Pariisin olympialaisten liveseuranta 4.8.2024

  • 53 865
  • 2 096

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mun mielestä Bol hölkkäsi saman ajan kevyemmin kuin nimihirviö jenkki.
Kova otatus tulee loppukilpailusta.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Golfin pelaajat suorittaa neljä pitkää päivää, ja paikalla näyttää olevan paljon maailman huippupelaajia. Upeita suorituksia saadaan todistaa paljon. Pihla käy kolme kertaa kehässä, häviää selkeästi sen viimeisen, mutta on kisan viides. Vaikeaahan lajeja on keskenään vertailla, mutta media ei kykene minun mielipiteitäni muokkaamaan.

Se voisi olla terveydelle haitallista, jos nyrkkeilijät hakkasivat toisiaan päähän neljä päivää putkeen.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Hurjaa touhua tuo pingis. Yllättävää et ruotsalainen finaalissa. Ajatellu, et jotku kiinalaiset voi vaan pärjätä. Melkeen täytyy peukuttaa ruotsalaisen puolesta.
 

FatalAnoxia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Golfin pelaajat suorittaa neljä pitkää päivää, ja paikalla näyttää olevan paljon maailman huippupelaajia. Upeita suorituksia saadaan todistaa paljon. Pihla käy kolme kertaa kehässä, häviää selkeästi sen viimeisen, mutta on kisan viides. Vaikeaahan lajeja on keskenään vertailla, mutta media ei kykene minun mielipiteitäni muokkaamaan.
Odotahan kun kuulet että olympiakultaa voi voittaa alle 10 sekunnin suorituksella
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ikinä kannustanut ruotsalaista näin paljon kuin pingiksen finaalissa! Anna mennä Möregård!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hurjaa touhua tuo pingis. Yllättävää et ruotsalainen finaalissa. Ajatellu, et jotku kiinalaiset voi vaan pärjätä. Melkeen täytyy peukuttaa ruotsalaisen puolesta.
Jonnet ei muista. Googleta Hans Alsér, Jan-Ove Waldner tai Stellan Bengtsson.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös