Pariisin olympialaisten liveseuranta 7.8.2024

  • 44 571
  • 1 880

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Itse olen miettinyt, että onko välillä ”normipäivä” meiningillä vai onko vain niin väsynyt, että vaikuttaa siltä ?
Palstahassuttelut sikseen, mutta veikkaan jälkimmäistä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Katsoin.

Ja toistan kysymykseni:

Tuoko keihäsmiehet sen mitalllin?

Eiköhän se ole Oliverista kiinni... Pitäis heittää varmaan pari metriä ennätyksestä ja soittaa Tohmajärvelle ennen kisaa!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä en oikein ymmärrä mistä tuo kentän helpottamispuhe golfissa kumpuaa, jostain Valvion hölinöistä? Tulostasohan oli majortasoiseen kisaan ihan passeli, ei siellä montaa miinuksella kuulukaan olla. Miehille kenttä pelasi liian helppona kun oli pehmeät griinit eikä juuri tuullut.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Norja myös käsipallossa mukana, oisko mitalli tulossa sieltäkin? Kyllä tässä pitää varmaan muuttaa Kööpenhaminaan ja hakea norjan kansalaisuutta, en kykene asumaan vain maassa.

Saattaa tosin olla, että sen Norjan kansalaisuuden saisit helpommalla muuttamalla Kööpenhaminan sijasta vaikka Osloon.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä en oikein ymmärrä mistä tuo kentän helpottamispuhe golfissa kumpuaa, jostain Valvion hölinöistä? Tulostasohan oli majortasoiseen kisaan ihan passeli, ei siellä montaa miinuksella kuulukaan olla. Miehille kenttä pelasi liian helppona kun oli pehmeät griinit eikä juuri tuullut.

Suomalaisille sitä voi helpottaa. Ihan oikeasti sijat 59/60 ja 60/60, ei jumalauta mikä suoritus!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Anni kuumenee kentän laidalla. Näiden kisojen seksikkäin hymy.
 

Rektor

Jäsen
Mä en oikein ymmärrä mistä tuo kentän helpottamispuhe golfissa kumpuaa, jostain Valvion hölinöistä? Tulostasohan oli majortasoiseen kisaan ihan passeli, ei siellä montaa miinuksella kuulukaan olla. Miehille kenttä pelasi liian helppona kun oli pehmeät griinit eikä juuri tuullut.
Tähän ohuelti liittyen, kun arvioidaan vaikka yleisurheiluselostusten asiantuntevuutta, niin Valviohan se vasta pitkän linjan urheiluammattilainen on. Jälkihikeä ja vaikka mitä. Toki se on toinen juttu, millä kriteereillä YLE yleensä jengiä ohjelmiinsa pestaa.

Sijat 59-60 golfissa olisi toisaalta jo lähes taidetta, kaikella kunnioituksella.
 
Mä en oikein ymmärrä mistä tuo kentän helpottamispuhe golfissa kumpuaa, jostain Valvion hölinöistä? Tulostasohan oli majortasoiseen kisaan ihan passeli, ei siellä montaa miinuksella kuulukaan olla. Miehille kenttä pelasi liian helppona kun oli pehmeät griinit eikä juuri tuullut.
Ihan samaa ihmettelin. Ja sama kenttähän se on joka tapauksessa kaikille. Helpointa on pelata kun paukuttaa palloa väylään eikä karheikkoihin. Jotkut sitä osasivat käyttää hyväkseen, tai sitten heillä vain oli tavallista parempi tuuri.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomalaisille sitä voi helpottaa. Ihan oikeasti sijat 59/60 ja 60/60, ei jumalauta mikä suoritus!
Toisaalta kun miettii miten monta miljoonaa aktiiviharrastaajaa golfilla on ja kuinka monta tuhatta lajia treenaa yötä päivää ihan tosissaan, on "sadan sakkiin" sijoittuminen hieno suoritus joka tapauksessa. Tämähän on se yksilölajien kirous: Äärimmäisen kilpaillussa lajissa tenniksessä ATP-listalla kolmantenatoista topannut Jarkko Nieminen näytti olevan monien silmissä "luuseri", mutta maailman kolmanneksitoista parhaana lätkäpelaajana olet kansallissankari.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei ole kovin häävisti mennyt pohjoismaista myöskään Tanskalla ja Norjalla Pariisissa. Tanskalla vasta 3 mitalia, kun normaalisti mitalisaldo on pyörinyt siellä kymmenen mitalin paikkeilla, tosin Riosta raapivat peräti 15 mitalia. Myöskin Norjan kaksi mitalia tähän mennessä on raa’asti alakanttiin odotuksiin nähden. Molemmille toki tulossa vielä täydennystä loppukisojen aikaan saldoon.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä näihin olympianyrkkeilyihin pitäisi lisätä kunnon Rocky-punch-efektit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös