Mun tytär on vuotta vanhempi kuin Heili.Onhan tämä jotenkin outoa, että kannustamme nyt suomalaista olympiaurheilijaa joka ei ollut vielä edes syntynyt Vancouverin olympialaisten aikaan. Tuntee itsensäkin vanhaksi.
Mun tytär on vuotta vanhempi kuin Heili.Onhan tämä jotenkin outoa, että kannustamme nyt suomalaista olympiaurheilijaa joka ei ollut vielä edes syntynyt Vancouverin olympialaisten aikaan. Tuntee itsensäkin vanhaksi.
Ehkä hän omistaa Afrikan ainoan rullalaudan.Onko tämä Markokkolainen oikeasti Afrikan paras skeittaaja vai miten hän on päässyt mukaan?
Nimenomaan. Ei pään kestäminen taida olla iästä muutenkaan kiinni vaan persoonasta. Miksi jännittää jos luottaa siihen, että osaa hommansa. Toki jännittäjiä on aina ja he saattavat silti suoriutua hommastaan hienosti.Itse asiassa tollasella varmaan kestääkin paremmin. Menee vaan eikä ressaa.
Kuinka moni tällä palstalla edes pysyisi pystyssä kun lähtee alas? Emmä edes mun primessä ois kyennyt.Ehkä hän omistaa Afrikan ainoan rullalaudan.
Itte en pysyisi, mutta olihan tuo noihin muihin verrattuna aivan sunnuntaiharrastelijaKuinka moni tällä palstalla edes pysyisi pystyssä kun lähtee alas? Emmä edes mun primessä ois kyennyt.
Minä en tuon ikäisenä edes pysynyt laudalla.Kuinka moni tällä palstalla edes pysyisi pystyssä kun lähtee alas? Emmä edes mun primessä ois kyennyt.
Jos olisin Raja niin mun ääni värisisi. Hieno suoritus nuorukaiselta!
Nuorukainen tarkoittaa nuorta miestä.Hieno suoritus nuorukaiselta!
Eihän sitä tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Varmaan olisin ihan maagisen hyvä.Kuinka moni tällä palstalla edes pysyisi pystyssä kun lähtee alas? Emmä edes mun primessä ois kyennyt.
Itse sain tuon ikäisenä apupyörät pois polkupyörästä.Minä en tuon ikäisenä edes pysynyt laudalla.
Jokainenhan meistä jatkislaisista olisi olympiaurheilija jos vain kiinnostaisi treenata.Eihän sitä tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Varmaan olisin ihan maagisen hyvä.
Mulla oli tossa iässä Powellin lauta kaikilla herkuilla fägärien kanssa ostettuna ja viddu osannut mitään. Eise ole välineurheilua!!Eihän sitä tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Varmaan olisin ihan maagisen hyvä.
Aiemmin myös naista. Tulossa takaisinNuorukainen tarkoittaa nuorta miestä.
Kelly Slater voittaa kuitenkin.Jumalauta, surffia, ekaa kertaa näissä kisoissa itse nään
Itse leikin tuossa iässä vielä pehmoleluilla.Mulla oli tossa iässä Powellin lauta kaikilla herkuilla fägärien kanssa ostettuna ja viddu osannut mitään. Eise ole välineurheilua!!
Toi surffaus on kanssa sen näköistä touhua että saattaisin ehkä hieman maistaa tuota vettä vahingossa.