Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 6.8.2024

• 67 865
  • 2 395

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Käy mitaleille mitä tahansa, niin kyllähän nämä viime päivät ovat kääntäneet kisojen kurssin ihan uuteen suuntaan Suomen naisten johdolla ja keihäsmiesten peesatessa.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Toi pistesijojen laskeminen on täysin naurettavaa, jos Suomen huippu-urheilu menee siihen, niin mun mielestä se pitäis lopettaa tai valtion varat pitäis pistää johonkin muuhun.

97% suomalaista kisoihin pääseminen on jo mestaruus ja siihen purkautuu paljon jo. Siksi kuulemme kisakylän nimmarijonosta, selfieistö ja hyvistä tarjoiluista. Loppu 3% edustaa sitä mitä on unelmien tavoittelu ja kun voitto on ainoa joka merkitsee.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Toi pistesijojen laskeminen on täysin naurettavaa, jos Suomen huippu-urheilu menee siihen, niin mun mielestä se pitäis lopettaa tai valtion varat pitäis pistää johonkin muuhun.

Tunnetaanko missään muualla käsitettä "pistesijat" ja jos, niin puhutaanko niistä samalla tavalla?

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Itse olympialaisista ei tuu kuluja (paitti päiväraha?) kun ranskalaiset maksaa majoituksen ja kok/kv olympiakomitea matkat, mut kisojen välissä tulea saa valtiolta ne ketkä saa apurahan. Muut joutuu ettiin sponssin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pettymystä Silja tuskin itkee? ;)

21v ja olympia 5. 10 vuotta aikaa jalostua ja sittenkin vielä vuosia jäljellä.
Neljän vuoden päästä Silja on SE-nainen ja olympiamitalisti. Saa ottaa ylös.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Ainahan ne on. Sen kun hakee vaan.

Eivät ne "aina ole". Kaksi metriä pidemmälle piti jokunen vuosi sitten heittää, nyt oli erityisesti Tervolla siihen mitalitasoon mahdollisuus. Melkoisen heikkotasoinen kisa, jossa kärkipään kaksikon karsiutuminen finaalikierroksilta laski pronssivaadetta. Karsinnan heitollahan olisi Tervo ottanut mitalin.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Miksi pistesijojen laskeminen pitäisi lopettaa?

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy