JasonMiller
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Kunhan Janis Sprukts on kentällä, niin sikakatsomolle on tällä hetkellä se ja sama ketä muita Kerhon paidassa viilettää.Jason W kirjoitti:PS.Mites mahtaa sikakatsomo ottaa miehen vastaan....
Kunhan Janis Sprukts on kentällä, niin sikakatsomolle on tällä hetkellä se ja sama ketä muita Kerhon paidassa viilettää.Jason W kirjoitti:PS.Mites mahtaa sikakatsomo ottaa miehen vastaan....
Jason W kirjoitti:Kiitokset Pasille porin ajasta ja tsemppiä jatkoon.
Toivottavasti peli maistuu hämeenlinnassa paremmin.
Hieman jäi hampaankoloon siitä miten päätti lähteä mutta kai se siitä.
PS.Mites mahtaa sikakatsomo ottaa miehen vastaan....
Uskalsit? Vau. Hyvä ettei Pasi hakannut sinua.snumi kirjoitti:Jos joku muistaa: 1,5 vuotta sitten uskalsin sanoa...
snumi kirjoitti:Mielenkiinnolla odotetaan missä Pasi Nielikäinen nousee taitokiekkoilijaksi ja voittaa mestaruuden kantaen kultakypärää. Hänen taitonsa jääkiekon pelaajanahan ovat eittämättä ilmiömäiset.
(Jos joku muistaa: 1,5 vuotta sitten uskalsin sanoa että keisarilla ei ole vaatteita eli Nielikäinen ei osaa pelata jääkiekkoa. Siitä silloin vittuiltiin, mutta ei hän mikään kyky ole koskaan ollut?)
Luin noita ketjun alkupään viestejä ja silmäni tarttuivat tähän. Kuinka oikeassa herra Pata oli jo 1,5 vuotta sitten. Sooloilija mikä sooloilija.Pata kirjoitti:Pasin aloitus seuraan sitoutumisen ja kurinalaisuuden suhteen on ainakin vähintäänkin kyseenalainen. On kuitenkin selvä asia, että seura haluaa itse päättää koska sopimukset julkaistaan, ja seura haluaa itse esitellä uudet pelaajansa median kautta faneillensa. Silloin kuin se seuralle sopii ja tässä tapauksessahan Ässien mielestä ei vielä ole ollut aika sopimuksista kertoa. Mutta Pasi viisveisaa moisista seuran aatoksista ja tulee ihan itse työpaikastaan kertomaan Ässien kannalta katsottuna ennen aikojaan. Pieni asia sinänsä, mutta kertoo sekin kuitenkin jotain miehestä. Sooloilija. Toivottavasti sooloilija kuitenkin kaukalon puolella tekee työnsä vain ja ainoastaan joukkueen edun muistaen.
korkki kirjoitti:Vielä kun saataisiin yksi maalintekijä. Pasihan on korvattavissa vaikka Peltomaalla.
Jason W kirjoitti:Kiitokset Pasille porin ajasta ja tsemppiä jatkoon.
Toivottavasti peli maistuu hämeenlinnassa paremmin.
Hieman jäi hampaankoloon siitä miten päätti lähteä mutta kai se siitä.
PS.Mites mahtaa sikakatsomo ottaa miehen vastaan....
reaper78 kirjoitti:Mistäs tää tieto on peräsin, että Pasi Hämeenlinnaan suuntais? Kummin kaimalta vai kaverin kaverilta?
Kun ei asiaa oo vielä sen enempää kukaan huudellu missää..
HerraHermanni kirjoitti:Kaveri porista kerto, et jokkueen muut äijät oli kantanu pasin kamat pois pukukopista... Kertoo jotain joukkueen mielipiteestä.
newyork kirjoitti:KAIKILLE tämä Pasin siirto tuli yllätyksenä. (Ässäpelaajilta itse kuulleena) Nielikäisellä ei ole ollut mitään kränää joukkueen kanssa.
eikä kukaan koskaan nähnyt miten karri kiven kanssa homma toimi. ei edes silloin kun pasi teki alivoimamaalin, ei tuulettanut ja meni vaihtoaitioon suoraan karri kiven eteen huutamaan ja karri huusi takaisi.newyork kirjoitti:Täyttä potaskaa että Pasilla olisi ollut ongelmia pelaajien,tai seuran kanssa yleensäkin.
JanJ kirjoitti:eikä kukaan koskaan nähnyt miten karri kiven kanssa homma toimi. ei edes silloin kun pasi teki alivoimamaalin, ei tuulettanut ja meni vaihtoaitioon
infosin sveiniä ennen tallinnaa ja tarjouduin maksamaankin harjavallasta.Olkku kirjoitti:Ei se sen kummemmin hierrä, mutta asioista voisi informoida.
Olkku kirjoitti:Ei mitään välii, mutta älä ENÄÄ ilmottaudu mihinkään.
Olkku kirjoitti:Ehkäpä se liittyy, juuri niihin hassun hauskoihin David Krokett kokoontumisiin.
newyork kirjoitti:Täyttä potaskaa että Pasilla olisi ollut ongelmia pelaajien,tai seuran kanssa yleensäkin. KAIKILLE tämä Pasin siirto tuli yllätyksenä. (Ässäpelaajilta itse kuulleena) Nielikäisellä ei ole ollut mitään kränää joukkueen kanssa.