On, Allmanni.
Matti Rämö. Loistavia äänikirjoja!Eikös tämä sama kaveri kirjoita ja julkaise päiväkirjoja pitkiltä pyöräretkiltään. Hänen itse lukemansa äänikirjaversiot ovat aivan erinomaista unilääkettä. Löytyi ainakin joskus Yle Areenasta ja ehkä muualtakin.
Ei pelkästään mies, vaan kaikki miehet.Nimi kertoo, taas mies naisen lajissa.
Näin on. Koko suoritus täydellinen. Sandralla ehkä tuo käden loppuveto nopeanpi.Allmanilla ehkä puhtain, ehjin ja kovin veto mitä olen kiekkoringissä nähnyt vuosikausiin. Ei kenelläkään, ei miehilläkään ole noin silmiä hivelevää tekniikkaa. Upea mamma.
En prkl, sanottais Tohmajärvellä.Kreikkalainen lähti perään kunniakierrokselle.
Kuuntelin noita joskus. Todella rauhoittavaa.Eikös tämä sama kaveri kirjoita ja julkaise päiväkirjoja pitkiltä pyöräretkiltään. Hänen itse lukemansa äänikirjaversiot ovat aivan erinomaista unilääkettä. Löytyi ainakin joskus Yle Areenasta ja ehkä muualtakin.
Mitvit, en ole koskaan edes harkinnut yömoodin käyttämistä!?Sehän juuri sopii, kaikki light modea nettisivuilla vapaaehtoisesti käyttävät ihmiset ovat psykopaatteja!
Älä edes aloita maabrändistä puhumista.Vanessa Kamga joutui taannoin ikävämmän kohtelun kohteeksi Suomessa.
Nuori ruotsalaisurheilija joutui rasistisen hyökkäyksen kohteeksi Suomi-ottelussa ja joutui pakenemaan paikalta – teki tapauksesta rikosilmoituksen: ”Olin shokissa”
Tapauksesta on raportoitu eteenpäin.www.iltalehti.fiUrheilutähti teki Suomi–Ruotsi-maaottelusta rikosilmoituksen: ”Olen iloinen”
Ruotsalainen kiekonheittäjä teki Suomi-ottelun tapahtumista rikosilmoituksen.www.iltalehti.fi