Pasi Nielikäinen Ässiin

• 214 352
  • 811
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti L4E
No jos kerran paikanpäällä olit niin ei ole muuta sanottavaa. Sokeaksi en luullut.

Mutta jos nielikäinen.net on lähde, niin sitten on.

Siis oletko L4E oikeasti tuota mieltä? Että jos ei ole ollut paikanpäällä niin ei voi puhua tappelusta? Eli video jotenkin vääristää tapahtumia jne.? Ei herranen aika sentään. Joku raja se on raumalaisuudellakin!

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
STOP THE PRESS!

No niin... setä tutki vähän tilastoja.... joo, on saattanut Lotila nyhjätä/halailla jonkun "isokokoisen pakin kanssa", mutta ei ole saanut siitä edes 2+2 for roughing, vaan pelkän kakkosen. Kävin meinaan läpi Manchester Phoenixin kuluneen kauden kaikki box-scoret eikä sieltä löytynyt mitään. Yleensä brittiliigassa siihen 2+2 penalttiin riittää kun molemmat lyövät edes KERRAN! (edit: aiheesta enemmän viestin lopussa...tykkään tutkia ja hutkia)

note: 2+2:sia etsin siksi, että brittiliigassa tappeluista ei anneta vitosia kuten rapakon takana...

edit: Lotilan seurakaveri Mikko Niemi sentään tappeli Mark Scottin kanssa joka otti kahdesti yhteen Nielikäisenkin voittaneen Dennis Maxwellin kanssa... ja viime kaudella KAHDESTI ECHL:ssä Derek Boogaardin kanssa muunmuassa... ihan sama miten Niemelle kävi, propsit äijälle, sussa on munaa!

edit2: Lotilalle samassa ajassa kakkonen kyynärpäätaklauksesta + väkivaltaisuudesta Briane Thompsonin kanssa (thompsonille 2+2 roughing ja miscondcut...se sentään löi) ... Thompson lensi pihalle koska antoi Lotilalle isän kädestä...eli siis, Lotila ei tapellut, taklasi kädet ylhäällä väärää miestä ja sai turpaan... no,propsit siitäkin... :D

edit: foxsixteen puhui järkeä tän kaaoksen keskellä

Viimeksi muokattu:

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä siinä on että raumalaisen tarvitsee valehdella? Luuliko Lotila oikeasti ettei täältä käsin voi ottaa asioista selvää? Voi Lotila parkaa on varmasti ollut vaikea lapsuus takana.

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: STOP THE PRESS!

Viestin lähetti Cairns

edit2: Lotilalle samassa ajassa kakkonen kyynärpäätaklauksesta + väkivaltaisuudesta Briane Thompsonin kanssa... Thompson lensi pihalle koska antoi Lotilalle isän kädestä...eli siis, Lotila ei tapellut, taklasi kädet ylhäällä väärää miestä ja sai turpaan... no,propsit siitäkin... :D

Joo voi jestas sentään! On kaverilla sitten pokkaa selittää lehdessä tapelleensa. Luuliko Lotila tosiaan ettei näitä asioita voi selvittää? Ostahan Lotila vaipat! Toivottavasti saat sopimuksen Lukon kanssa aikaiseksi.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: STOP THE PRESS!

Viestin lähetti Tormentori
Joo voi jestas sentään! On kaverilla sitten pokkaa selittää lehdessä tapelleensa. Luuliko Lotila tosiaan ettei näitä asioita voi selvittää? Ostahan Lotila vaipat! Toivottavasti saat sopimuksen Lukon kanssa aikaiseksi.

Eihän Petteri sano missään kohdassa tapelleensa, sanoi vaan, että yhden kerran joutui pudottamaan hanskat ja pataan tuli.

Toiseksi hän sanoo Nielikäisestä, että se sai kaikissa tappeluissa KUULEMMA kuonoon. Eli kuulopuheiden perusteella.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: STOP THE PRESS!

Viestin lähetti foxsixteen
Eihän Petteri sano missään kohdassa tapelleensa, sanoi vaan, että yhden kerran joutui pudottamaan hanskat ja pataan tuli.

Toiseksi hän sanoo Nielikäisestä, että se sai kaikissa tappeluissa KUULEMMA kuonoon. Eli kuulopuheiden perusteella.

NII I! Aiempi viestini edelliseltä sivulta viittaa juuri tuohon KUULEMMA osioon...

Tää o kivaa tää verbaalisota.. mulla on filmii/kuvii Nielikäisestä englannissa, teillä ei, teillä on vain Lotilan "kuulemma" puheet... nyt ottaa sen verran päähän että teen nuudeleita...

p.s. olin sen verran kiva että jaoin teille Dion Darlingin kommentit, mutta esimerkiksi kiekkoaivo L4E ei vaan tahdo uskoa, vai?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti L4E
Hupaisa ukkeli tuo Nivalan "lehmipoika". Kun katsoo noita SM-liigassa tapahtuneita tappeluja, niin ei niitä montaa ole. Puheet taitavat vaan olla suuremmat kuin teot. Syksyllä se sitten nähdään haastaako Topparin, kun kerran "juttu" on vielä avoimeksi jäänyt.

Montako näistä tappeluista olet muuten henkilökohtaisesti nähnyt paikan päällä tai videolta? Mielenkiintoista että on ainakin varaa kommentoida. <3

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Re: Re: STOP THE PRESS!

Viestin lähetti Cairns
NII I! Aiempi viestini edelliseltä sivulta viittaa juuri tuohon KUULEMMA osioon...

Tää o kivaa tää verbaalisota.. mulla on filmii/kuvii Nielikäisestä englannissa, teillä ei, teillä on vain Lotilan "kuulemma" puheet... nyt ottaa sen verran päähän että teen nuudeleita...

p.s. olin sen verran kiva että jaoin teille Dion Darlingin kommentit, mutta esimerkiksi kiekkoaivo L4E ei vaan tahdo uskoa, vai?

Mä en ole yhtään epäillyt sun filmejä, materiaalia taikka asiantuntemusta, päinvastoin luin jutut mielenkiinnolla.
Ainoa asia mihin takerruin oli tämä Lotila VALEHTELI juttu se on mun mittayksiköllä kova syytös ja vain siihen kommentoin.
En edes verbaalisodi, hyvää kevään jatkoa ja Jellonille menestystä.

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti L4E
Hupaisa ukkeli tuo Nivalan "lehmipoika". Kun katsoo noita SM-liigassa tapahtuneita tappeluja, niin ei niitä montaa ole. Puheet taitavat vaan olla suuremmat kuin teot. Syksyllä se sitten nähdään haastaako Topparin, kun kerran "juttu" on vielä avoimeksi jäänyt.

Kuinka monta niitä tappeluja pitää olla että Nielikäinen saa ns. kovanaaman tittelin? Jos olet liigaa seurannut niin tiedät ettei täällä tule tappeluja kuin 1-3 per pelaaja kaudessa. Tuolla logiikalla esim. Vopat on täysi sukka. Olet sinä L4E kyllä sellainen sankari ettei paremmasta väliä.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Re: STOP THE PRESS!

Viestin lähetti foxsixteen
Mä en ole yhtään epäillyt sun filmejä, materiaalia taikka asiantuntemusta, päinvastoin luin jutut mielenkiinnolla.
Ainoa asia mihin takerruin oli tämä Lotila VALEHTELI juttu se on mun mittayksiköllä kova syytös ja vain siihen kommentoin.
En edes verbaalisodi, hyvää kevään jatkoa ja Jellonille menestystä.

OOOOOOOKOOO! Otan valehteltusanan pois... mun moka, oon sokee sittenki ja meen tuomarikurssille.

Mut kyl tota L4E:n kommentointii odotan

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ai miten mukavaa seuraa tätä "keskusteluu".
Uskoisin tämän kaiken jälkeen, että Cairns kusettaa ja puhuu paskaa minkä kerkeää, sillä oikeastihan Nielikäinen on hävinnyt jokaisen tappelun, missä on ollut mukana. Tai, no jos totta puhutaan, niin ei Nielikäinen ole koskaan edes tapellut.
Se videomateriaali, joo joo.. Joku toinen jätkä kuitenki.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lakaisija
Lukutaidossa ongelmia?
Jos jutun otsikko on; "Jutut hippohiiristä levittävät hymyä Lukon joukkueessa." niin miten ihmeessä olet jonkun saanut vetämään herneen nenään.
Tuskin kukaan noista Pasin kommenteista herneen vetää nenään, ja tuskin kukaan muu kuin porilainen voi luulla niin...

Sori, mun vika. Ilmaisin itseäni huonosti. Tarkoitin raumalaisilla lähinnä sinun kaltaisiasi Lukko-faneja, jotka ottavat nuo kommentit vähän liian vakavasti. En siis tarkoittanut Lukon pelaajia. Lotila veti selvästi herneen nenäänsä, mutta hänhän ei olekaan Lukon pelaaja.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Gepardi
Uskoisin tämän kaiken jälkeen, että Cairns kusettaa ja puhuu paskaa minkä kerkeää, sillä oikeastihan Nielikäinen on hävinnyt jokaisen tappelun, missä on ollut mukana. Tai, no jos totta puhutaan, niin ei Nielikäinen ole koskaan edes tapellut.
Se videomateriaali, joo joo.. Joku toinen jätkä kuitenki.

Jea, tässä teille vuosituhannen nerokkain viesti. Hyvä että tiedät taustani näemmä noin hyvin <3

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
koittakaa jo hyvät ihmiset käsittää ettei se oo yksin pasista kiinni tappeleeko vai ei kun valmentaja on kieltänyt tappelun ja sit kun saa roimat sakot ja ne sakot tuplaantuu joka tappelun jälkeen ja kun se palkka saipassa ei varmaan ollu mitään miljoonia ni mitä järkee olis sitten sm-liigassa tapella kait se leipäki pitää ansaita.
Joten kiittäkää sm-liigaa tästä kaikesta ja niin loistavista järjestelmästä!

Mies joka on ollu britti/ahl-liigoissa sellasessa roolissa että melkeen joka matsissa tapella miks yhtääkkiä sm-liiga olis niin pelottava sarja ettei Pasi uskaltais tapella hiukan ajatelkaa hei!

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Gepardi
Uskoisin tämän kaiken jälkeen, että Cairns kusettaa ja puhuu paskaa minkä kerkeää

Jos mieltäni lämmittäisi keskustelu liittyen Pena Trophyyn ja ATTRPÖLPLPL mikä lie, niin Gepardi ansaitsisi kyseisen PT-palkinnon, mutta kun tämä on Ässäpuoli, jossa Jokeri-fani näyttää tasonsa, niin ansaitset ilman muuta The Tami Trophyn. Onneksi olkoon!

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Arnold
Jos mieltäni lämmittäisi keskustelu liittyen Pena Trophyyn ja ATTRPÖLPLPL mikä lie, niin Gepardi ansaitsisi kyseisen PT-palkinnon, mutta kun tämä on Ässäpuoli, jossa Jokeri-fani näyttää tasonsa, niin ansaitset ilman muuta The Tami Trophyn. Onneksi olkoon!

Kaunis vastaus Arnold, pystyinpä itse joskus samaan =/

Tarjoan myös Gepardille kaljat ja nachot ja videopätkät kotonani mikäli kiinnostaa. Voin alkaa kiertämään myös ovelta-ovelle kuin Jehovat "täs ois tämmönen nauha, katsokaa kuinka jumalainen tää niälikäine o, tulkaa faniklupiin messiin niin pääsette taivaaseen".

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Arnold

Aivan loistavaa Arnold, tuon viestin jälkeen minä ARVOSTAN oikeasti ainakin yhtä Ässäkirjoittajaa. Thanks Arnold.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika hyvin on Nielikäinen saanut keskustelua aikaan huvittavilla lausunnoillaan. Ensin lehmipoika heittää enemmän tai vähemmän tosissaan muutamia hauskoja lausuntoja Lukon pelaajista ja nousee samalla miltei Jumalan asemaan Ässä-fanien keskuudessa. Tämän jälkeen Petteri Lotila heittää leikillään muutamia kommentteja Pasista ja saa Pasi-fanien vihat niskoilleen. Lotila ei varmastikaan edes pelaa Lukossa ensi kaudella ja vaikka pelaisikin niin minkä ihmeen takia tuollaisen lausahduksen jälkeen minkä Lotila varmastikin leikillään heitti pitää vetää herne nenään?

Pelasivatko muuten Lotila ja Nielikäinen joskus samaan aikaan tuolla Englannissa? Tulipahan vaan mieleen kun kerran kumpikin on siellä lähivuosina pelaillut. No, oli miten oli, mutta toivotaan ettei Lukko sentään luovuttamaan joudu kaikkia ensi kauden paikallisotteluita Nielikäisen pelossa. Meinaan vaan että toivottavasti hippohiiret uskaltavat mennä samaan aikaan kentälle suuren ja mahtavan Pasin kanssa:)

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Johto

Pelasivatko muuten Lotila ja Nielikäinen joskus samaan aikaan tuolla Englannissa? Tulipahan vaan mieleen kun kerran kumpikin on siellä lähivuosina pelaillut.

Nää on näitä kysymyksiä, joissa kannattaa käyttää sitä yläpäätä. Jos kerta Lotila pelasi tänä vuonna brittiliigassa ja Pasi SM-liigaa, niin....

Ei se tietojen etsiminen ole niin vaikeaa, päinvastoin, oli oikeastaan hauskaa käydä läpi esim. noita Lotilan ottelukohtaisia tilastoja. Kyllä mä oon kovasti suuntautumassa tutkijan uralle...

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Cairns
Nää on näitä kysymyksiä, joissa kannattaa käyttää sitä yläpäätä. Jos kerta Lotila pelasi tänä vuonna brittiliigassa ja Pasi SM-liigaa, niin....

Ei se tietojen etsiminen ole niin vaikeaa, päinvastoin, oli oikeastaan hauskaa käydä läpi esim. noita Lotilan ottelukohtaisia tilastoja. Kyllä mä oon kovasti suuntautumassa tutkijan uralle...

Jaa, muistelin vain että Lotila olisi aiemminkin pelaillut tuolla brittiliigassa mutta näin ei sitten ollutkaan kun asian jaksoin tilastoista tarkistaa. Mutta onhan mies sentään saanut hirveän määrän huomiota täällä keskustelupalstalla yhden lauseen tähden, tämähän alkaa näyttämään jo oikein hyvältä ensi kauden paikallisotteluita ajatellen. Toisaalta niinhän sitä usein käy että mitä enemmän tappeluita tai ylilyöntejä jostain ottelusta odotellaan niin sitä epätodennäköisempää se on että niitä nähdään.

Niisku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Carlos
Mutta et siltikään vastannut kysymykseeni, montako ottelua The Pasi on ollut pelikiellossa viime kausina???

Tämän logiikan mukaan sitten esim. Mikko Eloranta on paska ja hyödytön pelaaja, koska on istunut taklauksesta pelikiellossa?

Ja jos äijä pääsee pelikieltoon puhtaan taklauksen johdosta, niin onko se hänen vikansa? Minua tuo "esimerkki" ei ainakaan vielä kamalasti hirvittänyt. Ja siinä on se hyvä puoli että sitten tuosta taklauksesta kuulee koko Suomi, ja Nivalan palatessa kaukaloon muut kentällä olijat miettivät aina onko Pasi selän takana, ennenkuin menevät kulmaan.

Mitäs väliä menneillä kausilla ja pelikielloilla on minä puhuin ensikaudesta. Toi puhtaan taklauksen pelikielto, nimen omaan sanoin, että miinukset liigalle, ei tietenkään Nielikäisen vika.

Carlos voi puollustaa Nielikäistä, vaikka maailman tappiin, mutta minä en pidä hänen pelityylistä enkä olisi halunnut häntä Ässiin, mulla on ihan omat mielipiteet, vaikka olenkin nainen.

Jamais Vu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Cairns
Kaunis vastaus Arnold, pystyinpä itse joskus samaan =/

Tarjoan myös Gepardille kaljat ja nachot ja videopätkät kotonani mikäli kiinnostaa. Voin alkaa kiertämään myös ovelta-ovelle kuin Jehovat "täs ois tämmönen nauha, katsokaa kuinka jumalainen tää niälikäine o, tulkaa faniklupiin messiin niin pääsette taivaaseen".
Älä huoli, kyllä omakin vastauksesi ansaitsee hieman onnitteluja.
Ainakin täältä irtos mukavat naurut ton viimesen lauseen takia, eli jatka vaan samaa malliin!

No kai täällä ny vähän voi antaa sitä "positiivistaki fiidpäkkiä"..?

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Niisku
Carlos voi puollustaa Nielikäistä, vaikka maailman tappiin, mutta minä en pidä hänen pelityylistä enkä olisi halunnut häntä Ässiin, mulla on ihan omat mielipiteet, vaikka olenkin nainen.

Ai, tämä selittääkin jo paljon. Useinhan naiset tykkäävät vain lähinnä maalivahdeista siksi että ne näyttävät niin nallemaisilta niissä syndeissään. Myös kimmorintaset on yleensä ihan jees, ku ne on niin söpöiki.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Ai, tämä selittääkin jo paljon. Useinhan naiset tykkäävät vain lähinnä maalivahdeista siksi että ne näyttävät niin nallemaisilta niissä syndeissään. Myös kimmorintaset on yleensä ihan jees, ku ne on niin söpöiki.
Nii-ih, onneksi meillä naisilla on niin helppoa. Ei tarvitse matsissakaan keskittyä mihinkään muuhun kuin sen seuraamiseen, kuka niistä polvihousuisistä tyypeistä siellä jäällä on ihquin ja söötein. Mut siis voiskohei joku selittää, kuka se Paitsio on? Mä en niinq iha ymmärrä.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petteri Lotila osa 352

Kun tälläinen kuva löytyi, piti se tänne laittaa..

Lotila osoittaa todellista suomalaista sisua tässä "tappelussaan" :D

Liitteet

• thompson_lotila.jpg
    thompson_lotila.jpg
    66,8 KB · kertaa luettu: 858
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.