Varmaan vahvin polkija viimeisenä, ettei jää jälkeen kahden kierroksen aikana joukkueensa vauhdista?Ja miten päätetään kuka ajaa kaikki kolme kierrosta?
Mä olen miettinyt mitä vaatisi, että Suomi voisi järjestää kesäolympialaiset. Kaikki rahat ja kustannukset olen unohtanut, lähinnä olisko meillä kapasiteettia. Jo tämä ratapyöräilly olisi todella nono, meidän pitäisi rakentaa sisävelodromi-areena, sellaista täällä ei edes ole.Joo, nyt toimii, kiitos! Tämä on näistä pyöräilylajeista kaikkein kiinnostavin.
3-loikassa vedettiin 5 kertaa uusiksi Mexico Cityssä.Mieleeni kirvoittui tästä kysymys, että onko missään lajissa koskaan vedetty kahdesti uusiksi maailmanennätystä samoissa kisoissa? Jos nyt toki jotkin uudet lajit jätetään laskuista.
Triathlon VantaanjoessaMä olen miettinyt mitä vaatisi, että Suomi voisi järjestää kesäolympialaiset. Kaikki rahat ja kustannukset olen unohtanut, lähinnä olisko meillä kapasiteettia. Jo tämä ratapyöräilly olisi todella nono, meidän pitäisi rakentaa sisävelodromi-areena, sellaista täällä ei edes ole.
Näköjään myös Hesan olympialaisissa joku brassi tehnyt kahdesti WR:n.3-loikassa vedettiin 5 kertaa uusiksi Mexico Cityssä.
Triple jump world record progression - Wikipedia
en.wikipedia.org
Itse alan nyt kattoo. Tosi kiva laji seurata.Katsooko täällä kukaan 3x3 koripalloa?
Olen kerrostalossa asuva sähkösaunapeelo, onneksi Olkiluoto hoitaa.Itsellä vielä saunan lämmitys odottaa vielä. Taidan tuhota ilmastoa vielä lämmittämällä pesuveden padassa. Puilla tottakai.
Ja jotta voin maksimoida pienhiukkaset, sytytän AINA alta päin. Poltan kosteita puita, huonolla vedolla. Niin ja maitopurkit kans
Teithän kivihiilisähkösopimuksen, etkä mitään vihreän energian hömpötyksiä?Olen kerrostalossa asuva sähkösaunapeelo, onneksi Olkiluoto hoitaa.
Pörssisähköä, joten kai se halvin ydinvoimalla hohkaa?Teithän kivihiilisähkösopimuksen, etkä mitään vihreän energian hömpötyksiä?
Ei kai missään ole määritelty, että pitää olla sisärata. Helsingissä ja Turussa on velodromit ja ainakin Turussa on tässä vuoden sisällä tuo kunnostettiin ja samalla kunnostettiin bmx-ratakin. Suomessahan kun ei koskaan sada ja on lämmintä niin helposti nuo menee ulkoradallakin.Mä olen miettinyt mitä vaatisi, että Suomi voisi järjestää kesäolympialaiset. Kaikki rahat ja kustannukset olen unohtanut, lähinnä olisko meillä kapasiteettia. Jo tämä ratapyöräilly olisi todella nono, meidän pitäisi rakentaa sisävelodromi-areena, sellaista täällä ei edes ole.
Suomessahan kun ei koskaan sada ja on lämmintä niin helposti nuo menee ulkoradallakin.
Hauska olis tietää, että paljonko menee watteja pedaleille.Pari kilsaa reiluun pariin minuuttiin, on tää semmosta.
Tykkään edelleen.
Katsooko täällä kukaan 3x3 koripalloa?