Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 5.8.2024

• 62 818
  • 2 408

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mä olen miettinyt mitä vaatisi, että Suomi voisi järjestää kesäolympialaiset. Kaikki rahat ja kustannukset olen unohtanut, lähinnä olisko meillä kapasiteettia. Jo tämä ratapyöräilly olisi todella nono, meidän pitäisi rakentaa sisävelodromi-areena, sellaista täällä ei edes ole.
Muistaakseni tuota on selvitettykin ja todettu että kesäolympialaiset on mahdoton järjestää Suomessa.
Olen itsekin miettinyt useasti kyllä samaa asiaa, valtavia kansallisia ponnistuksia se vaatisi ja tuskin silti menisi läpi KOK:ssa.
Talvikisat taas olisi mahdollista järjestää muistaakseni ja onhan niitä haettukin.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mieleeni kirvoittui tästä kysymys, että onko missään lajissa koskaan vedetty kahdesti uusiksi maailmanennätystä samoissa kisoissa? Jos nyt toki jotkin uudet lajit jätetään laskuista.
Piti hetki miettiä yleisurheilun puolelta ja ainakin naisten 200 metrin ME:tä parannettiin kahdesti Soulissa Flo-Jon toimesta. Jostain uinnista löytyy varmaan kymmeniä tapauksia.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Hyvää lentopalloa jälleen.

Muistaakseni tuota on selvitettykin ja todettu että kesäolympialaiset on mahdoton järjestää Suomessa.
Olen itsekin miettinyt useasti kyllä samaa asiaa, valtavia kansallisia ponnistuksia se vaatisi ja tuskin silti menisi läpi KOK:ssa.
Talvikisat taas olisi mahdollista järjestää muistaakseni ja onhan niitä haettukin.
Missä muka kelkkailut järjestettäisiin? Ei kyllä kovin kummoisia mäkiä olisi syöksylaskulle/super-g:llekään

Raspatin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, HPK
Syöksylasku ja kelkkalajit muistaakseni ainoat joita ei tääällä voi

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kallistun toivomaan Ranskan voittoa, mutta veikkaan että 3-1 Saksalle.
Tällä menolla yksikin erävoitto voipi olla Ranskalle ylivoimainen haaste, kun ei nyt kelvannut edes kultatarjottimella.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
No nyt saatiin sitten eroa. Britit veti ihan ok.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mä olen miettinyt mitä vaatisi, että Suomi voisi järjestää kesäolympialaiset. Kaikki rahat ja kustannukset olen unohtanut, lähinnä olisko meillä kapasiteettia. Jo tämä ratapyöräilly olisi todella nono, meidän pitäisi rakentaa sisävelodromi-areena, sellaista täällä ei edes ole.
Surffaus Hietsun aalloilla. Kiipeily Vantaan Tammiston Plantagenin päässä olevassa kiipeilykeskuksessa (melkein matalin rakennus koko Tammistossa, aina huvittanut tuo).

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesäkisat voitaisiin toki varmasti järjestää, mutta sellaisia investointeja tuskin on yksikään hallitus valmis tulevaisuudessa tekemään. Ja ehkä parempi niin.

Talvikisat voitaisiin järjestää yhdessä esim. Norjan kanssa.

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Meinasin äsken ihmetellä, että miksi ihmeessä joku 3v3-koris on olympialaissa mutta onhan se kai ihan luonnollista, että noin isosta lajista (tiedän ettei ole täysin sama kuin normikoris mut enivei) on jaossa vähän enemmän kuin kaksi mitalia. Kun miettii jotain uintia missä on jokaiselta metrimäärältä ja tyyliltä jaossa noin 800 kultaa.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Meinasin äsken ihmetellä, että miksi ihmeessä joku 3v3-koris on olympialaissa mutta onhan se kai ihan luonnollista, että noin isosta lajista (tiedän ettei ole täysin sama kuin normikoris mut enivei) on jaossa vähän enemmän kuin kaksi mitalia. Kun miettii jotain uintia missä on jokaiselta metrimäärältä ja tyyliltä jaossa noin 800 kultaa.
Jenkit tarvinnut lisää lajeja mistä saa mitaleita

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Tunnin junan hinnalla saisi jo muutamia suorituspaikkoja rakennettua. Sen hinta noussee vielä parilla miljardilla muutenkin :D
Älä aliarvioi kansanedustajia, jotka haluavat 8min nopeammin kotiin Hesulista.

Wallinheimokin kehui vasta, että pitäisi saada Jyväskylän tuettuja lentoja lisää - juuri kun oli tullut yksin iltalennolla Helsingistä Keski-Suomeen.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tunnin junan hinnalla saisi jo muutamia suorituspaikkoja rakennettua. Sen hinta noussee vielä parilla miljardilla muutenkin :D
Näin turkulaisena toivon ettei rata koskaan toteudu, ainakaan niillä perusteilla joita on esitetty. Mutta ihan toisen ketjun aiheita, ei jatketa tästä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy