En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta luulen että pasi "avautumisellaan" luuli pääsevänsä helpostikin vaihtamaan seuraa(kenties jotain sopimuksen tynkääkin sovittuna). Nyt kuitenkin hirsi olikin hereillä ja ilmoitti Ässien pääsevän varmasti yhteisymmärrykseen uuden seuran kanssa. Nyt ei varmasti homma olekaan enään niin yksinkertaista kuin pasi oletti, sillä tulevan seuran pitääkin myös maksaa jotain Ässillekin "kivusta ja särystä" ja tämä varmasti hankaloittaa pikkaisen sopimusneuvotteluja(tai on hankaloittanut jo sovittuja?).
Hyvä veto ehdottomasti Ässiltä etteivät ilmaiseksi päästä. Tätä olen ennenkin eräissä yhteyksissä korostanut, että myös seuran pitää pitää oikeuksistaan kiinni kun nämä "miljoonamiehet" yrittävät purkaa sopimuksiaan(no, nielikäinen ei ollut "miljoonamies" mutta tuskin ihan huonopalkkainenkaan).
Hyvä veto ehdottomasti Ässiltä etteivät ilmaiseksi päästä. Tätä olen ennenkin eräissä yhteyksissä korostanut, että myös seuran pitää pitää oikeuksistaan kiinni kun nämä "miljoonamiehet" yrittävät purkaa sopimuksiaan(no, nielikäinen ei ollut "miljoonamies" mutta tuskin ihan huonopalkkainenkaan).