Nielikäisen poissaolon syy rosterista paljastuu muuten viikonlopun aikana.
Mun ymmärtääkseni pitäisi paljastua jo tänään, mutta ei tainnut sittenkään. Olin ymmärryksessä, että Pasi ei eilen pelannut, koska piti pelata tänään.
Toki jos tällä siirrolla raivataan tilaa McVävylle, niin sitten asia on hieman eri, mutta tuossakin siirrossa tulisi kukkaron puolella hieman takkiin. Epäilen kuitenkin tätäkin, sen verran pitkään on Nielikäisen ulos potkiminen jo huhuissa pyörinyt.
Kaverini sanoi eilen, että Mäkiahoa oli kuvattu videotalulle. Itse en ehtinyt huomaamaan, mutta oliko näin ja onkohan se merkki jostakin muustakin kuin, että hän on käynyt suutelemassa appiukon sormusta uskollisuuden merkiksi.
Mun ymmärtääkseni pitäisi paljastua jo tänään, mutta ei tainnut sittenkään. Olin ymmärryksessä, että Pasi ei eilen pelannut, koska piti pelata tänään.
Liike-elämässä yrityksen tai tuotteen brändi on suuri arvo, jota yritetään vaalia hinnalla millä hyvänsä. Tällä kaudella IFK:ssa brändin vaaliminen on ollut lähellä leikkikoulutasoa.
Yrityselämässä myös olemassa olevien vahvuuksien hyödyntäminen on luonnollista ja sen tekemättä jättämien johtaa useimmiten miehistövaihdoksiin.
Pasi on erittäin brändin näköinen kaveri ja hänen avullaan voitaisiin tukea yrityskuvaa ja kasvattaa otteluiden viihdearvoa. Kaikki nämä asiat on jätetty tekemättä. Tätä voisi joku "ei kysymyksiä" lehdistötilaisuuksissa mukana oleva hiukan selvittää.
Eilen Ben-Amor haastoi kumppania sen verran aktiivisesti, että seuraavassa ottelussa hänelle pitäisi sellainen löytää. Jos Pasi on poissa, niin kukahan kehään heitetään. Siklenkan kanssa ei taida pärjätä kukaan, joten hänen kanssaan ei kannata keskustella kuin sopimuksen solmimiseen liittyvistä asioista.
Löisikö se vastustajan goonia raamatulla päähän vai miten meinasit?Baxter voi itse hoitaa vähät tappelut (sehän se olis jotain). :)
Löisikö se vastustajan goonia raamatulla päähän vai miten meinasit?
Tunnen kyllä erittäin hyvin Baxterin menneisyyden ja fight cardin. Sääli, ettei mitään siitä asenteesta näy IFK:n pelissä asti.Baxter on tapellut urallaan enemmän kuin Hifkin muut pelaajat yhteensä.
Toinen taisi olla kaudella 2002-2003, Kärppien sarjassa Jokereita vastaan, jossa maalinedustahässäkässä kiekko meni käden kautta maaliin, maalia ei Pasille merkitty, mutta taisi hanskoineen olla maalinedustalla tapahtuma-aikoihin. Voi olla että muistan väärinkin.
Siinä tilanteessa on hänen kannaltaan varsin ymmärrettävää hakea peliaikaa muualta eli lähtö Hifkistä voi hyvinkin olla hänen oman tahtonsa mukaista eikä Baxterin.
Niin, ymmärrän siinä Pasia, että peliaikaakin olisi mukava saada, mutta eikai tämän herran odotuksissa olekaan pelata nelosketjua ylempänä? Koska ne odotukset ovat hyvin ylimitoitettuja siinä tapauksessa.
Edelleenkään mitään ilmoitusta ei miltään jengiltä ole tullut, joten pistääkö Nielikäinen näitä tietoja itse liikkeelle, että häntä kohdellaan väärin ja että on siirtymässä jonnekin, minne ei oikeastaan olekaan siirtymässä(tai ainakaan ei siirrosta ole neuvoteltu). Lisäksi täytyy sanoa, että miksi ihmeessä lähes varmasti playoff-mahdollisuutensa menettänyt Kerho enää hankkisi Nielikäisen jengiinsä?
Cobolin tietotoimisto sitten taas kertoi vakuuttavan totuuden. Ei kyllä tajua, miksi jollain on niiiiiin iso tarve nostaa sitä omaa nokkaa täällä tyyliin: "Minä kyllä tiedän!!"
Niin, itsekään en keksi mitään HPK:n tähän kauteen liittyvää, mutta josko homma (jos toteutuu) on kytköksissä mahdollisesti ensi kauteenkin?Noh, noh. Eihän Cobol maininnut, että minkä viikonlopun aikana syy paljastuu?
Itseänikin kyllä ihmetyttää miten (tämä huhuttu) Nielikäisen siirto auttaisi Kerhoa? Niiden kausi meni jo. Pasi tottukoon nyt vaan Baxterin koirankoppiin. Niinhän me kannattajatkin ollaan jo totuttu.
Niin, itsekään en keksi mitään HPK:n tähän kauteen liittyvää, mutta josko homma (jos toteutuu) on kytköksissä mahdollisesti ensi kauteenkin?
HPKlla on jotain mitä IFK tarvitsee niin kipeästi että jopa Kalpan kolmosäijää on yritetty treidata meille. Jos Nielikäinen ei ymmärrä joukkueen sisäistä hierarkiaa ja uskoo olevansa tuossa hyökkääjänipussa yv- miehiä niin hän voi puolestani siirtyä vaikka Saipaan,
Jos Nielikäinen ei ymmärrä joukkueen sisäistä hierarkiaa ja uskoo olevansa tuossa hyökkääjänipussa yv- miehiä niin hän voi puolestani siirtyä vaikka Saipaan,
Kiitos kaikesta Pasi, oli kiva että kävit mutta aika/paikka oli tällä kertaa väärä.
Valitettavasti, koska Pasia suurempaa HIFK-sydäntä ei monella tänä päivänä ole. Oikeesti.
Lykkyä tykö mihin ikinä menetkään.