Valavuorikin sen tietää..
Jaahas, kolmoisvoittoa pukkaa siis keihäänheitossa!!
Valavuorikin sen tietää..
Älä nyt viitti, kyllähän tämän kruunaisi jos joku jäisi vielä dopingistä kiinni ilman että voitti edes mitaliaKyllä nyt alkaa näyttää synkältä tämä Suomen olympia taival :( . 0-0-0, onneksi siitä ei enää päästä alaspäin.
Toi pistesijojen laskeminen on täysin naurettavaa, jos Suomen huippu-urheilu menee siihen, niin mun mielestä se pitäis lopettaa tai valtion varat pitäis pistää johonkin muuhun.Voi päästä, jos ei tule edes pistesijoja.
Rajan itkut peruttu
Huomenna.Onko naisten seiväs vielä tänään?
Kuka on Aasian paras suomalainen?Kuka se Euroopan paras suomalainen sitten on jos ei kumpikaan näistä?
Ovela mainosmies pesiytynyt palstalle.Olipa hieno moukarikisa! Katsoin keskeytyksettä Maxilta. Mahtavaa katsoa kenttälaji kokonaisuudessaan läpi, kun draamankaaret näkyvät kunnolla.
Noo on täs naisten seiväs ja miesten keihäsMitalikaffet jäi nyt toiseen kertaan. Nautin siis muutaman pistesijaoluen. Ehkä parempi näin!
Palstan sääntöihin voisi lisätä pykälän, että Valavuoren paskajutuista 2kk banni.Valavuorikin sen tietää..
Samaa mieltä. Vaikkapa yksityisteiden kunnostamiseen.Toi pistesijojen laskeminen on täysin naurettavaa, jos Suomen huippu-urheilu menee siihen, niin mun mielestä se pitäis lopettaa tai valtion varat pitäis pistää johonkin muuhun.
Miten voi yksi mitali olla noin arvokas? Samanlaista se olis vaikka jostain muusta tuliskin.
Ja naisten moukari kuitenkin vain 4kg. Ihan käsittämätön muuten kun miettii että Katzberg tuli jostain pystymetsästä viime vuonna miesten puolella ja paiskoo melkein tuplasti painavampaa moukaria järjestäen sinne 82+ metrin lukemiin. Vähän perspektiiviä noista voimatasoista.Perkele, ikää vähän enemmän kuin tuo ja tuskin ne päästäisi mua naisiin heittämään