Humble brag ketjuun nämä.Vituttaa ku vituttaa
23cm
Humble brag ketjuun nämä.Vituttaa ku vituttaa
23cm
Tai vanhustenhoidon parantamiseen?Samaa mieltä. Vaikkapa yksityisteiden kunnostamiseen.
Teemu PulkkinenKuka on Aasian paras suomalainen?
Ei ole, vaan tämän päivän kisan nelosen heittämä.Juu morjens tuo WR on kaukana näistä heitoista :D Tarkistamattakin tietää, että tuo on jonkin DDR:n partasuun tekemä.
Se sanotaan kanadalaiselle moukarikullille. Ei tuossa ole monikkoa.Onnea kanadalaisille moukarikullille!
Toi pistesijojen laskeminen on täysin naurettavaa, jos Suomen huippu-urheilu menee siihen, niin mun mielestä se pitäis lopettaa tai valtion varat pitäis pistää johonkin muuhun.
Ai eikös tuo ollut keskivertopituusHumble brag ketjuun nämä.
Se on paljon, kysy keneltä tahansa naiselta.
Toi pistesijojen laskeminen on täysin naurettavaa, jos Suomen huippu-urheilu menee siihen, niin mun mielestä se pitäis lopettaa tai valtion varat pitäis pistää johonkin muuhun.
Itse olympialaisista ei tuu kuluja (paitti päiväraha?) kun ranskalaiset maksaa majoituksen ja kok/kv olympiakomitea matkat, mut kisojen välissä tulea saa valtiolta ne ketkä saa apurahan. Muut joutuu ettiin sponssin.Toi pistesijojen laskeminen on täysin naurettavaa, jos Suomen huippu-urheilu menee siihen, niin mun mielestä se pitäis lopettaa tai valtion varat pitäis pistää johonkin muuhun.
Ainahan ne on. Sen kun hakee vaan.Pronssihan oli tässä todellisessa alennusmyynnissä. Viimeksi on mitalille päästy heikommalla tuloksella MM-kisoissa 2015.
Löysänä.Ai eikös tuo ollut keskivertopituus
Neljän vuoden päästä Silja on SE-nainen ja olympiamitalisti. Saa ottaa ylös.Pettymystä Silja tuskin itkee? ;)
21v ja olympia 5. 10 vuotta aikaa jalostua ja sittenkin vielä vuosia jäljellä.
Eli mitalllllia ei tule näistä kisoista.Keihään varaa taas jää. Siitä on hyvät mahkut mitaliin.
Raja kertaa Tokion kolmea pistesijaa.
Ainahan ne on. Sen kun hakee vaan.
Ai eikös tuo ollut keskivertopituus
Miksi pistesijojen laskeminen pitäisi lopettaa?Toi pistesijojen laskeminen on täysin naurettavaa, jos Suomen huippu-urheilu menee siihen, niin mun mielestä se pitäis lopettaa tai valtion varat pitäis pistää johonkin muuhun.
Saunomisen iso ranking-kisa Kurikassa. Tulee paljon pisteitä.Seuraaviin kesäolympialaisiin Kummola ajaa sisään saappaanheiton, eukonkannon ja saunomisen, niin saadaan jälleen arvometallia Suomeenkin.