newyork kirjoitti:Joten KUN ei oo tietoa niin on kyllä ihan turhaa levittää Peeaskaa ellei sitten se juuri ole tarkoitus.
Ne alkaa hermostua, että jos me sittenkin pärjätään kevään playoffeissa.
newyork kirjoitti:Joten KUN ei oo tietoa niin on kyllä ihan turhaa levittää Peeaskaa ellei sitten se juuri ole tarkoitus.
newyork kirjoitti:Ja kyllähän Pasi iihan ihmisiksikin osaa olla esim ei oo HPK:n pelaajienkaan kesken ollu puhetta Pasin _askamaisuudesta. Hekin kuuluttivat koko kevään että joukkue on yhtenäinen isolla Jiillä!
Joten KUN ei oo tietoa niin on kyllä ihan turhaa levittää Peeaskaa ellei sitten se juuri ole tarkoitus.
newyork kirjoitti:Ja kyllähän Pasi iihan ihmisiksikin osaa olla esim ei oo HPK:n pelaajienkaan kesken ollu puhetta Pasin _askamaisuudesta. .
Todellakin. Nykysäännöillä pelit ratkeavat hyvin pitkälti jäähyihin... Eli liikaa jäähyilevä joukkue ei tule pärjäämään liigassa.#12 kirjoitti:Minä komppaan Callahaniä: Baxter tietää mitää tekee tämän lehmipojan kanssa.
douppi kirjoitti:Nielikäisen kohdalla veikkaan, että lähtölaskenta on alkanut. Ja miksi ei olisi? Miksi hänet ylipäätään hankittiin meille? Ei mitään käsitystä.
Baxter opettaa :) Mitään pelillistä annettavaa Nielikäisellä ei todellakaan ole, mutta jos valmentaja haluaa pitää yhden uppiniskaisen tappelijan joukkueessa, niin siinä tapauksessa Pasi varmaan jatkaa meillä. Veikkaanpa, että hänestä on kuitenkin enemmän haittaa kun hyötyä joukkueelle... jos siis jatkaa.Gellner kirjoitti:No onhan Nielikäinen hyvä tappelija ja pelote. Nielikäinen osaa myös taklata. Kyllä mä pitäisin Nielikäisen joukkueessa, jos vaan poika oppii käyttäytymään pukukopissa.
douppi kirjoitti:Katsokaapa nykyistä dumarilinjaa. Ei saa vittu edes taklata kunnolla. Tämä jääkiekon raiskausoperaatio on tehnyt sen, että yksinkertaisesti Nielikäisen kaltaisille pelkille "ajajille" ei ole enää tilaa... täytyy löytyä myös muita vahvuuksia, jos meinaa urallaan pärjätä. Nielikäisen kohdalla alkaa pelimerkit loppumaan.
forza kirjoitti:Nyt kun täällä ovat kaikkia kovaa vauhtia heivaamassa Nielikäistä ulos haukkuen tämän täysin dorkaksi "kovaksi kundiksi", niin kysyisin kuka olisi sitten Pasia parempi samaan rooliin? Siis hajavaihtoja pelaavaksi neloskentän pelotteeksi. Itse ainakin paljon mielummin katselen Pasiaa kevään loppupeleissä neloskentässä kuin vaikkapa Janne Kerästä.
BoredOldLady kirjoitti:Näen kyllä pleijareita ajatellen erittäin kestämättömänä tilanteen, jossa IFK:lta puuttuisivat sekä Nielikäinen että Schnabel. Laine ja Lostedt ovat aivan eri kaliiberia taitopelaajien suojelijoina. Jos Hesus tai Pate kentälle pleijareissa pääsevät, kiinnittyy heihin liikaa huomiota ja se taas tietää IFK:n tapauksessa sakkoja, sakkoja ja paskaa niskaan medialta. Näiden kavereiden pelaamiselle kun ei taidollista perustetta taida löytyä. Toisaalta taitaa olla niin, että Schnabista ei tolla liksalla päästä eroon, joten täysin ilman nyrkkejä IFK tuskin lopulta jää.
Mun mielestä toi H.Laine on tappelijana ihan vitsi. Kertaakaan en ole nähnyt että se matsin voittaisi. Tietysti nykysäännöillä on ihan sama voittaako vai ei, molemmat lähtee pihalle. Olis se silti mukavaa jos se ei sais turpaansa jokaiselta jyväjemmarilta.BigRedCat kirjoitti:Yhtään Hesusta väheksymättä on mies kuitenkin vähän eri kaliiperia. Toivottavasti edes Pate rupeaa saamaan peliaikaa...
J-Ko kirjoitti:Mun mielestä toi H.Laine on tappelijana ihan vitsi. Kertaakaan en ole nähnyt että se matsin voittaisi. Tietysti nykysäännöillä on ihan sama voittaako vai ei, molemmat lähtee pihalle. Olis se silti mukavaa jos se ei sais turpaansa jokaiselta jyväjemmarilta.
Ei se pelaajanakaan mikään kummoinen ole. Joku asiakirjoittaja täällä joskus hehkutti että Laine vie kiekon maaliin vaikka hampaissaain, mä en ole nähnyt että se laittaisi kiekkoa maaliin edes mailalla.
Hagu kirjoitti:Näitä vähien minuuttien miehiä on niin helppo haukkua paskoiksi kun eivät kentällä pysty toista todistamaan.
L.I.N.K.K.U. kirjoitti:Ja mistäköhän nämä vähäiset minuutit mahtavat johtua?
Hagu kirjoitti:Ei Laine mikään tappelija olekaan. Joutunut vaan tekemään sitä mitä valmentaja hänen tyyliseltään pelaajalta odottaa. Noilla minuuteilla ja roolilla ei sitä kiekkoa sinne maaliin oikein hampailla ehdi viemään. Vähän epäselvää myös se mitä tarkoittaa matsin voittaminen? Näitä vähien minuuttien miehiä on niin helppo haukkua paskoiksi kun eivät kentällä pysty toista todistamaan.
Animal kirjoitti:Laineelle voisi omankin ketjun avata, sillä keskustelua kaveri aiheuttaa niin hyvässä kuin pahassa sekä meillä ja muualla.
newyork kirjoitti:
Fist of God kirjoitti:Toivotaan, että tulee sisukkaampana takaisin Baxterin "koirankopista" ja näyttää viimeistään playoffeissa mitä kovalla yrityksellä voi saada aikaan.