Pasi Nielikäinen – aikamme gladiaattori

  • 123 576
  • 284

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleenkään ei mahdu meikäläisen kaaliin, että miksi Pasista pitää päästä eroon, vaikka eilenkään ei saatu neljää täyttä ketjua kokoonpanoon? Cowboy olisi mitä parhain jannu rikkovaan rooliin jämäminuuteilla ja ennemmin lähettäisin Pöystin/Keräsen loppukaudeksi Mestikseen hakemaan isompaa vastuuta ja pitäisin Nielikäisen nelosen laidassa. Mutta ilmeisesti meillä on sitten varaa päästää näitä hieman kokeneempia kavereita pois ja luottaa siihen, että loppukausi vedetään ilman loukkaantumisia hyökkääjien osalta.

Toki jos tällä siirrolla raivataan tilaa McVävylle, niin sitten asia on hieman eri, mutta tuossakin siirrossa tulisi kukkaron puolella hieman takkiin. Epäilen kuitenkin tätäkin, sen verran pitkään on Nielikäisen ulos potkiminen jo huhuissa pyörinyt.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Toki jos tällä siirrolla raivataan tilaa McVävylle, niin sitten asia on hieman eri, mutta tuossakin siirrossa tulisi kukkaron puolella hieman takkiin. Epäilen kuitenkin tätäkin, sen verran pitkään on Nielikäisen ulos potkiminen jo huhuissa pyörinyt.

Kaverini sanoi eilen, että Mäkiahoa oli kuvattu videotalulle. Itse en ehtinyt huomaamaan, mutta oliko näin ja onkohan se merkki jostakin muustakin kuin, että hän on käynyt suutelemassa appiukon sormusta uskollisuuden merkiksi.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Minun kaaliini ei myöskään mahdu se, mitä HPK Nielikäisellä loppukaudella tekisi? Kausihan on heillä käytännössä ohi. Haluaisivat antaa kotiyleisölle vähän viihdettä loppukaudeksi?

Toivottavasti Pasi jäisi ja kippari-kallemme tajuaisi antaa edes vähän jääaikaa.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kaverini sanoi eilen, että Mäkiahoa oli kuvattu videotalulle. Itse en ehtinyt huomaamaan, mutta oliko näin ja onkohan se merkki jostakin muustakin kuin, että hän on käynyt suutelemassa appiukon sormusta uskollisuuden merkiksi.

Siellähän tuo pyöri poikansa kanssa hallilla. Se on sitten toinen asia, että onko sillä mitään tekemistä tulevaisuuden joukkueen kanssa..
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun ymmärtääkseni pitäisi paljastua jo tänään, mutta ei tainnut sittenkään. Olin ymmärryksessä, että Pasi ei eilen pelannut, koska piti pelata tänään.

Mikähän se tuleva osoite olisi taas vaihteeksi? Ihmeelliseltä tuntuu, että viimeisen kuukauden Pasi on ollut jo periaatteessa muualla, mutta taas tietty ensi viikolla luistelee ifk:n kokoonpanossa. Itse Pasin fanina kovasti olen siirtoa odotellut, varsinkin kun ei sitä peliaikaa näytä tulevan. Onko nää siirtohuhut itse Pasilta vai jonkun muun spekulaatioita? Tapahtuuko mitään??!!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhut vellovat. Pasi on pelillisesti ihan yhdentekevä jätkä HIFK:lle, nyrkkihippasiin pitäisin Pasin ihan mielelläni. Perjantaina olisin mielelläni nähnyt vaikkapa Ilun tilalla Pasin, turpaan olisi tullut silti, mutta ketäpä kiinnostaa, kunhan kerrankin tapahtuu.

No aika sama, Pasi voi mennä mihin haluaa, eikä se hetkauta uuden taikka vanhan joukkueen sarjasijoitusta mihinkään suuntaan. Kyllä mä siis pitäisin ThePasin, tuomassa järjestystä, mutta whatever, ei mikään kovin korvaamaton jätkä (vaikka mukava jätkä onkin).
 

MISTER X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ARSENAL
Liike-elämässä yrityksen tai tuotteen brändi on suuri arvo, jota yritetään vaalia hinnalla millä hyvänsä. Tällä kaudella IFK:ssa brändin vaaliminen on ollut lähellä leikkikoulutasoa.
Yrityselämässä myös olemassa olevien vahvuuksien hyödyntäminen on luonnollista ja sen tekemättä jättämien johtaa useimmiten miehistövaihdoksiin.
Pasi on erittäin brändin näköinen kaveri ja hänen avullaan voitaisiin tukea yrityskuvaa ja kasvattaa otteluiden viihdearvoa. Kaikki nämä asiat on jätetty tekemättä. Tätä voisi joku "ei kysymyksiä" lehdistötilaisuuksissa mukana oleva hiukan selvittää.
Eilen Ben-Amor haastoi kumppania sen verran aktiivisesti, että seuraavassa ottelussa hänelle pitäisi sellainen löytää. Jos Pasi on poissa, niin kukahan kehään heitetään. Siklenkan kanssa ei taida pärjätä kukaan, joten hänen kanssaan ei kannata keskustella kuin sopimuksen solmimiseen liittyvistä asioista.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liike-elämässä yrityksen tai tuotteen brändi on suuri arvo, jota yritetään vaalia hinnalla millä hyvänsä. Tällä kaudella IFK:ssa brändin vaaliminen on ollut lähellä leikkikoulutasoa.
Yrityselämässä myös olemassa olevien vahvuuksien hyödyntäminen on luonnollista ja sen tekemättä jättämien johtaa useimmiten miehistövaihdoksiin.
Pasi on erittäin brändin näköinen kaveri ja hänen avullaan voitaisiin tukea yrityskuvaa ja kasvattaa otteluiden viihdearvoa. Kaikki nämä asiat on jätetty tekemättä. Tätä voisi joku "ei kysymyksiä" lehdistötilaisuuksissa mukana oleva hiukan selvittää.
Eilen Ben-Amor haastoi kumppania sen verran aktiivisesti, että seuraavassa ottelussa hänelle pitäisi sellainen löytää. Jos Pasi on poissa, niin kukahan kehään heitetään. Siklenkan kanssa ei taida pärjätä kukaan, joten hänen kanssaan ei kannata keskustella kuin sopimuksen solmimiseen liittyvistä asioista.

Ainoa millä tällä hetkellä tuetaan HIFK-brändiä, ovat voitot, Ketään ei kiinnosta säälipleijarirajalla keikkuva tarkkislainen, joka vittuilee kaikille. voihan se olla hetken hauskaa, mutta säälittävyyttä riittävästi katseltuani, homma alkaa lähinnä itkettämään.

Yksi The Pasi on yhtä tyhjän kanssa. Baxter voi itse hoitaa vähät tappelut (sehän se olis jotain). :)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Baxter voi itse hoitaa vähät tappelut (sehän se olis jotain). :)
Löisikö se vastustajan goonia raamatulla päähän vai miten meinasit?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä itsekin haluaisin Nielikäisen pitää Siklenka-episodeja silmällä pitäen, mutta mitä Pasi itse haluaa? Hän haluaa varmasti pelata, mutta Hifkissä Pasi ei mahdu kokoonpanoon tai saa riittävästi peliaikaa. Siinä tilanteessa on hänen kannaltaan varsin ymmärrettävää hakea peliaikaa muualta eli lähtö Hifkistä voi hyvinkin olla hänen oman tahtonsa mukaista eikä Baxterin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Baxter on tapellut urallaan enemmän kuin Hifkin muut pelaajat yhteensä.
Tunnen kyllä erittäin hyvin Baxterin menneisyyden ja fight cardin. Sääli, ettei mitään siitä asenteesta näy IFK:n pelissä asti.
 
Olisi kyllä mielenkiintoinen tietää, mitä joukkueen sisällä on tapahtunut, viime kaudella meidän kolmosketjuna playoffseissa, siis niissä tosipeleissä, pelasi Nielikäinen - Keränen - Tibbets. Ja pelasivat vielä ihan mukiinmenevällä peliajalla, luottoa tuli. Tuli kesä, meni kesä ja yhtäkkiä sekä Nielikäinen että Keränen ovat löytäneet itsensä tilanteesta, jossa peliaikaa ei heru. Nielikäinen ei kyllä kauden aikana ole edes pienenpientä näyttöpaikkaa. Nielikäinen ei kuitenkaan mikään vaara omassa päässä ole, vaikka sen 10 minuuttia pelissä pelaisikin hiillostamassa ja ajelemassa vastustajan pelaajia. Eikä varmasti veisi yhtäkään katsojaa hallista.

Nyt kun näyttää siltä, että yllämme kuin yllämmekin säälipleijareihin, pitäisin erittäin positiivisena, mikäli #74 vielä tällöin kuuluisi joukkueeseemme. Aika harvalla meidän pelaajistamme on Suomen mestaruutta (Pessi taitaa olla Pasin lisäksi ainoa?). Edes sm-liigan finaaleja pelanneita pelaajia meiltä ei löydy kuin muutama hassu (Pasi ja vielä kaksi kertaa, Pessi, Kibe. Kibelläkin tästä on aikaa lähes 10v. Oliko muita?). Tällainen kokemus on vain ja ainoastaan hyödyksi, tässä nuoressa ja kokemattomassa joukkueessamme, jottei koko vastuu tässä asiassa kaadu Rem Murrayn harteille. Lisäksi Pasi on yleensä pelannut playoffseissa asteen paremmin, kuin runkosarjassa, suurissa maaleissakin on tullut oltua mukana, tästä paras esimerkki lienee HIFK - HPK -sarja toissakaudelta, jossa Pasi ratkaisi ottelun jatkoajalla HPK:n eduksi ja tämä voitto auttoi HPK:n jatkoon tästä sarjasta. Toinen taisi olla kaudella 2002-2003, Kärppien sarjassa Jokereita vastaan, jossa maalinedustahässäkässä kiekko meni käden kautta maaliin, maalia ei Pasille merkitty, mutta taisi hanskoineen olla maalinedustalla tapahtuma-aikoihin. Voi olla että muistan väärinkin.

Kaiken kaikkiaan olen sitä mieltä, että Pasia ei saa ainakaan savustaa ulos, mutta jos ei Baxter ja Pasi saa mielipiteitään kohtaamaan, on aivan turha pitää kaveria täällä vastoin tahtoaan.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Toinen taisi olla kaudella 2002-2003, Kärppien sarjassa Jokereita vastaan, jossa maalinedustahässäkässä kiekko meni käden kautta maaliin, maalia ei Pasille merkitty, mutta taisi hanskoineen olla maalinedustalla tapahtuma-aikoihin. Voi olla että muistan väärinkin.

Muistat väärin, saarenheimo HEITTI kiekon kädellään maaliin, mutta maali merkattiin pasille joka oli mailoineen sohimassa maalilla. Nimim. ikuisesti katkera..
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Siinä tilanteessa on hänen kannaltaan varsin ymmärrettävää hakea peliaikaa muualta eli lähtö Hifkistä voi hyvinkin olla hänen oman tahtonsa mukaista eikä Baxterin.

Niin, ymmärrän siinä Pasia, että peliaikaakin olisi mukava saada, mutta eikai tämän herran odotuksissa olekaan pelata nelosketjua ylempänä? Koska ne odotukset ovat hyvin ylimitoitettuja siinä tapauksessa. Toki Baxterin peluutustyylillä nelonen ei paljon pelaa ja saattaahan se harmittaa, mutta kyllä useimmat työntekijät jääkiekkojoukkueessa jaksavat uurastaa edes niiden jämäminuuttien perässä, eikä ulista jatkuvasti valmentajan peluutuksesta.

Edelleenkään mitään ilmoitusta ei miltään jengiltä ole tullut, joten pistääkö Nielikäinen näitä tietoja itse liikkeelle, että häntä kohdellaan väärin ja että on siirtymässä jonnekin, minne ei oikeastaan olekaan siirtymässä(tai ainakaan ei siirrosta ole neuvoteltu). Lisäksi täytyy sanoa, että miksi ihmeessä lähes varmasti playoff-mahdollisuutensa menettänyt Kerho enää hankkisi Nielikäisen jengiinsä? En usko, että tappelutaidot ovat ensimmäinen asia mitä joukkue kaipaa.
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Niin, ymmärrän siinä Pasia, että peliaikaakin olisi mukava saada, mutta eikai tämän herran odotuksissa olekaan pelata nelosketjua ylempänä? Koska ne odotukset ovat hyvin ylimitoitettuja siinä tapauksessa.

Itse en kyllä yhtään ihmettelisi, vaikka odotukset olisivatkin jotain ihan toista. Kait Pasi odottaisi ylivoima-aikaakin, onhan hän siinäkin saanut vastuuta silloin, kun pelit vielä sujuivat: Ässissä pääsi pelaamaan muinoin sitäkin, jos en ihan väärin muista. No, kaiken kaikkiaan nämä myöhemmät vaiheet eivät kamalasti yllätä.

Edelleenkään mitään ilmoitusta ei miltään jengiltä ole tullut, joten pistääkö Nielikäinen näitä tietoja itse liikkeelle, että häntä kohdellaan väärin ja että on siirtymässä jonnekin, minne ei oikeastaan olekaan siirtymässä(tai ainakaan ei siirrosta ole neuvoteltu). Lisäksi täytyy sanoa, että miksi ihmeessä lähes varmasti playoff-mahdollisuutensa menettänyt Kerho enää hankkisi Nielikäisen jengiinsä?

Ne tekstiviestit, ne tekstiviestit... mutta ihan tosissaan ihmettelen, miten IFK-faneilla on surku Pasin vähäisen peliajan perään. Kaveri, ja hänen kykynsä pelata nimenomaan joukkuepeliä, kun nyt luulisi olevan puolen Suomen tiedossa.
Voi olla, että Alatalo on jollain tavalla erikoistunut tällaisiin kovanaamoihin, joiden oma käsitys omasta osaamisesta on aivan eri luokkaa kuin mitä todellisuus saattaa osoittaa, vrt. tapaus Rahikainen. Muuten en minäkään keksi mitään logiikkaa sille, että Pyllykkä siirtyy just HPK:n riveihin. En usko, että itse Pasikaan keksii; keväällä 2008 kun ei Nielikäinen voita Suomen mestaruutta siinä tapauksessa.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Nielikäisen poissaolon syy rosterista paljastuu muuten viikonlopun aikana.

Cobolin tietotoimisto sitten taas kertoi vakuuttavan totuuden. Ei kyllä tajua, miksi jollain on niiiiiin iso tarve nostaa sitä omaa nokkaa täällä tyyliin: "Minä kyllä tiedän!!"
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Cobolin tietotoimisto sitten taas kertoi vakuuttavan totuuden. Ei kyllä tajua, miksi jollain on niiiiiin iso tarve nostaa sitä omaa nokkaa täällä tyyliin: "Minä kyllä tiedän!!"

Noh, noh. Eihän Cobol maininnut, että minkä viikonlopun aikana syy paljastuu?

Itseänikin kyllä ihmetyttää miten (tämä huhuttu) Nielikäisen siirto auttaisi Kerhoa? Niiden kausi meni jo. Pasi tottukoon nyt vaan Baxterin koirankoppiin. Niinhän me kannattajatkin ollaan jo totuttu.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noh, noh. Eihän Cobol maininnut, että minkä viikonlopun aikana syy paljastuu?

Itseänikin kyllä ihmetyttää miten (tämä huhuttu) Nielikäisen siirto auttaisi Kerhoa? Niiden kausi meni jo. Pasi tottukoon nyt vaan Baxterin koirankoppiin. Niinhän me kannattajatkin ollaan jo totuttu.
Niin, itsekään en keksi mitään HPK:n tähän kauteen liittyvää, mutta josko homma (jos toteutuu) on kytköksissä mahdollisesti ensi kauteenkin?
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Niin, itsekään en keksi mitään HPK:n tähän kauteen liittyvää, mutta josko homma (jos toteutuu) on kytköksissä mahdollisesti ensi kauteenkin?

HPKlla on jotain mitä IFK tarvitsee niin kipeästi että jopa Kalpan kolmosäijää on yritetty treidata meille. Jos Nielikäinen ei ymmärrä joukkueen sisäistä hierarkiaa ja uskoo olevansa tuossa hyökkääjänipussa yv- miehiä niin hän voi puolestani siirtyä vaikka Saipaan,
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
HPKlla on jotain mitä IFK tarvitsee niin kipeästi että jopa Kalpan kolmosäijää on yritetty treidata meille. Jos Nielikäinen ei ymmärrä joukkueen sisäistä hierarkiaa ja uskoo olevansa tuossa hyökkääjänipussa yv- miehiä niin hän voi puolestani siirtyä vaikka Saipaan,

Wot, wot, wooot??? Onko Kalpan kolmosvalmentajaa yritetty hankkia meille Baxterin korvaajaksi kesken kauden? Kukas hän oikein edes on? Mätä kalakukko Hanna Partasen leipomon tarroilla?

Mitä Nielikäiseen tulee, niin lähteköön jos lähtee. Käyttökelpoinen pelaaja 13. hyökkääjänä ja puhtaana "noutajana". Muuten vähän siinä ja siinä.
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Jos Nielikäinen ei ymmärrä joukkueen sisäistä hierarkiaa ja uskoo olevansa tuossa hyökkääjänipussa yv- miehiä niin hän voi puolestani siirtyä vaikka Saipaan,

Muuten hyvä, mutta ei Mälkiä huoli. Eikä taida Pasinkaan arvolle moinen siirto sopia, varsinkaan jos hieman palaamme historiassa taaksepäin. Muutama vuosi sittenhän Pasi oli sitä mieltä, että Mälkiä ja Blomqvistin Timo polttivat miehen varusteet sen jälkeen, kun Pasi häippäsi sillat roihuten IFK:sta.

Pasin nettisivut eivät muuten toimi, tulee ilmoitus "Please contact the billing/support department as soon as possible." Jos aiempaan tuli siis asiavirheitä, olen toki pahoillani. :)
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kiitos kaikesta Pasi, oli kiva että kävit mutta aika/paikka oli tällä kertaa väärä.
Valitettavasti, koska Pasia suurempaa HIFK-sydäntä ei monella tänä päivänä ole. Oikeesti.

Lykkyä tykö mihin ikinä menetkään.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kiitos kaikesta Pasi, oli kiva että kävit mutta aika/paikka oli tällä kertaa väärä.
Valitettavasti, koska Pasia suurempaa HIFK-sydäntä ei monella tänä päivänä ole. Oikeesti.

Lykkyä tykö mihin ikinä menetkään.


Perustuuko tämä jäähyväisviesti nyt johonkin faktatietoon, joka kohta julkistetaan. Tässä on varmoja huhuja Pasin liikkeistä ollut jo pitkään ja toistaiseksi on aika hiljaista ollut kuitenkin tuolla siirtorintamalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös