Siis mä kun luulin, että nimenomaan nykyään kaikki laittaa kaikilla sivuilla ja kaikissa sovelluksissa tumman tilan päälle?Pelottaa vaan kun on tummalla pohjalla, niin ei taida sopia nykyaikaan.
Siis mä kun luulin, että nimenomaan nykyään kaikki laittaa kaikilla sivuilla ja kaikissa sovelluksissa tumman tilan päälle?Pelottaa vaan kun on tummalla pohjalla, niin ei taida sopia nykyaikaan.
Sama laitos se siellä taustalla pyörii silti.Tunnustan suoraan, että ne harvat kerrat kun nykyisin käytän teksti-tv:tä, tapahtuu yleensä kännykällä Ylen nettisivujen kautta.
Oon tämmönen milleniaali nääs.
Sehän juuri sopii, kaikki light modea nettisivuilla vapaaehtoisesti käyttävät ihmiset ovat psykopaatteja!Pelottaa vaan kun on tummalla pohjalla, niin ei taida sopia nykyaikaan.
Olympialaista on sen sata erilaista sivua, joissa pitää tehdä sen sata klikkausta ennen kuin löydät hakemasi, jos sittenkään. Tekstitv on yksinkertainen ja selkeä. Suosittelen.Herran vuonna 2024 Teksti-Tv pelastaa päivän, ei uskoisi
Eikös tämä sama kaveri kirjoita ja julkaise päiväkirjoja pitkiltä pyöräretkiltään. Hänen itse lukemansa äänikirjaversiot ovat aivan erinomaista unilääkettä. Löytyi ainakin joskus Yle Areenasta ja ehkä muualtakin.Hesari oliko vai joku toinen asiantunteva lehti, että sama kaveri ollut teksti-tv:n puikoissa jo 40 vuotta. Kun hän jää pois pois, onko enää ketään? Toivottavasti ei ainakaan Han...
Joko suomalaiset ovat kiekonheitossa mitalin syrjässä kiinni?
Täällä yksi psykopaatti sanoo moi!Sehän juuri sopii, kaikki light modea nettisivuilla vapaaehtoisesti käyttävät ihmiset ovat psykopaatteja!
Ei helvetti, mun silmät!Täällä yksi psykopaatti sanoo moi!
Ettei vain Stade de France olisi Tamin rakennuttama. Tai rakentama. Tai suunnittelema.
Jatkiksen yömoodi tappaa ainakin minun silmäni, joten psykopaatti täälläkin.Sehän juuri sopii, kaikki light modea nettisivuilla vapaaehtoisesti käyttävät ihmiset ovat psykopaatteja!
Tulee, mutta silloin pitää olla tilattuna se 5€ lisäpaketti joka tuo muun urheilun näkvyille. Nämä olympialaisethan näkyvät ilman tuota lisäpakettiakin mutta muulle urheilulle pitää hommata se 5€ maksava lisäpaketti normitilauksen rinnalle.
Ei se kallista ole silloinkaan.
On, Allmanni.Oisko jostain naisesta heittämään kiekkoa pidemmälle kuin ruottalainen.