Tompurin SE 69,97 olisi riittänyt hopeaan. Tiisanojan ennätys 21,09 ei kuulassa enää juuri mihinkään.
Halvarin SE 22,09 taas voisi olla ihan kovaa valuuttaa. Ei toki olisi mitaleille sekään riittänyt.
Tompurin SE 69,97 olisi riittänyt hopeaan. Tiisanojan ennätys 21,09 ei kuulassa enää juuri mihinkään.
Heliövaara voitti jo aussit Wimbledonissa, unohtakaa koko Australia!Siellä ollaan sormet ristissä ettei jäis alle 20 kultaa, häpeä olis
Yksi suomalaisen yleisurheilun suurimpia "mitä jos"-skenaarioita, mikäli Halvari olisi päässyt huippukunnossa Sydneyyn.Halvarin SE 22,09 taas voisi olla ihan kovaa valuuttaa. Ei toki olisi mitaleille sekään riittänyt.
Tule mukanani juoksemaan.Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy.
Mikähän on ennätys, mitä seiväskisan kestoon tulee? Helsingissä 1983 kesti vissiin jotain 5 tuntia kun karsinta meni ensin sateen takia vituiksi ja kaikki kilpailijat pääsi finaaliin.Milloin seiväskisa jatkuu? Kestänyt jo neljättä tuntia.
Kengästä ei ole vielä kertaakaan sentään päässyt juomaan.Bottas lienee kovimmin lyönyt kiilaa aussin väliin.
Onko hänen vaimonsa australialainen?Bottas lienee kovimmin lyönyt kiilaa aussin väliin.
Näin olen ymmärtänyt.Onko hänen vaimonsa australialainen?
Osti VIP-paketin ja pääsi tarkkailemaan tuosta ryhmän takaa.Onko tässä vain 1 Eurooppalainen mukana?
Pariisi 2024 tulee olemaan ennätys. Jatkuu ja jatkuu. Päättyy podiumille kun mitalit arvotaan.Mikähän on ennätys, mitä seiväskisan kestoon tulee? Helsingissä 1983 kesti vissiin jotain 5 tuntia kun karsinta meni ensin sateen takia vituiksi ja kaikki kilpailijat pääsi finaaliin.
On. Espanja.Onko tässä vain 1 Eurooppalainen mukana?
Vaiko sittenkin Lauri Lassila?Bottas lienee kovimmin lyönyt kiilaa aussin väliin.
Avopuoliso, Tiffany. Kuin Sanna Marin, mutta blondi.Onko hänen vaimonsa australialainen?
Onko hänen vaimonsa australialainen?
Ei ne naimisissa taida olla mutta joo.Näin olen ymmärtänyt.
”Eihän herranjumala noin voi juosta.”Topi tarkkailee katsomossa?
On. Espanja.
Mikähän on ennätys, mitä seiväskisan kestoon tulee? Helsingissä 1983 kesti vissiin jotain 5 tuntia kun karsinta meni ensin sateen takia vituiksi ja kaikki kilpailijat pääsi finaaliin.