Pariisin olympialaisten liveseuranta 4.8.2024

  • 53 700
  • 2 096

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Asiasta seitsemänteen, kisat eivät ole veljiä ja sisaria keskenään. Ja kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.

Mutta jos vaikkapa YLEn toimittajilta ja tiimiltä kysyttäisiin niin onko Pariisin kisat olleet viihtyisimmät - sitten Lontoon tai jopa niiden yli?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kelatkaa muuten sitä, että pariisilaiset eivät aluksi pitäneet Eiffel-tornista, sitteminhän pytingistä on tullut ehkä koko maan kuuluisin symboli.

Piti purkaa maailman näyttelyn jälkeen. Olisi ollut vuoden pystyssä
Onneksi ei purettu
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sweet Caroline!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mutta jos vaikkapa YLEn toimittajilta ja tiimiltä kysyttäisiin niin onko Pariisin kisat olleet viihtyisimmät - sitten Lontoon tai jopa niiden yli?
Riippuu tykkääkö viinistä ja patongista vai kaljasta ja fish&chipseistä veronmaksajien piikkiin. I assume.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kellohan on vasta vähäisen. Pitänee aukaista kisa-coop.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Missä haastattelut stadionilta? Laura alisuorittanut?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Piti purkaa maailman näyttelyn jälkeen. Olisi ollut vuoden pystyssä
Onneksi ei purettu
Eikö se rakentaminenkin ollut siitä harvinainen, että yhtään työmiestä ei kuollut? Joku oli toki vapaa-ajallaan esitellyt työttöystävälleen kiipeilytaitojaan ja kuollut, mutta ei tapahtunut rakennushommien yhteydessä.
 

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Just käänsin Vitosella, ja Ranska heitti viimeisillä sekunneilla kolmosen sisään ja meni 3x3 koriksessa välieriin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kiitos seurannasta taas kaikille.

Huomenna toivottavasti hieno päivä tulossa, Wilmalle ja Elinalle tsempit. Topille kans ja myös Nathalie.
Edustakaa kunniakkaalla tavalla Suomea
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ruotsalainen pinkiponkin finaalissa? Eikö ton lajin pitäny olla täysin Kiina-Korea akselin hallussa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luultavasti jotain todella muovista ja mautonta, mutta ei toki tuomita vielä etukäteen.
Mä en itse asiassa usko tähän. USA:lla on kuitenkin pitkät perinteet olympialaisten järjestämisestä, joten uskon että siellä on ihan tyylikäs meno. Joo siis varmasti show-puoleen panostetaan kunnolla, mutta muuten luulen että siellä on ihan hienot suorituspaikat. Lisäksi, jos nyt vähän vertailua hakee niin pari vuotta sitten Eugenen MM-kisoissa oli hyvinkin riisutut puitteet kisojen ympärillä.

Muovisuuden minä yhdistän enemmän jonnekin Kiinaan tai Venäjälle, tai sitten muissa lajeissa Qatariin.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Mä en itse asiassa usko tähän. USA:lla on kuitenkin pitkät perinteet olympialaisten järjestämisestä, joten uskon että siellä on ihan tyylikäs meno. Joo siis varmasti show-puoleen panostetaan kunnolla, mutta muuten luulen että siellä on ihan hienot suorituspaikat. Lisäksi, jos nyt vähän vertailua hakee niin pari vuotta sitten Eugenen MM-kisoissa oli hyvinkin riisutut puitteet kisojen ympärillä.

Muovisuuden minä yhdistän enemmän jonnekin Kiinaan tai Venäjälle, tai sitten muissa lajeissa Qatariin.
Jenkit yleensä on ihan helvetin korneja, mutta ei nyt kovin muovisia kuitenkaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös