)
Marginaalirooliin on tuotava mahdollisimman vastenmielinen pelaaja, jonka seurajohto vain on pystynyt löytämään. Ei pysty käsittämään.
Milloin nielikästä on tullut hyvä taklaaja? Missä on nielikän ne järisyttävät pommit, mikseihän niitä tule ainuttakaan mieleen? Jäähyherkkä koohottaja ja suuri puheinen pelle se nielikkä on, ei mitään muuta. Pelote joille ei ole mitään varsinaista käyttöä SM-liigan säännöillä.
nielikkä on älyttömän jäähyherkkä, huonosti taklaava hämmentäjä joka tullaan saamaan ulos Jokereista tavalla tai toisella - "pasille banaaneja"
Ja ihan turhaan nielikkä edes lähtee yrittämään voittamaan faneja puolelleen, ei tule onnistumaan. Vain sillä tavalla seiskapäivää-nielikkä voi saada edes vähän kunnioitusta että ilmoittaa itse lähtevänsä Jokereista.
nielikkää ei tänne haluta ja se tehdään kyllä varmasti selväksi.
Kaikki toimet jolla nielikän olo (toivottavasti hyvin lyhyt) Jokereissa tehdään mahdollisimman epämukavaksi on täysin ymmärrettävää ja oikeaa toimintaa.
Protesteja, tavalla jos toisellakin on luvassa.
Kukaan ei huomaisi vaikka seiska-pasi olisi pelikiellossa, eikä kukaan kaipaisi miestä kokoonpanoon. Tai ehkä Ika kaipaa selänpesijää.
Noniin nyt se on virallista.

Haista paska nielikäinen, painu vittuun Jokereista.
Fiksuinta mitä nielikkä voisi nyt tehdä olisi lähteä itse, joka tapauksessa nielikkä lähtee tavalla tai toisella.
seiska-pasi, lähe nyt menee ku vielä ehdit!!
nielikkä on persoonana täysin vastenmielinen tapaus, seiska-pasi nimitys kertoo olennaisen. Pelaajana turha, persoonana vielä turhempi. Ei mitään asiaa Jokereihin.
Ja tuo biojäteämpäri on syytä raijata helvettiin nopeasti ennen kuin se alkaa saastuttamaan muuten varsin erinomaista pakettia. Hymistelyllä ja nöyristelyllä tuo biojäteämpäri tulee tahraamaan kunniakkaan Jokeripaidan, jo nyt ensimmäiset yökötysreaktiot on saatu biojätteen omia sivuja vilkaistaessa - Jokerilogo ei kuulu tuonne.
Ja se että nielikän rooli on Jokereissa pieni se vain lisää entistä enemmän vitutusta. Miksi aivan marginaalirooliin on ollut pakko hommata se lähes ainoa pelaaja joka saa tämän reaktion aikaiseksi?

... ja he elivät elämänsä onnellisena loppuun asti!
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saahan sitä tietenkin kuka tahansa puhua miten typeriä tahansa, mutta Jokereiden roosterissa on tasan 3 pelaajaa jolla on enemmän NHL-pelejä vyöllään kuin Brennanilla eli Helenius, Lind ja Rita, jolla niitä on kokonaiset 5 peliä enemmän. Rita siis Alaskan farmiliiga tasoa?
No Tenute, Bishai, Koivisto, Riksman ja Jokela eivät sitäkään.
Joo, just näin, välkky. NHL-pelit ovat tosiaan ainoa mittari. Helenius on meidän paras pelaaja ja 2,5 x parempi kuin Brennan.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, just näin, välkky. NHL-pelit ovat tosiaan ainoa mittari. Helenius on meidän paras pelaaja ja 2,5 x parempi kuin Brennan.
Eikä pidä unohtaa Petri Varista, joka on kovempi pelaaja kuin ifk:n kaksi ensimmäistä ketjua yhteensä yhden pelatun NHL-ottelun turvin. Hei järki, älä jätä.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kaikki mikä jokerifanista tuntuu (jääkiekkoon liittyen) vastenmieliseltä, on ihanaa. Toivottavasti Nielikäinen jatkaa vielä pitkään ilmalassa. Jos itse olisin jokerifani, minua häiritsisi enemmän Tikkasen paita siellä katon rajassa (niin hienon uran ku kaveri on teillä tehnyt =) ). Mut onneksi en ole Jokerifani.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Jos itse olisin jokerifani, minua häiritsisi enemmän Tikkasen paita siellä katon rajassa. Mut onneksi en ole Jokerifani.

Odota vaan kun possu-Jokisen paita roikkuu siellä teidän ladon korrussa.
Enkä toivokkaan että olisit Jokeri-fani, julli kun oot.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Odota vaan kun possu-Jokisen paita roikkuu siellä teidän ladon korrussa.
Enkä toivokkaan että olisit Jokeri-fani, julli kun oot.

Ei Jokisen paita haittaisi minua lainkaan ddr hallin katossa. Onhan kaveri pelannu meillä useamman kauden ja hakenu meille nakkikattilankin. Mutta jos esim. Jari Kurri olisi pelannu meillä uransa ehtoo puolella. Tyyliin yhden kauden, saamatta juuri mitään aikaiseksi ja sen jälkeen paita olisi nostettu muiden kiekkoaateleiden joukkoon, olisin hermostunut. Ja mahdollisesti polttanut yhden ifk lipun hallin edessä =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös