Tuoko keihäsmiehet sen mitallin?
Kts edellinen viesti #1844...
Tuoko keihäsmiehet sen mitallin?
Palstahassuttelut sikseen, mutta veikkaan jälkimmäistä.Itse olen miettinyt, että onko välillä ”normipäivä” meiningillä vai onko vain niin väsynyt, että vaikuttaa siltä ?
Jukolauta kun on hyvät kyttäysasemat naisilla golfissa, 59/60 ja 60/60
Katsoin.Kts edellinen viesti #1844...
Katsoin.
Ja toistan kysymykseni:
Tuoko keihäsmiehet sen mitalllin?
@Roger Moore has left the chat.Katsoin.
Ja toistan kysymykseni:
Tuoko keihäsmiehet sen mitalllin?
Norja myös käsipallossa mukana, oisko mitalli tulossa sieltäkin? Kyllä tässä pitää varmaan muuttaa Kööpenhaminaan ja hakea norjan kansalaisuutta, en kykene asumaan vain maassa.
Ajattelin mennä Nykäsen opein, mutta ehkä tuo voisi eittämättä toimia paremmin.Saattaa tosin olla, että sen Norjan kansalaisuuden saisit helpommalla muuttamalla Kööpenhaminan sijasta vaikka Osloon.
Muuttaisi edes Turkuun jos ulkomaille tahtooSaattaa tosin olla, että sen Norjan kansalaisuuden saisit helpommalla muuttamalla Kööpenhaminan sijasta vaikka Osloon.
Mä en oikein ymmärrä mistä tuo kentän helpottamispuhe golfissa kumpuaa, jostain Valvion hölinöistä? Tulostasohan oli majortasoiseen kisaan ihan passeli, ei siellä montaa miinuksella kuulukaan olla. Miehille kenttä pelasi liian helppona kun oli pehmeät griinit eikä juuri tuullut.
Täysin mitallittomat olumppialaiset antaisi hyvät kyttäysasemat Losiin 2028.Tuoko keihäsmiehet sen mitalllin?
Tähän ohuelti liittyen, kun arvioidaan vaikka yleisurheiluselostusten asiantuntevuutta, niin Valviohan se vasta pitkän linjan urheiluammattilainen on. Jälkihikeä ja vaikka mitä. Toki se on toinen juttu, millä kriteereillä YLE yleensä jengiä ohjelmiinsa pestaa.Mä en oikein ymmärrä mistä tuo kentän helpottamispuhe golfissa kumpuaa, jostain Valvion hölinöistä? Tulostasohan oli majortasoiseen kisaan ihan passeli, ei siellä montaa miinuksella kuulukaan olla. Miehille kenttä pelasi liian helppona kun oli pehmeät griinit eikä juuri tuullut.
Onhan paini laihduttamisineen melkoinen extreme-laji.
Ihan samaa ihmettelin. Ja sama kenttähän se on joka tapauksessa kaikille. Helpointa on pelata kun paukuttaa palloa väylään eikä karheikkoihin. Jotkut sitä osasivat käyttää hyväkseen, tai sitten heillä vain oli tavallista parempi tuuri.Mä en oikein ymmärrä mistä tuo kentän helpottamispuhe golfissa kumpuaa, jostain Valvion hölinöistä? Tulostasohan oli majortasoiseen kisaan ihan passeli, ei siellä montaa miinuksella kuulukaan olla. Miehille kenttä pelasi liian helppona kun oli pehmeät griinit eikä juuri tuullut.
Toisaalta kun miettii miten monta miljoonaa aktiiviharrastaajaa golfilla on ja kuinka monta tuhatta lajia treenaa yötä päivää ihan tosissaan, on "sadan sakkiin" sijoittuminen hieno suoritus joka tapauksessa. Tämähän on se yksilölajien kirous: Äärimmäisen kilpaillussa lajissa tenniksessä ATP-listalla kolmantenatoista topannut Jarkko Nieminen näytti olevan monien silmissä "luuseri", mutta maailman kolmanneksitoista parhaana lätkäpelaajana olet kansallissankari.Suomalaisille sitä voi helpottaa. Ihan oikeasti sijat 59/60 ja 60/60, ei jumalauta mikä suoritus!
Onhan paini laihduttamisineen melkoinen extreme-laji.
Ottaisin vastaan vinkin millä saa vaikka 5 kg pois painoa. Piti aikanaan pudottaa sen verran, mutta lihoin 5 kg