Heikommalla tyypillä jäisi koko urheilu sikseen.
Koska Harri Haatainen heittää?
Isä-Sporde paikalle!Sabotaasia!
Kiinalainen Liu juoksemassa. Silloin kun minä olin nuorempi niin oli vähän kovempi Liu.
Barkov, Lambert jne. ovat toki Suomessa kasvaneita, joten Suomen edustamisen voi nähdä heille ihan loogisena vaihtoehtona. Tiedä sitten harmiteltiinko Tanskan lätkäpiireissä taannoin, Karvinen kun olisi Tanskan naisten maajoukkueelle ollut ykkösketjun pelaaja.Entäs Aleksander Barkov?
Noh en tiedä, omaan korvaan kuulosti oudolta, kun ei halunnut ollenkaan edes avata mikä kropassa vaivaa. Jos ei ole mitään peiteltävää, niin ei se kuulostaisi noin vaivaannuttavalta.Mitä hauskaa tuossa oli? Ja juuri kuten @LUHGUNITED totesi, että ei tuossa selitelty ja keksitty tekosyitä. Tuo oli aidosti harmistuneen ja pettyneen urheilijan haastattelu. Urheilun seuraajana on tietysti vapaus valita, a) tunteeko empatiaa urheilijaa kohtaan vai b) naureskeleeko terveysongelmien kanssa painiskevalle urheilijalle.
Melko tuoreen näköinen leikkausarpi kyynärpäässä. Aika taisi loppua kesken?Ihabilla ei käsi kestä.
Sateella täytyy olla varovainen etti Liukastu.Kiinalainen Liu juoksemassa. Silloin kun minä olin nuorempi niin oli vähän kovempi Liu.
Kunhan saa hiukset laitettua.Koska Harri Haatainen heittää?