Pariisin olympialaisten liveseuranta 4.8.2024

  • 53 731
  • 2 096

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Mä en itse asiassa usko tähän. USA:lla on kuitenkin pitkät perinteet olympialaisten järjestämisestä, joten uskon että siellä on ihan tyylikäs meno. Joo siis varmasti show-puoleen panostetaan kunnolla, mutta muuten luulen että siellä on ihan hienot suorituspaikat. Lisäksi, jos nyt vähän vertailua hakee niin pari vuotta sitten Eugenen MM-kisoissa oli hyvinkin riisutut puitteet kisojen ympärillä.

Muovisuuden minä yhdistän enemmän jonnekin Kiinaan tai Venäjälle, tai sitten muissa lajeissa Qatariin.
Uskoisin, että hyvin järjestetyt kisat tulee mutta täytyy toivoa, että esim. yleisurheilun lippuja ei hinnoitella ns. tavallisen kansan ulkopuolelle. Ettei käy sellaista Maple Leafs -efektiä, jossa stadionin täyttää pukumiehet, jotka on hiljaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ei se sama ole. Kyl se ihan eri on ku NHL pitää tauon.
Jaa. Katselin tuossa listaa kaikkien aikojen voittajista, ei niissä kyllä lukenut yhdenkään voittajan kohdalla että tässä oli nämä pelaajat ja tossa nuo. Olympiakulta oli ihan samanarvoinen kaikilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jenkit yleensä on ihan helvetin korneja, mutta ei nyt kovin muovisia kuitenkaan
Joo siis todennäköisesti nimenomaan sellaista että aiheuttaa ehkä hyväntahtoista naureskelua, sellaisella positiivisella mielellä mennään.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Peli on paras kolmesta, mutta sitä en osaa päättää kuka on paras noista neljästä. Kaikki viehättäviä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mä en itse asiassa usko tähän. USA:lla on kuitenkin pitkät perinteet olympialaisten järjestämisestä, joten uskon että siellä on ihan tyylikäs meno. Joo siis varmasti show-puoleen panostetaan kunnolla, mutta muuten luulen että siellä on ihan hienot suorituspaikat. Lisäksi, jos nyt vähän vertailua hakee niin pari vuotta sitten Eugenen MM-kisoissa oli hyvinkin riisutut puitteet kisojen ympärillä.

Muovisuuden minä yhdistän enemmän jonnekin Kiinaan tai Venäjälle, tai sitten muissa lajeissa Qatariin.
Komiaa oli meno ainakin vuonna 1984. Rakettireppuheppu on kuin suoraan jostain Bond-leffasta.





 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruotsalainen pinkiponkin finaalissa? Eikö ton lajin pitäny olla täysin Kiina-Korea akselin hallussa?
Kiinalaiselta oli paras pingismailansa katkennut nelinpelivoiton jälkimainingeissa, kun toimitsija astui mailan päälle. Tämä sitten jotenkin häiritsi kiinalaisen valmistautumista kaksinpeleihin, ja ruotsalainen pääsi yllättämään. Toinen kiinalainen tuli ruotsalaista vastaan vasta finaalissa.

Eli perus Hannu Hanhi meininkiä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kiinalaiselta oli paras pingismailansa katkennut nelinpelivoiton jälkimainingeissa, kun toimitsija astui mailan päälle. Tämä sitten jotenkin häiritsi kiinalaisen valmistautumista kaksinpeleihin, ja ruotsalainen pääsi yllättämään.
:DD siis onko tämä tarina tosi? Jotenkin koomista.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Äiti oli joskus aikoinaan töissä päihdehoitolassa ja siellä hoitolassa oli mm. bändihuone, biljardipöytä ja pinkiponkipöytä. Tuli pelattua aikoinaan aika paljonkin siellä asiakkaiden kanssa pinkiponkia. Olen siis asiantuntija tässäkin lajissa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Muovisuuden minä yhdistän enemmän jonnekin Kiinaan tai Venäjälle, tai sitten muissa lajeissa Qatariin.

Juu, itse ajattelen lähinnä kaupunkia jossa järjestetään, toki onhan sielläkin ns. historiaa näidenkin kisojen saralla.

Kuten totesin, en tuomitse ennen kuin (jos) on syytä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Se thaimaalainen jolle Koljonen hävisi luovutuksella, pelaa muuten huomenna sulkapallon miesten finaalissa Axelsenia vastaan, joka osui puolestaan Tokiossa samaan lohkoon. Melkoinen arpaonni Kallella olympialaisissa yhtä kaikki. Kohdannut tulevan olympiamitalistin molemmilla kerroilla alkulohkossa.

Tämä thaimaalainen Vitidsarn on hävinnyt matkalla finaaliin kokonaisen yhden erän.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Juu, itse ajattelen lähinnä kaupunkia jossa järjestetään, toki onhan sielläkin ns. historiaa näidenkin kisojen saralla.

Kuten totesin, en tuomitse ennen kuin (jos) on syytä.

Maailmansotien välissä, kultaisella 80-luvulla ja 2020-luvulla. En olis suorilta käsiltä osannu muistaa oliko kahdet vai kolmet kisat aiemmin, mutta jotenkin merkittävänä ja klassisena pitäjänä oon pitänyt näiden suhteen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä en itse asiassa usko tähän. USA:lla on kuitenkin pitkät perinteet olympialaisten järjestämisestä, joten uskon että siellä on ihan tyylikäs meno. Joo siis varmasti show-puoleen panostetaan kunnolla, mutta muuten luulen että siellä on ihan hienot suorituspaikat. Lisäksi, jos nyt vähän vertailua hakee niin pari vuotta sitten Eugenen MM-kisoissa oli hyvinkin riisutut puitteet kisojen ympärillä.

Muovisuuden minä yhdistän enemmän jonnekin Kiinaan tai Venäjälle, tai sitten muissa lajeissa Qatariin.
Siellä on kuitenkin Trumpin kampanja kolmannelle kaudelle valitsemiseksi menossa silloin 4 vuoden päästä. Los Angeles on nimetty uudestaan Trumptowniksi, ja joka paikassa jököttää kuktamaalilla silattuja Trump-patsaita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös