Mikä idea noilla keräilyerillä lopulta on? Onko kukaan ikinä voittanut kisoja keräilyerien kautta?
Pertti Karppinen soudussa 1976. Souduissahan nämä ovat ihan peruskauraa, mutta yleisurheilussa tuntuu oudolta.
Mikä idea noilla keräilyerillä lopulta on? Onko kukaan ikinä voittanut kisoja keräilyerien kautta?
Saattaa olla, että olen ihan hakoteillä, mutta oliko nyt, että saadaan enemmän juoksuja yleisölle. Ns. suurta yleisöä kun näyttävät ennen kaikkea lyhyemmät juoksumatkat kiehtovan, eivät kenttälajit. Sprinttimatkat sopivat vieläpä nykyiseen TikTok-aikaan.Mikä idea noilla keräilyerillä lopulta on? Onko kukaan ikinä voittanut kisoja keräilyerien kautta?
Eli nyt juostaan Suomi maailmankartalle.Jaa, nyt on viive Areenalla sitä luokkaa, että Hannes Kolehmainen tulee kohta maaliin.
Eilen instan lähetyskanavallaan, jonne minut oli kutsunut, ainakin kauhisteli kovaa erää. Joten voi olla.En tiedä oliko Hurke jo valmiiksi asennoitunut siihen että keräilyyn tämä menee. Siksi juoksu oli suhteellisen luokaton. Säästelikö jo paukkuja keräilyyn
Ei sentään, ei siellä sentään ole track only streamia. Vaikka olen kyllä sellaistakin toivonut jo vuosia. En siksi, että en katsoisi myös kenttälajeja, vaan siksi, että haluaisin aina päättää itse mitä katson.MAX auttaa tähän?
Ja ensimmäinen lyönti veteenNyt on Ursula Wikström lyömässä avauslyöntiä, hyviä lyöntejä!
Mun mielestäni ne on kuin sääliplayoffit. No joo, ehkä jossain soudussa voi olla tarpeelliset esim. muuttuvien sääolosuhteiden takia, mutta jotenkin tuntuu oudolta idealta kenttälajeissa.Pertti Karppinen soudussa 1976. Souduissahan nämä ovat ihan peruskauraa, mutta yleisurheilussa tuntuu oudolta.
Vähän tulee jopa mieleen Nuori-Suomi projekti.Saattaa olla, että olen ihan hakoteillä, mutta oliko nyt, että saadaan enemmän juoksuja yleisölle. Ns. suurta yleisöä kun näyttävät ennen kaikkea lyhyemmät juoksumatkat kiehtovan, eivät kenttälajit. Sprinttimatkat sopivat vieläpä nykyiseen TikTok-aikaan.
Ei kai Karppinen noissa voittamissaan olympialaisissa koskaan keräilyyn joutunut. Soulissa ja Barcelonassa kyllä sitten. Mutta Sanna Sten ja Minna Nieminen etenivät keräilyerien kautta finaaliin ja lopulta hopealle.Pertti Karppinen, Montreal -76
Jaha, vieterimies kuvissa.
Tasan 80 metriä. Joku skeptikko vois ajatella, että ois voinu jopa jäädä sentin pari vajaaks, mutta uskottavahan tuo on. Liitokeihäällä tosin, samanlaisella millä Seppo heitti Punkalaitumella naapuri-isännän pellolle. Sieltä hukkakauran seasta löytyi merkki, 96.96 metrin päästä.Petra Felke never forget. Sai keihäs kyytiä.
Näyttää siltä ettei hyvältä näytä. Toki ihan ymmärrettävistä syistä. Jospa se siitä alkaisi vielä kulkemaan.Jaha, vieterimies kuvissa.
Todella noloa. Siellä on olympialaiset menossa, tulisi pois sieltä. Mitä järkeä tuolla on olla, jos ei ole mahdollisuutta kultaan?Pallo veteen heti ensimmäisellä väylällä, vahva startti Wikströmille.
Ei kai se hylkyyn johda, jos ei saanut hyötyä eikä häirinnyt muita..Ratarikko, ei voi päästä jatkoon?
Minä veikkaan että ei ole vireessä. Hävisi Joensuussa Haralan lisäksi Saara Keskitalolle ja itki pettymystään.En tiedä oliko Hurke jo valmiiksi asennoitunut siihen että keräilyyn tämä menee. Siksi juoksu oli suhteellisen luokaton. Säästelikö jo paukkuja keräilyyn
Ei kai Karppinen noissa voittamissaan olympialaisissa koskaan keräilyyn joutunut. Soulissa ja Barcelonassa kyllä sitten. Mutta Sanna Sten ja Minna Nieminen etenivät keräilyerien kautta finaaliin ja lopulta hopealle.
"Karppinen voitti ensimmäisen olympiakultamitalinsa Montrealin olympialaisissa 1976. Hän selviytyi loppukilpailuun keräilyerän kautta." -Wikipedia.Ei kai Karppinen noissa voittamissaan olympialaisissa koskaan keräilyyn joutunut. Soulissa ja Barcelonassa kyllä sitten. Mutta Sanna Sten ja Minna Nieminen etenivät keräilyerien kautta finaaliin ja lopulta hopealle.
Tähtäin on keräilyrissä.Wickström heti ensimmäisellä lyönnillä hyviin ja taktisiin tarkkailuasemiin