Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 6.8.2024

• 67 954
  • 2 395

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Onhan tämä jotenkin outoa, että kannustamme nyt suomalaista olympiaurheilijaa joka ei ollut vielä edes syntynyt Vancouverin olympialaisten aikaan. Tuntee itsensäkin vanhaksi.
Mun tytär on vuotta vanhempi kuin Heili.

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse asiassa tollasella varmaan kestääkin paremmin. Menee vaan eikä ressaa.
Nimenomaan. Ei pään kestäminen taida olla iästä muutenkaan kiinni vaan persoonasta. Miksi jännittää jos luottaa siihen, että osaa hommansa. Toki jännittäjiä on aina ja he saattavat silti suoriutua hommastaan hienosti.

Tuomas Grönman esitelmöisi näistä asioista varmaan mielellään.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kuinka moni tällä palstalla edes pysyisi pystyssä kun lähtee alas? Emmä edes mun primessä ois kyennyt.
Minä en tuon ikäisenä edes pysynyt laudalla.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Paskaakan tajua lajista, mtuta Heili tehnyt joka runissa McTwistin, hand plantin sekä rail sliden, siihen joku tail/nose slide ja pari flippiä niin saadaan mitsku.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eihän sitä tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Varmaan olisin ihan maagisen hyvä.
Mulla oli tossa iässä Powellin lauta kaikilla herkuilla fägärien kanssa ostettuna ja viddu osannut mitään. Eise ole välineurheilua!!

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Aatelkaas, jos Heili ottaa Suomen ainoan mitalin näissä kisoissa. Voi hemmetti sitä skeittauksen ylistystä, mikä tuosta seuraisi. Toki joku puolue voisi ottaa tuosta kopin, tehdään lisää lapsia, jotta saadaan enemmän skeittaajia!! Puris kuin ilmaiset ämpärit suomalaisiin..

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Toi surffaus on kanssa sen näköistä touhua että saattaisin ehkä hieman maistaa tuota vettä vahingossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy