Luultavasti jotain todella muovista ja mautonta, mutta ei toki tuomita vielä etukäteen.Saa nähdä mitä Losi tarjoaa.
Luultavasti jotain todella muovista ja mautonta, mutta ei toki tuomita vielä etukäteen.Saa nähdä mitä Losi tarjoaa.
3v3 koripallo pelataan Skid Row:ssa.Golf pelataan Anaheimin puolella Teemu Selänteen takapihalla.
Ei tee kyllä hyvää Ranskan maabrändille tuollainen metallihäkkyrä.Kelatkaa muuten sitä, että pariisilaiset eivät aluksi pitäneet Eiffel-tornista, sitteminhän pytingistä on tullut ehkä koko maan kuuluisin symboli.
No onhan se nyt ikonisesta statuksestaan huolimatta ihan vitun ruma paska. Että tässä olivat pariisilaiset ihan oikeassa.Kelatkaa muuten sitä, että pariisilaiset eivät aluksi pitäneet Eiffel-tornista, sitteminhän pytingistä on tullut ehkä koko maan kuuluisin symboli.
Kelatkaa muuten sitä, että pariisilaiset eivät aluksi pitäneet Eiffel-tornista, sitteminhän pytingistä on tullut ehkä koko maan kuuluisin symboli.
Riippuu tykkääkö viinistä ja patongista vai kaljasta ja fish&chipseistä veronmaksajien piikkiin. I assume.Mutta jos vaikkapa YLEn toimittajilta ja tiimiltä kysyttäisiin niin onko Pariisin kisat olleet viihtyisimmät - sitten Lontoon tai jopa niiden yli?
Pasilan linkkitorni on sentään komea.No onhan se nyt ikonisesta statuksestaan huolimatta ihan vitun ruma paska. Että tässä olivat pariisilaiset ihan oikeassa.
Eikö se rakentaminenkin ollut siitä harvinainen, että yhtään työmiestä ei kuollut? Joku oli toki vapaa-ajallaan esitellyt työttöystävälleen kiipeilytaitojaan ja kuollut, mutta ei tapahtunut rakennushommien yhteydessä.Piti purkaa maailman näyttelyn jälkeen. Olisi ollut vuoden pystyssä
Onneksi ei purettu
No ei kuvissa ainakaan. Muoto on aika silmää miellyttävä.No onhan se nyt ikonisesta statuksestaan huolimatta ihan vitun ruma paska. Että tässä olivat pariisilaiset ihan oikeassa.
Ei vaan 20 vuotta oli sopimus pitää pystyssä jonka jälkeen omistus siirtyi kaupungille. Eikä sitä enää sitten purettu kun olivat siihen tottuneet.Piti purkaa maailman näyttelyn jälkeen. Olisi ollut vuoden pystyssä
Onneksi ei purettu
No ei se sama ole. Kyl se ihan eri on ku NHL pitää tauon.Suomi on jääkiekon Olympiavoittaja. Fiilis on ihan sama, vaikka parhaat eivät kisoissa olleetkaan.
Mä en itse asiassa usko tähän. USA:lla on kuitenkin pitkät perinteet olympialaisten järjestämisestä, joten uskon että siellä on ihan tyylikäs meno. Joo siis varmasti show-puoleen panostetaan kunnolla, mutta muuten luulen että siellä on ihan hienot suorituspaikat. Lisäksi, jos nyt vähän vertailua hakee niin pari vuotta sitten Eugenen MM-kisoissa oli hyvinkin riisutut puitteet kisojen ympärillä.Luultavasti jotain todella muovista ja mautonta, mutta ei toki tuomita vielä etukäteen.
Jenkit yleensä on ihan helvetin korneja, mutta ei nyt kovin muovisia kuitenkaanMä en itse asiassa usko tähän. USA:lla on kuitenkin pitkät perinteet olympialaisten järjestämisestä, joten uskon että siellä on ihan tyylikäs meno. Joo siis varmasti show-puoleen panostetaan kunnolla, mutta muuten luulen että siellä on ihan hienot suorituspaikat. Lisäksi, jos nyt vähän vertailua hakee niin pari vuotta sitten Eugenen MM-kisoissa oli hyvinkin riisutut puitteet kisojen ympärillä.
Muovisuuden minä yhdistän enemmän jonnekin Kiinaan tai Venäjälle, tai sitten muissa lajeissa Qatariin.