Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 5.8.2024

• 62 848
  • 2 408

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Joo, nyt toimii, kiitos! Tämä on näistä pyöräilylajeista kaikkein kiinnostavin.
Mä olen miettinyt mitä vaatisi, että Suomi voisi järjestää kesäolympialaiset. Kaikki rahat ja kustannukset olen unohtanut, lähinnä olisko meillä kapasiteettia. Jo tämä ratapyöräilly olisi todella nono, meidän pitäisi rakentaa sisävelodromi-areena, sellaista täällä ei edes ole.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Mä olen miettinyt mitä vaatisi, että Suomi voisi järjestää kesäolympialaiset. Kaikki rahat ja kustannukset olen unohtanut, lähinnä olisko meillä kapasiteettia. Jo tämä ratapyöräilly olisi todella nono, meidän pitäisi rakentaa sisävelodromi-areena, sellaista täällä ei edes ole.
Triathlon Vantaanjoessa

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Miesten takaa-ajo, hihi

Näytti tuon äskeisen kamerakulman perusteella että kamera olisi ollut yhden ajajan hanurissa, mutta ehkä kuitenkin oli penkissä kiinni

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Itsellä vielä saunan lämmitys odottaa vielä. Taidan tuhota ilmastoa vielä lämmittämällä pesuveden padassa. Puilla tottakai.
Ja jotta voin maksimoida pienhiukkaset, sytytän AINA alta päin. Poltan kosteita puita, huonolla vedolla. Niin ja maitopurkit kans
Olen kerrostalossa asuva sähkösaunapeelo, onneksi Olkiluoto hoitaa.

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai missään ole määritelty, että pitää olla sisärata. Helsingissä ja Turussa on velodromit ja ainakin Turussa on tässä vuoden sisällä tuo kunnostettiin ja samalla kunnostettiin bmx-ratakin. Suomessahan kun ei koskaan sada ja on lämmintä niin helposti nuo menee ulkoradallakin.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä ratapyöräily on todella kiehtova laji. Samalla todella typerä.

Tykkään.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Nyt kyllä vähän kusahti sakemanneilla nuo viimeiset kierrokset.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pari kilsaa reiluun pariin minuuttiin, on tää semmosta.

Tykkään edelleen. Ja vauhti vain kiihtyy.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Mitä Belgia teki noin hyvin viimeisillä kierroksilla, kun sakut ja kanukit jäi molemmat noissa hurjasti??

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika herkkä laji, kaikki suli lopussa Belgiaan nähden.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy