Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 6.8.2024

• 68 048
  • 2 395

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Kenties, mutta ei se jatkoonpääsy sieltäkään jatkoonpääsy ole kovin todennäköistä, vaikka olisikin saanut vähän säästeltyä.
Vähän vitsillä heitin, eikä omien sanojensa mukaan sitten edes säästellyt lopussa.

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ollin tosiaan kannattaa nyt suksia pois heittopaikalta ja säästellä kaikki finaaliin. Jos tuo ei riitä, niin sitten saavat pitää tunkkinsa.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Vaivaannuttavaa nää suomalaisten selitykset. Koko vitun olympiajoukkue klesana just kisojen aikaan.
No vielä ei ole tullut kenenkään suusta että ilmastointi oli liian kovalla taikka hieroja otti liian lujaa.

Odotan kyllä että joku vielä valittaa ettei ole saanut yöllä kunnolla nukuttua ja tyyny oli huono

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
En kyllä oikein tiedä että mitä ihmettä suomalaisurheilijoiden pitäisi noissa haastatteluissa sanoa, että oltaisiin tyytyväisiä. "Olin ihan paska, olen kauttaaltani epäonnistunut ihminen, urani on turhaa paskaa ja lopetan tähän paikkaan silkasta häpeästä. Anteeksi verorahojenne tuhlaamisesta, ottakaa kansalaisuuteni pois"

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
En kyllä oikein tiedä että mitä ihmettä suomalaisurheilijoiden pitäisi noissa haastatteluissa sanoa, että oltaisiin tyytyväisiä. "Olin ihan paska, olen kauttaaltani epäonnistunut ihminen, urani on turhaa paskaa ja lopetan tähän paikkaan silkasta häpeästä. Anteeksi verorahojenne tuhlaamisesta, ottakaa kansalaisuuteni pois"
Oispa ainakin rehellinen vastaus.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kristiina Mäen "menettäminen" Tsekille oli kyllä iso takaisku Suomen yleisurheilulle. No onhan meillä Elina Lampela ja Katriina Wright.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Tuskin nyt noin värikynällä tarvitsee sanoa. Vaikka näin: "oma taso ei riitä maailmanhuipulle tällä hetkellä. Parhaani tein ja koitetaan saada kovaa reeniä ennen Losia ja tullaan sitten kisaan kovempana kuin koskaan".

Tuossa ollaan rehellisiä ja objektiivisia, ilman mitään "vittu oon paska, hyppää Eiffelistä pää edellä".

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Sitten ilmoittaa että tulee omilla kustannuksilla pois kisoista. Viikoksi häpeäpaaluun tuonne torille.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jg
Varsinkin kun haastattelussa lypsämällä lypsetään sitä, että selitä selitä selitä ja selitä nyt vielä kerran jotain miksi ei kulkenut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy