Niinpä niin. Itsekin olen kerran antautunut Qatarille, kun 2019 lensin Dohan kautta Bangkokiin, mikä näin jälkikäteen hävettää. Ja siis kokemushan oli miellyttävä. Helsinki-Vantaalla Qatar Airlines tarjosi ihan turistiluokassa matkustaville täyden palvelun lähtöselvityksen, tarjoilut olivat kunnolliset ja sain pyytäessäni kaksi Heinekenia ruokajuomaksi. Kaikki tämä kuitenkin pohjautuu sorrolle ja diktatuurille.Urheilu on osa Bahrainin ja Qatarin taktiikkaa näyttää maailmalle pehmeämpää puoltaan. Eli siis onhan tuo ihan aidosti sitä maabrändin vahvistamista. Maat pyrkivät saamaan valtaa urheilun kautta, ja toisaalta urheilussa pyörii valtavia rahoja. Siksi maissa järjestetään arvokisoja, ja sponsoroivat eurooppalaisia urheiliseuroja. Eihän siinä mitään. Urheilupesua kumpikin maa harrastaa.
Sähkö.Puu- vai sähkölämmitteinen?
Kyllä nuo naiset moukaroi haastattelijan jos grilli kuumenee liikaa.Lauran grilli
Sähkö.
Minkälainenhan olisi hybridikiuas?Puu on parempi, pehmeät löylyt
Ei se ole ollut ME-kello pelkästään missään vaiheessa.Eilen porttila puhu että toi on maailmanennätyskello, ja nyt sitä soitetaan koko ajan muuten vaan.
Kuka noista finalisteista ei ole?
Juu on mutta mä asunkin kerrostalossa.Puu on parempi, pehmeät löylyt
Meidän pitää miettiä, haluammeko olla enää maailman onnellisin kansa 7 vuotta putkeen? Vai ihan vittuillessaan jättää juopot ojaan ja ottaa pari mitalia. Itse voin jäädä sinne ojaan.Pitäisiköhän tätä miettiä Suomessa. Täällä vaan juodaan viinaa ja päästään pistesijoille.
Siljalla on vielä ihan voimapuolella vaikkapa Tervoon verrattuna todella paljon takamatkaa ja siihen nähden teknisesti heitto kantaa uskomattoman hyvin. Voima ja terävyys kasvaa, potentiaali on karmea. Siljan taustalla häärii ihan oikeita tyyppejä, sekä nuoren naisen elämä on muutenkin terveellä pohjalla kaikin puolin. Ei huolta.Toivotaan näin. Toisaalta - OP Karjalaisen uran huippu oli 24-vuotiaana.
Kosonen on junnuissa pärjännyt ihan julkilausutusti teknisesti ehkä varmimpana ja taitavimpana heittäjänä. Nyt ikätovereita on alkanut tulla rinnalle - voi olla, että potentiaali on vielä vaikka viisi metriä ylempänä, mutta voi olla muutakin. 80 cm on tulostaso tässä parin vuoden aikana kasvanut.
Toivotaan parasta, ja että ura ei ole uusi anttihaapakoski (toki nyt saavutukset ovat jo eri luokkaa).
Krista lähetti nettikommentoijille terveiset