Vähän vitsillä heitin, eikä omien sanojensa mukaan sitten edes säästellyt lopussa.Kenties, mutta ei se jatkoonpääsy sieltäkään jatkoonpääsy ole kovin todennäköistä, vaikka olisikin saanut vähän säästeltyä.
Vähän vitsillä heitin, eikä omien sanojensa mukaan sitten edes säästellyt lopussa.Kenties, mutta ei se jatkoonpääsy sieltäkään jatkoonpääsy ole kovin todennäköistä, vaikka olisikin saanut vähän säästeltyä.
Tuskin kannattaa jäädä sen pidemmäksi aikaa notkuun Oliverin tuonne. Mikäli selässä ongelmaa vaan on?
No vielä ei ole tullut kenenkään suusta että ilmastointi oli liian kovalla taikka hieroja otti liian lujaa.Vaivaannuttavaa nää suomalaisten selitykset. Koko vitun olympiajoukkue klesana just kisojen aikaan.
Tämä olisi näistä kaikista paras selitys. Nehän nukkuu siellä Olympiakylässä jossain kartonkisängyssä.Odotan kyllä että joku vielä valittaa ettei ole saanut yöllä kunnolla nukuttua ja tyyny oli huono
Ja me oman tähtihetkemme täällä hikisillä sohvilla ;)Ollin tosiaan kannattaa nyt suksia pois heittopaikalta ja säästellä kaikki finaaliin. Jos tuo ei riitä, niin sitten saavat pitää tunkkinsa.
Oispa ainakin rehellinen vastaus.En kyllä oikein tiedä että mitä ihmettä suomalaisurheilijoiden pitäisi noissa haastatteluissa sanoa, että oltaisiin tyytyväisiä. "Olin ihan paska, olen kauttaaltani epäonnistunut ihminen, urani on turhaa paskaa ja lopetan tähän paikkaan silkasta häpeästä. Anteeksi verorahojenne tuhlaamisesta, ottakaa kansalaisuuteni pois"
Tuskin nyt noin värikynällä tarvitsee sanoa. Vaikka näin: "oma taso ei riitä maailmanhuipulle tällä hetkellä. Parhaani tein ja koitetaan saada kovaa reeniä ennen Losia ja tullaan sitten kisaan kovempana kuin koskaan".En kyllä oikein tiedä että mitä ihmettä suomalaisurheilijoiden pitäisi noissa haastatteluissa sanoa, että oltaisiin tyytyväisiä. "Olin ihan paska, olen kauttaaltani epäonnistunut ihminen, urani on turhaa paskaa ja lopetan tähän paikkaan silkasta häpeästä. Anteeksi verorahojenne tuhlaamisesta, ottakaa kansalaisuuteni pois"
Sitten ilmoittaa että tulee omilla kustannuksilla pois kisoista. Viikoksi häpeäpaaluun tuonne torille.En kyllä oikein tiedä että mitä ihmettä suomalaisurheilijoiden pitäisi noissa haastatteluissa sanoa, että oltaisiin tyytyväisiä. "Olin ihan paska, olen kauttaaltani epäonnistunut ihminen, urani on turhaa paskaa ja lopetan tähän paikkaan silkasta häpeästä. Anteeksi verorahojenne tuhlaamisesta, ottakaa kansalaisuuteni pois"
Nyt taas odotetaan se 5 min, että yle näyttää heittoja, kun pitää taas alkuerä seurata alusta loppuun.
Varsinkin kun haastattelussa lypsämällä lypsetään sitä, että selitä selitä selitä ja selitä nyt vielä kerran jotain miksi ei kulkenut.En kyllä oikein tiedä että mitä ihmettä suomalaisurheilijoiden pitäisi noissa haastatteluissa sanoa, että oltaisiin tyytyväisiä. "Olin ihan paska, olen kauttaaltani epäonnistunut ihminen, urani on turhaa paskaa ja lopetan tähän paikkaan silkasta häpeästä. Anteeksi verorahojenne tuhlaamisesta, ottakaa kansalaisuuteni pois"
Onko syynä kenties Tsekin parempi maabrändi, vai mistä johtui?Kristiina Mäen "menettäminen" Tsekille oli kyllä iso takaisku Suomen yleisurheilulle. No onhan meillä Elina Lampela ja Katriina Wright.
Jep. Lajin helppous viehättää, vai miten se nykysanonta menee.Vadlejch 85. Helppoa.
Halvempi kalja.Onko syynä kenties Tsekin parempi maabrändi, vai mistä johtui?